#1
hallo forumjunkies,
Ik gebruik al een tijd cannabis (1,5 jaar) en ik heb bijna altijd het gerookt, tot nu.
Toen ik het rookte was het zelden en echt goede high die ik ervaarde, maakte niet uit welke wiet of hash ik rookte of van waar het vandaan kwam. Ik ging zelden goed, niet dat ik echt bad ging maar gewoon niet een lekker gevoel.
Totdat ik begon ongeveer 2 weken geleden met het gebruiken van een cannabis chocolademelk ipv mijn jointje.
Dit bood mij een goede high en sinds dit ben ik geen enkele keer meer "bad" gegaan sinds ik het ben gaan drinken.
weet iemand hoe het zit dat dit zo verschillend is bij mij
Ik gebruik al een tijd cannabis (1,5 jaar) en ik heb bijna altijd het gerookt, tot nu.
Toen ik het rookte was het zelden en echt goede high die ik ervaarde, maakte niet uit welke wiet of hash ik rookte of van waar het vandaan kwam. Ik ging zelden goed, niet dat ik echt bad ging maar gewoon niet een lekker gevoel.
Totdat ik begon ongeveer 2 weken geleden met het gebruiken van een cannabis chocolademelk ipv mijn jointje.
Dit bood mij een goede high en sinds dit ben ik geen enkele keer meer "bad" gegaan sinds ik het ben gaan drinken.
weet iemand hoe het zit dat dit zo verschillend is bij mij
