Alles is eigenlijk al wel gezegd maar ik wil toch ook nog even benadrukken om aub echt geen GBL meer in te nemen.
Veel te schadelijk.
En dan nog even niet te vergeten dat GBL niet altijd van dezelfde kwaliteit is. Vroeger was dit geen probleem en was het echt allemaal Duits en van dezelfde fabrikant met dezelfde kwaliteitsnorm. Die tijd is al jaren voorbij en van die Chinezen kan er altijd een afwijking in zitten die kijken niet zo nauw. (Ondanks hun spleetogen -niet beledigend bedoeld
![:wink:]()
)
GHB is heel verleidelijk om vaker in te nemen. En zo raak je dus verslaafd. Tot het moment dat je niet meer slaapt maar enkel slaapt als je out bent gegaan. Wat eigenlijk geen echte of iig geen normale slaap is. (Je mist een paar fases vergeleken met het normale slaappatroon)
Als je op dat punt bent gekomen kun je het schudden en zijn andere psychische klachten onvermijdelijk en het kan het jaren duren voor je daar weer vanaf bent. Als je er al vanaf komt.
Alles is hier al gezegd soor anderen en neem dat ter harte en denk er niet te luchtig over.
GHB is leuk, zeker icm andere middelen. Maar ook een sneaky sluipmoordenaartje.
Neem altijd met buisjes in, -bij gebrek aan buisjes een dopje van frisdrank fles, iig nooit uit een flugeltje gaan lurken!- geen 2 kort achter elkaar omdat je de eerste niet voelt want dat kan soms wat langer duren en dan slaan ze ineens tegelijk in en ga je Knock. -als het goede is dan toch-
Dat Knock gaan stelt in principe allemaal niet zoveel voor en hoort erbij.
Zelf heb je dat niet in de gaten en is het net of je met je ogen hebt geknipperd, aan de tijd dat het ineens is of dat het ineens licht is of donker dat soort dingen besef je het.
Maar als iemand bij je is en in paniek raakt kun je wel eens wakker worden in het ziekenhuis met een katheter in je pik. En dat is niet fijn. Tenzij je kinky bent en het leuk vind dingen in je plasbuis geschoven te krijgen.
Wat ik ook allemaal gezien heb met Knock gaan is dat iemand vol met zijn kop op ergens op is gevallen en terwijl ze Knock liggen een grote gapende bloedende wond hebben.
Natuurlijk ook nog het braakrisico en dat je stikt in je eigen braaksel, daarom moet je eigenlijk op je zij liggen.
Maar als je Knock gaat heb je dat niet door dus dat zullen vrienden moeten doen.
Wat ook kut is als je teveel hebt ingenomen is dat je je als een spast kunt gaan gedragen, wat hierboven ook al staat volgens mij, druk, stuiptrekkingen, wartaal, agressief. Heb je zelf geen last van, maar de mensen die erbij zijn wel!
Wat ook wel eens lastig is met GHB is dat je vergeet dat je net al een potje op hebt en dus nog een potje pakt. Dan ga je dus knock.. -bij goede dan toch, veel is met water gemengd, hoe stroperiger hoe puurder over het algemeen-
Vroeger kon je een buisje ondersteboven houden en dan bleven de druppels kleven, dat zie je bijna niet meer tegenwoordig.
Veelsteveel mensen die het thuis maken en het niet zo nauw nemen met het samenstellen vd producten.
GHB is leuk maar kijk ermee uit. Ken teveel mensen die door een hel zijn gegaan erdoor, ook die nog in een hel leven en ook een paar die erdoor zijn overleden.
Doe wat die 8.6 hierboven zei, neem het eens in de zoveel tijd. Beter afwisselen met wat je gebruikt dan een tijdje steeds hetzelfde want dan word het eerder een gewoonte en het gevolg van gewoonte resulteerd vaak in verslaving.
En met alle slecht geprocudeerde krijg je tevens een hoop ongewenste troep in je lichaam. Niet echt gezond.
Veel plezier ermee verder.
*edit* wat ik was vergeten te zeggen.
Neem GHB altijd in met wat drinken. Eigenlijk vanzelfsprekend gezien het zo smerig smaakt maar toch word het soms gedaan. Dat kan ook resulteren in een verbrande slokdarm. Beste is in een drankje doen.