Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het 1x gedaan op het eind van de 4fmp. Ik vond het heerlijk. Nog net even het heerlijke wauwse gevoel van x krijgen die de 4fmp net niet haalt Heb de dagen erna geen extra dip ofzo gehad. Eigenlijk heb ik nooit echt een dip, maar dat zal persoonsgebonden zijn."
"Klopt! Helemaal mee eens! Maar ja....... Als je het een keer gedaan hebt, hoe slecht ook, waarom dan niet meededelen. Hij wil het toch een x proberen. En weet dat het slecht is."
"Online bestellen kan natuurlijk ook."
"Welke drugs kun je het beste gebruiken om lekker te feesten en de volgende dag geen kater of dip gevoel te krijgen? Het mooiste zou zijn dat het ook niet echt opvalt voor de buitenwereld. Mijn ervaring: XTC= geeft je een "lekkere" dip en nogal opvallend GHB= volgende dag geen kater of dip, maar moeilijk te doseren (niet echt iets voor ons) Coke= volgende dag geen kater van de coke maar wel van het vele bier wel onopvallend Truffels= volgende dag weinig last, maar niet echt een partydrug Lachgas= volgende dag geen last, maar duurt veel te kort. Wiet= volgende dag geen last gehad, maar we roken niet dus niet echt gelukt en duurt vrij kort? Kunnen jullie dit lijstje aanvullen?"
"Nog genoeg om te proberen dus.. Als je keta neemt valt dat niet erg op dan? Bv grote pupillen? Er van uitgaan dat je niet in een k-hole komt."
"Ik dacht gelezen te hebben dat 2cb juist niet je serotonine opmaakt, zoals XTC dat wel doet."
"Hallo allemaal, Na de nodige interessante informatie en verslagen van iedereen te hebben gelezen nu iets van ons . Wij (k&K) zijn met toeval)in aanraking met XTC gekomen( (met vrienden paar maanden geleden en we zijn al 40 jaar oud ) Wow wat geweldig was dat!!!... Nu willen we wat verder, alsof we al die tijd iets gemist hebben . We willen truffels proberen met z'n 4en lekker trippen. Wat is een goeie website om te bestellen? (dr zit hier geen shop in de buurt) Ben van plan om bij magic truffels.nl te bestellen. iemand ervaring mee? Hoe zit het met de smaak van truffels? Zijn van plan de Psilocybe Atlantis – Fruits of Utopia te nemen. Wat is de betere truffel qua smaak? de Atlantis of de Hollandia? Ik weet dat de Hollandia sterker schijnt te zijn dus wellicht minder van nodig. En hoe lang is het houdbaar? (aangezien je per 3 of 5 porties moet bestellen) Hoe is "The day after"? Net als XTC heel moe en lusteloos of anders? .....Zin In...... Mijn idee is om (5x) de Atlantis te bestellen en 4 porties te gebruiken en 1 achter de hand te houden."
"Bedankt voor je antwoorden. Ik laat wel even weten hoe het was"
"Gisteren de truffels binnen gekregen. We gaan het zaterdag zien. We zijn alle 4 heel benieuwd!"
"Kom op guys! Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan waarvan ze van te voren wisten dat het slecht was, maar toch gedaan hebben? Dan maar beter geïnformeerd naar de kloten toch?"