Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kom kom. Ganggang 100. Ik snap jouw aversie wel tegen gea. Het risico op lichamelijke afhankelijkheid ligt altijd op de loer bij frequent gebruik. Daarnaast ben ik het met je eens dat GHB soms wordt gemaakt door klunzen... Verontreinigingen, slechte omzetting gbl->ghb of zelfs verkeerde verhoudingen met als gevolg teveel naoh / hoge pH. Maar goed, hier meldt zich ook iemand met een liefde voor GHB. Waarom? Omdat het in de juiste dosering en met doelbewust de tijd in de gaten houden een heerlijke drug is. Zelf combineer ik het vaak met alcohol of een upper. Echt fijn!"
"Ganggang💯 zei: Ieder z'n ding natuurlijk. Mooi dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan. Je weet wel alcohol met GHB combineren extra risico met zich mee brengt? Ze versterken elkaars werking. Klik om te vergroten... Ik ben aardig bekend met G😅"
"Hero, base coke en crystal meth"
"Salvia zei: Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine? Klik om te vergroten... Ghb en keta kunnen altijd, mits je de dosering goed hebt"
"Rivalrie zei: Menig GHB gebruiker ziet er meer naar de kloteuit dan heroïne gebruiker.... zie tygo in de GHB of hoe dat programma ook heet. Klik om te vergroten... Tsja dan kies je er ook eentje uit... Haha"
"Cafeine, nicotine, cocaine, speed, MDMA, 4fmp, GHB, lachgas, poppers, paddo’s, wiet, hasj en ketamine O ja diazepam, methylfenidaat, dormicum en cacaodium. Om het lijstje mee af te ronden."
"Hoi allen/TO, Speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Allereerst ben ik verwonderd over de lange en intense periode dat je (en sommige anderen in dit topic) zoveel ket dagelijks hebt weten weg te snuiven! Ik hoop echt dat 2020 een jaar wordt waar in je echt afscheid kan nemen van die nare verslaving! Je hebt in ieder geval al bewezen voor je zelf dat je er 3 maanden van af kon blijven. Ik hoop dat dit je motiveert om de schouders er weer onder te zetten. Ik zelf doe nu zo’n 2 maanden dagelijks ket (750 mg/dag). Ik was er aan begonnen, omdat het het ideale middel is om met roken en sos te kappen. Dat laatste liep de spuigaten uit. Roken vind ik zo walgelijk en ik was eerder al mbv ket gestopt met roken. Probleem is nu dat ik echt goede ket kan krijgen en er dus nu al 2 maanden mee door ga. Ik probeer me strikt aan de max dagelijkse dosis te houden. Merk wel iets van tolerantie, dus ben nu eerste dag ket-vrij. Wil dit morgen ook proberen door te trekken... Weet iemand toevallig of de tolerantie weer snel afneemt? Ik merk als grote voordeel, naast totaal geen drang te hebben in andere middelen, dat ik er ook nieuwe inzichten door verkrijg. Ben ook stuk assertiever en geloof heilig in bepaalde theorien en in mijzelf. Werk wordt hierdoor ook makkelijker. Tijdsbesef is ook een apart dingetje. Het lijkt mij wel maanden geleden dat ik ben gestopt met roken, maar dat is dus nog ‘maar’ 2 maanden geleden... Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben met dagelijkse kleine doseringen ket? Sorry het is niet mijn bedoeling om dit topic te kapen, maar lees dat hier veel gelijken zitten."
"Hi allen en in bijzonder Lalaland, Hier weer een update van mijn kant. Uiteraard over het microdoseren op dagelijkse basis. Allereerst naar jou Lalaland. Dank voor jouw antwoorden. De tolerantie is een zone die ik heel scherp in de gaten houd!!! NMDAr tolerantie is een bitch zo heb ik her en der gelezen... Bouwt zich snel op en gaat zeer traag weer naar beneden. In mijn geval een serieus risico, daar ik mijn keta heerlijk vind om op dagelijkse basis te gebruiken. Heel veel sterkte met jouw verdere herstel! Ik denk dat je wellicht moet uitwijken naar een ander middel om die onrust in te dammen! Ik herken het wel: zonder keta ben ik ook onrustiger. Met een nifje keta word ik rustiger en kan ik scherp denken. Mijn update tot nu toe: 3 maanden bezig met dagelijks keta. Ik zit nu op een stabiele dosering van ong 800mg per dag. Ik neem elke keer rond de 30/40mg (eigen inschatting). Voordelen: - Gestopt met roken en geen behoefte aan een sigaret. - Geen sos gebruik meer. Hier ook geen behoefte meer aan. Deze ‘hobby’ begon steeds ergere vormen aan te nemen... - Meer rust in mijn hoofd en scherper kunnen denken/filosoferen. - Just do it mentaliteit. Ik heb veel ideeën, hoe klein ook, die ik nu vaak gewoon uitvoer. Nadelen: - Kosten. Ik betaal een hoge prijs. Ik ben nog op zoek naar een betere supplier. Ik ben wel tevreden over de kwaliteit. Helaas geen pure staafjes... Dus of het vermengt is, durf ik niet te zeggen. Lijkt er op van niet. - Ik word ervaren door mijn omgeving als vlakker en egoïstischer. Niet schokkend of heel erg, maar mijn beste vriend viel het wel op. - Meer zweten. Discipline: Om de tolerantie goed de baas te blijven, mijn blaas in tact te houden en de kosten te managen is mijn stelregel om niet meer dan 850mg per dag te gebruiken. Daarnaast moet er tussen de laatste dosis en de eerste (de nacht zit er tussen) minimaal 10 uur zitten. Liefst 12 uur. Dit gaat voor goed. Maw ik merk dat ik nog steeds een licht euforisch gevoel krijg van mijn gebruikelijke dosis. Daarnaast ook het scherper, of meer verbanden leggend denken, heb ik nog steeds. Tot slot, ik had vorige week weer eens in lange tijden MDMA gehad. Nou... De dagen er na beviel me de keta helemaal niet. De keta maakte me heeeel moe. Gr ketafientje"
"Netjes kerel! Ik ga meelezen. Succes met deze opgave. Je lijkt me wel een wijs man, zo te lezen. Met de nodige levenservaring en drugservaring moet dit je wel gaan lukken! Keep it up!!"
"Jeej, slechts 30 mg in de middag en de hele avond van slag... Dat is vrij heftig man! Aan de ene kant ben ik blij voor je dat dit jouw eerste sos ervaring is. Je bedenkt je wel een tweede keer of je het neemt. En geloof me: het witte goedje heeft de kracht om je op den duur op te slurpen. Bij de een wat sneller dan bij de ander. Ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad!"