Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw PlĂžp zei: Wat slik je nu nog aan medicatie? Psychedelica kunnen zeker behulpzaam zijn, maar het is geen heilige graal. Of een instant oplossing. Ik zou hier dan ook niet aan beginnen zonder overleg met je arts/behandelaar. Klik om te vergroten... Op dit moment modafinil, de laatste antidepressiva was citrelopam, hiermee sinds vorige week mee gestopt. En ja dat is natuurlijk zeker zo, ik verwacht ook niet dat het na gebruik meteen allemaal ff beter is maar het lijkt er in iedergeval op dat het 10x maal beter is dan de rotzooi van de farmaceutische kant. Meer bijwerkingen dan het goed doet, en vervolgens werkt het niet. Ik heb me arts destijds al is gevraagd voor cbd olie maar dat was enkelt voor terminale mensen zei die, vervolgens zei die om een of andere plant dan te vermalen via de smartshop nooit meer wat mee gedaan toen. Sinds kort heb ik hem idd over het proberen van psychedelische drugs, me huisarts is ondertussen een vriend geworden ik kom er nog net niet wekelijks. Hij vind ook dat de zorg richting mij echt massaal kut gaat en hij het ook zat is, staan nu duideijke hulpvraag vermeld bij me nieuwe inschrijvingen dankzij de dokter, om terug te komen op psychedelische middelen kon hij moeilijk wat over kwijt maar hij snapte mijn kant dondersgoed hij raad het niet af maar ook niet aan mits ervaring etc."
"0t0lerance zei: Kijk eens op netflix de docu "magic medicine" en de docu "fantastic fungi". Daar kom je al een heel eind mee.. en er bestaat zoiets als "microdoseren" (zeer kleine hoeveelheden psychedelica).. verder is er nog de serie "The mind explained" eveneens op netflix, seizoen 1 aflevering "mindfulness" en de ander is "psychedelica". Dat bij elkaar zal je kijk veranderen en kan ik toch zelf niet beter uitleggen... veel kijkplezier Klik om te vergroten... Zal ik zeker doen! Klinkt interessant, maar hoe bedoel je precies mijn kijk ernaar zal veranderen?"
"0t0lerance zei: Nou.. er is een verband tussen psychedelica, meditatie; de werking van de linker- en rechter hemisfeer en onze allerdaagse perceptie . Om het grotere plaatje te zien, helpen deze documentaires om inzicht hierin te krijgen. Een ingewikkelde maar mind-blowing documentaire.. die je op het beste kan bewaren voor het laatst is "The devided brain" van Ian McGilchrist: https://vimeo.com/ondemand/thedividedbrain Klik om te vergroten... Ahh oke op die manier, bedankt man! Ik ga dit zeker even allemaal bekijken klinkt erg interessant!"
"mitchieee zei: ik ben ook flink depressief en herken al je klachten, ik ken me zelf eigelijk ook niet meer, maar tripmiddelen hebben mij het leren te accepteren en anders in het leven te staan en me zelf beter leren kennen dan ik ooit gekent had, ik weet niet hoe het zit met je medicatie (daar moet je zelf ff naar zoeken hoe of wat) maar ik denk dat je het zeker een poging kan wagen⊠het kan eng worden maar het is PRACHTIG, je komt bij je onbewusten dus ook mischien de problemen waar je tegen aan loop en hoe je dat kan oplossen ( ik zou het alsnog zonder tripsitter doen want die houd tog dingen tegen wat er in je headspace gaat rondhangen, mischien dat hij op een andere kamer aan het chillen is tot het wat minder gaat en zelf niet oplosbaar zal zijn) maar dat moet je zelf ff kijken wat jij het fijnst en veiligst vind Klik om te vergroten... Ja precies man, tis nu echt puur de poging/gok nemen, ga het nu maar alternatief proberen en zover zie ik hele goeie tripreports/breakthroughs en hoop er mee hetzelfde in elk geval te bereiken, dat ik weet hoe het zit en er met de way it is door het leven kan. maar alleen roken ? ik woon namelijk thuis ken eventueel bij me vriendin maar ja die zit er dan sws wel bij de geur zal niet aangenaam zijn denk ik zo thuis."
"Zoraa zei: Dit is dus echt grote zeer grote kul!! Wat heeft jou ervan weerhouden om zelf onderzoek te doen op internet naar cbd olie? Cbd is helemaal niet alleen bedoeld voor terminale patiĂ«nten. Het is juist mits juist gebruikt een erg goed middel. Kan je alleen maar adviseren dit te gaan onderzoeken op het internet. Kijk vooral ook naar de cbd raw fullspectrum. Echt je kunt er heel veel baat bij hebben. Je zegt jezelf kwijt te zijn.. het lijkt mij persoonlijk helemaal geen goed idee om op eigen houtje nu psychedelische middelen te gebruiken. Ook zijn er veel aanbieders die je geheel begeleid willen helpen met therapeutische psychedelische middelen ( trip therapie) Ook daar is veel over te vinden op het internet. Wens je veel succes in je zoektocht Klik om te vergroten... Klopt, ik snap wat je bedoelt over die CBD niet alleen voor de terminale is. Ik heb het al ver van te voren ooit in verdiept enzo toen destijds had ik zân 10% flesje gekocht voor 50 euro om het uit te proberen, ma na het flesje op was merkte ik niet echt een verschil, toen begrepen van meerdere dat het allemaal gedoogde zooi is dat verkocht word, tis peperduur als je hogere cbd % wilt hebben en het is niet eens puur, Ik probeer het nu via iemands vader te verkrijgen die maakt het namelijk zelf. Met terminaal bedoelde hij echter dat het niet zo 123 voorschreven word wel vaak bij terminale mensen, farmaceutische CBD is daarin tegen net zo gedoogd en gecontroleerd maar de CBD is daar in tegen wel wat echter omdat het âmedischeâ cannabis is en velen potenter dan wat je online besteld. En nee klopt man daarom kwam ik ook hier naar dit forum om het een en andere ervaring voor op te vragen, ik ben namelijk niet zân extreem ervaren psychedelische gebruiker, ben daar in tegen wel een ervaren gebruiken van xtc, speed, mdma, 6apb, mmc, ket, 2cb etc dus kwa gebruik en verwachting sta ik niet gek op te kijken laat het op me afkomen heel laag gedoseerd beginnen, had dat trouwens wel gezocht of er begeleiding is zoals een psychiater die dat doet, vond er toen wel een paar maar kost je ff een paar 1000 euro. Nee dankje. zit nu veel op reddit en google velen info te verzamelen en nu hier dit bericht geplaatst om extra ervaring op te doen."
