Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoed op (drink)edibles maar niet op jonkos

goed op (drink)edibles maar niet op jonkos

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo forumjunkies,
Ik gebruik al een tijd cannabis (1,5 jaar) en ik heb bijna altijd het gerookt, tot nu.
Toen ik het rookte was het zelden en echt goede high die ik ervaarde, maakte niet uit welke wiet of hash ik rookte of van waar het vandaan kwam. Ik ging zelden goed, niet dat ik echt bad ging maar gewoon niet een lekker gevoel.
Totdat ik begon ongeveer 2 weken geleden met het gebruiken van een cannabis chocolademelk ipv mijn jointje.
Dit bood mij een goede high en sinds dit ben ik geen enkele keer meer "bad" gegaan sinds ik het ben gaan drinken.
weet iemand hoe het zit dat dit zo verschillend is bij mij
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan tabak zijn, als je tabak bij je joints in deed. Kan ook een stof zijn die over de verbrandingstemperatuur van thc vrijkomt.

verdampingstemperatuur-mcspgmcg-800x600.jpg
Denk dat het hem zit in 1 van deze 2, maar kan ook iets anders zijn. Al eens wiet gevaped op verschillende temperaturen? Misschien kom je op die manier verder.
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Empower Eachother zei:
Kan tabak zijn, als je tabak bij je joints in deed. Kan ook een stof zijn die over de verbrandingstemperatuur van thc vrijkomt.

Bekijk bijlage 56700
Denk dat het hem zit in 1 van deze 2, maar kan ook iets anders zijn. Al eens wiet gevaped op verschillende temperaturen? Misschien kom je op die manier verder.
Klik om te vergroten...
bedankt, wel 1x gevaped was zeer goede ervaring inderdaad maar was ook hoge kwaliteit strain dus moeilijk vergelijken, binnenkort ga ik een keer dabben en omdat dat natuurlijk erg puur is is dat ook het proberen waard om er achter te komen wat het beste bij mij past
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan ook met de snelheid van opname te maken hebben. Bij roken/vapen heb je een vele malen snellere opname van werkzame stoffen in je bloed dan via de maag.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#5
Lezen en leren zei:
Het kan ook met de snelheid van opname te maken hebben. Bij roken/vapen heb je een vele malen snellere opname van werkzame stoffen in je bloed dan via de maag.
Klik om te vergroten...
Doordat het via de longen sneller "inslaat" en dat zorgt voor het onaangename gevoel, dat is ook zeker een optie!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het eet krijg je echt een andere ervaring. Dit komt omdat het dan net iets anders hecht aan je cannabinoïden receptoren volgens mij. Iets met thc b of delta oid.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je gedecarboxyleerde cannabis eet, wordt een deel van de delta-9-THC in de lever omgezet naar 11-OH-THC. Dat geeft een ander, door veel mensen als sterker ervaren, effect dan delta-9-THC.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."