Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze webpage in combo met muziek als Sigur Rós: http://www.rainymood.com/ Over één worden met de natuur gesproken! [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Bedankt voor de tips, hopelijk gaat het daarmee wat beter. Is zo'n pijpje ook ergens los te verkrijgen?"
"Welke soort heb je de eerste keer gehad? Zoals de eerste opmerkingen al zeggen; als de eerste keer een goede ervaring was, waarom dan nu anders doen? Tenzij dit natuurlijk zwak was en niet het gewenste effect, maar als de trip goed was zou ik gewoon bij hetzelfde blijven. Mijn eerste paar keer waren ook gewoon de Mexicana. Je merkt vanzelf wel na een paar keer trippen dat je de 'ervaring' hebt of er klaar voor bent om een stapje verder te gaan."
"Ik heb afgelopen weekend deze webpage erop gezet; http://www.rainymood.com/ in combinatie met onderstaand nummer, met de oogjes dicht. Ik was één met de natuur, het regenwoud, de planten, de dieren. De hele mensheid was dom om de wereld zo vol te bouwen, wáár zijn we mee bezig als de natuur zo mooi is? Deze gedachte bracht me niet down maar liet me houden van moeder natuur en al haar pracht. Een erg intens gevoel. (ik ben zo niet goed in gevoelens uitleggen) [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Hallo! Ik ben gestopt met het roken van Cannabis. Na 7 jaar elke dag blowen vind ik het nu wel welletjes geweest. Maar sinds ik gestopt ben zit ik in de clinch met mijzelf, ik voel me vaak emotioneel en laat soms een traantje vallen zonder reden. Ook kan ik 's nachts nauwelijks slapen en ik ben volgens mijn vriendin vaak gedurende de dag niet te genieten. Kan dit door het 'afkicken' komen? Zo ja, wat is hier aan te doen. (En nee een joint roken is voor mij geen optie) Ik weet overigens ook niet of dit het goede forum hier voor is."
"Ik ben nu.. haast 3 weken gestopt. Al moet ik zeggen dat het voor mij gevoel nog niet minder word."
"Oké, misschien moet ik dan toch maar een afspraak maken met de huisarts! Bedankt voor de informatie"
"Wat soldier zegt; het lijkt me geweldig om met je 'partner' zo samen te trippen. Vooral dat plassen komt me bekend voor. Je voelt je helemaal leeglopen, erg fijn! Maar een groot nadeel vond ik dat ik na het plassen echt dacht dat ik in m'n broek had gezeken. Ik heb wel eens een vrij lange tijd op de bank gezeten met een schaamtegevoel en angst om m'n maat te vertellen dat ik in zijn huis in m'n broek had geplast!"
"Ik heb één gram 15x gekocht. Het is niet echt een poeder maar het is wel héél fijn gemalen. En als ik zegmaar 1/10e in een kop van de waterpijp stop, lijkt me zo'n hoeveelheid ala een grote mespunt zo weinig voor het wegbranden en roken. Maar dit is dan toch wel genoeg?"
"Dag Forummers. Ik heb besloten een keer salvia te gaan gebruiken. Maar nu heb ik toch nog even wat vragen zodat ik op de juiste manier kan trippen. Ik heb vanmiddag bij de Smart Shop 15x extract gehaald, bij de shop werd mij aangeraden te beginnen met 1/20 van een gram. Nu vroeg ik hem of het extract niet door het gaasje zal vallen en hij adviseerde mij een kleine basis van de bladeren te gebruiken zodat het er niet doorheen valt. Maar nu is dus even mijn vraag; Is 1/20 van een gram de juist dosering voor een eerste keer en als je bladeren als basis gebruikt, zodat het er niet doorheen valt, krijg je dan niet teveel binnen? Maar het lijkt me ook dat je wanneer je alleen het extract gebruikt, haast niets in de kop hebt? Mocht iemand verder nog tips hebben voor een fijne/goede trip, dan hoor ik ze ook graag!"