"Zoraa zei: Ik krijg modafinil voorgeschreven voor het chronische vermoeidheid syndroom. Ook heeft de psychiater van mijn dochter die adhd heeft het ook met haar over modafinil gehad. Ik zou het eens voorleggen. Misschien mag je het wel proberen. Mijn dochter heeft echter niet voor dit middel gekozen. Kan je dus niet vertellen hoe dit werkt bij adhd. Klik om te vergroten... Ja ik ga dit zeker even aankaarten, zolang de vermoeidheid maar te doen is vind ik het prima. Hoe werkt het overgins kwa concentratie etc?"
"johndeertrekker zei: Ik gebruik dexamfetamine voor mij ADD. Dat is bijna exact hetzelfde als âAderallâ het werkt heel goed voor mij! Klik om te vergroten... Aderall is langerna nog niet zo in de buurt van de dexamfetamine die wij hier in Nederland hebben, welke Dex gebruik jij? Want ik heb tentin, dmb, en amfexa gehad."
"Zoraa zei: Ik denk dat ik met mijn post niet duidelijk genoeg was. Sorry daarvoor. Ik lijd aan het chronische vermoeidheid syndroom en krijg modafinil voor schreven zodat ik dit afentoe kan nemen als ik iets belangrijks zodat ik NIET moe ben. Over de werking bij iemand die niet aan het vermoeidheid syndroom lijdt kan ik daarom niet zeggen omdat ik dat niet weet. Klik om te vergroten... Heb het voor geschreven gehad, zit er nu een week aan, begint naar mijn idee nu wel wat te doen. Denk me dosis iets moet verhogen na volgende week en dan werkt het wel. moeheid is minder, en de aandacht is er opzich ook wel. (Of dit komt nog door oudjaarđ€Ș) Ik ben overgins 3-4 jaar vermoeid, slaaponderzoeken aan toe, eerst apnea toen weer niet toen bleek het âmentaalâ te zijn zo gezegd ik ben alsnog bezig, vandaar de ADD dankzij depressie achter gekomen."
"johndeertrekker zei: het enige verschil is toch dat de verhouding dex en lis amfetamine anders is bij adderall? zou qua effect niet super ver uit elkaar moeten liggen dacht ik. ik heb tentin. Klik om te vergroten... De Amerikaanse Aderall is vrijwel grof gezecht 80% onderbouwd aan amfetamine, het is ook voor junkies daar een togo drug. maar voor mensen met add/adhd werkt het juist ontzettend goed, ik merk het namelijk ook als ik speed gebruik dat ik mezelf weer ben en zin in alles heb. (Nu is pep natuurlijk standard zo in die zin, maar tis lastig uit te leggen, ik zou er niet verslaafd aanraken omdat het speed is maar meer mezelf zie met een muur er tussen) Lis net als dex bracht me daar niet tis meer bindmiddel naar mijn idee dan werking, en dat gesjoemel met 3 maal daags 4 van die dingen slikken geen zin in, had toen gehoopt dat lis dat zou oplossen, maar helaas. Nu modafinil gehad zover opzich redelijk hopen het uitkomst bied, volgende week verhogen denk ik. En tentin is echt de grootste ellende die ik ooit heb gehad en dat blijkt ook als je recensies leest over het internet de zorgverzekeraars doen er moeilijk om, hoop dat het voor jou wel werkt."
"Ja impreciepe moet dat kunnen, heb zelf ook bupropion (welbutrin xr) gehad voor depressie en wellicht adhd voordat ik me diagnose ooit kreeg, maar na aantal maanden werkte het alsnog niet, zelfs nu zoek ik nog naar steeds naar nieuwe medicijnen heb van alles gekregen antidepressiva tot antipsychotica, Olanzipine werkte ontzettend goed maar werd er heel dik van. Tijdens all deze medicatie gebruik door gebruikte ik her en der in het weekend op feestjes of thuis met vrienden ook van alles en nog wat ook drugs combineert, zelfde ochtend wel medicatie blijven gebruiken of savonds hoe je psychiater of doc je verteld. Als je een dosis over kan slaan kun je dat ook doen als je die avond drugs gaat gebruiken en je dat lekkerder ligt bij mij werkte medicatie vaak savonds uit. Al en om kan het? Ja naar mijn idee wel zolang je het her en der doet moet het kunnen, enigste wat ik zo nu en dan heb is dat je afentoe iets meer deprimerend bent dan normaal voor de rest nooit ergens last van. Ik ben geen expert in dit gebied het zal vast niet verstandig zijn, maar goed gaat zover al jaren goed in elk geval"