Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee heb het gesnoven, denk zon 0,3 gram over een tijdsspan van 2 uur. Das voor mij erg weinig dus daar zou t niet aan kunnen liggen."
"MaanLander zei: ik zou het echt niet weten ik zit nu al 2 dagen aan de 3mmc maar nergens last van alleen moe Klik om te vergroten... Ja zit er ook al een tijdje dagelijks aan alleen heb nu van andere dealer. Ik vraag me wel af hoezo dit opeens is want t effect van deze 3m is wel echt on top. benoemenswaardig is dat de buikkrampen maar een half uur tot 45 minuten duurden en daarna leuke nacht gehad en verder gebruikt, vind t maar raar."
"MaanLander zei: Mis is heet geen 3M of 3M met iets er in Klik om te vergroten... Ja kan kloppen, ik ga t laten testen. Maar kan tot nieuwjaar niet"
"MetalGuy zei: Als ex-misbruiker van 3-MMC, kan ik je vertellen dat dit een teken is dat je zou moeten minderen en/of stoppen. De buikkrampen komen omdat het in lichte mate serotonine vrijgeeft. Ik weet niet of je ervaring hebt met MDMA? Maar zo ja, dan is dat vergelijkbaar, echter iets lichter. Klik om te vergroten... Kan je hier iets meer uitleg over geven? Hoezo is dit perse een probleem?"
"Shinyzappy zei: Heb van cathiones erge last van constipatie de dag erna en erg gasserig, staat niet vermeld op psychonautwiki helaas Klik om te vergroten... En gebruik je frequent? Of heb je t gewoon altijd als je gebruikt ookal doe je het een tijd niet?"
"Shinyzappy zei: Altijd als ik t gebruik vanaf begins aan al sindsdien ook al 1.5 nee kunnen zeggen tegen die troep heb r afgunst voor , liefde voor keta is daarin tegen gegroeid ookal is dat ondertussen al even onder controle Klik om te vergroten... Ik weet niet of t aan de 3m of aan mij ligt, maar t voelde alsof ik een tia kreeg toen ik dit probeerde te lezen. wat ik er uit begrijp ben je gestopt met 3m en is keta het nieuwe slachtoffer. Goed bezig met geen 3m meer nemen maar pas op met ket man, zitten ook serieuze gevaren aan en kan je net zo goed verslaafd aan raken."
"MetalGuy zei: 95% van je serotoninereceptoren, oftewel het gelukshormoon, bevindt zich in de dikke darm. Op het moment dat deze worden uitgeput, zal zich dat eerst uiten in buikkrampen. En als je er dan mee doorgaat, wordt de overige serotonine in je hersenen er ook op aangesproken. Wat op zijn beurt dan resulteert in (soms ernstige-)psychische klachten. Denk daarbij aan depressies, breinschokken, geestelijke vermoeidheid e.d. Klik om te vergroten... Ahh dit verband wist ik niet. Van de psychische klachten heb ik soms ook last laatste tijd (in erg lichte mate). Ik wist dat mn gebruik er invloed op had maar ik wist dit directe verband niet."
"Neo-Shulginist zei: Ja in je darmen zit een soort tweede brein; een netwerk van allerlei zenuwcellen die aan elkaar gekoppeld is. Het is niet toevallig dat je daar weinig over had gehoord, want ook in de wetenschap wordt er maar heel weinig onderzoek gedaan naar de invloed van dat tweede brein op je (mentale) welzijn. Terwijl we eigenlijk wel weten dat die sterk met elkaar samenhangen.. Het Klokhuis heeft er een leuke uitzending over, die ook voor volwassenen erg interessant is! Uitzending - Hersenen in je buik Wist je dat we ook hersenen in onze buik hebben? Niet alleen in je hoofd maar ook in je darmen zitten namelijk hersencellen. Je darmen kunnen zelf beslissingen nemen zonder je hoofd te gebruiken. Voel je je beter als je goed eet en je darmen gezond zijn? De Ober vraagt klagende gasten of ze... hetklokhuis.nl Klik om te vergroten... Thx ik zal m morgen even proberen te kijken als ik het niet vergeet, mn concentratievermogen is nu echt down bad"
"Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af, Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen. Weet iemand hier meer van?"
"Hey ik heb momenteel erg heftige buikkrampen na gebruik van 3mmc. Ik heb dit vaker gehad maar nooit zo erg, lig plat en nogsteeds veel last. Heb in verhouding met normaal erg weinig gebruikt. hoezo zou dit zo erg kunnen zijn, zou t gemixt kunnen zijn? p.s. dacht laat ik even een topic maken zodat mensen hun bijwerkingen kunnen bespreken in één algemeen topic."