Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstripmuziek

tripmuziek

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey lui!

Meende dat hier al een topic over was maar die kon ik niet meer vinden dus vandaar een nieuwe.
Benoem hier je favo tripmuziek en/of je favoriete muziekmomenten tijdens een (paddo)trip.

Als begin: Deze vond ik enorm grappig: "bang bang biedie bang bang" :tearsofjoy:

police in helicopter - (aanrader icm paddo's en een joint)

voor de warme zomer gevoelens!

leip: (clip is ook de moeite waard om te kijken tijdens een trip!)

deze haalde me een keer uit een dip tijdens een trip! Ik werd enorm vrolijk in een keer en begon met een denkbeeldige fluit door de kamer te springen:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb afgelopen weekend deze webpage erop gezet; http://www.rainymood.com/ in combinatie met onderstaand nummer, met de oogjes dicht. Ik was één met de natuur, het regenwoud, de planten, de dieren. De hele mensheid was dom om de wereld zo vol te bouwen, wáár zijn we mee bezig als de natuur zo mooi is? Deze gedachte bracht me niet down maar liet me houden van moeder natuur en al haar pracht. Een erg intens gevoel. (ik ben zo niet goed in gevoelens uitleggen)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar dit is inmiddels al het zoveelste topic voor tripmuziek.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5

Hierop space je 'm echt helemaal weg.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.myspace.com/stighar
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok sluit deze maar.. Ik zie net een topic van tripmuziek hier weer staan :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."