Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Early bird (geloof van Joris Voorn) Zoveel zin in de zomer daardoor!!! Gewoon dat lekkere deuntje... Tudududu"
"Ik heb een kuur voor blaasontsteking en neem zaterdagochtend de laatste pil. Is het gevaarlijk om die zaterdag avond een pil te nemen? Of kan ik dit zonder zorgen doen. Ik weet dat het met alcohol niet erg verstandig is maar ben benieuwd naar de gevolgen met xtc. Misshcien iemand ervaring?"
"Ok thanks voor je reactie man. Ik doe het dan rustig aan. Het met arts overlegt en die zei, de helft nemen van wat je normaal neemt. Ik zie wel."
"Heel leuk maar ik zit dan lekker te spacen op Voltt."
"Laatst voor t eerst G gedaan samen met X. had een half pilletje op (weinig mdma, geen hele goeie pil en niet getest...) en kreeg wat G van een vriend, was te vertrouwen, maar achteraf heel dom want gevaarlijk om dat zomaar te combineren. half buisje gehad en in het uur daarna nog een halve pil. Super de luxe goeie avond en echt een heerlijk gevoel.. Maar of het heel verstandig is.. I don't know. En pas op met wat je neemt, het is fel spul."
"Vriend van me ging ook weer na 7 maanden stop. Begon rustig met een halfje en uiteindelijk anderhalve pil gehad. Gewoon rustig aandoen inderdaad dan merk je t wel."
"Ik hoor ook vaak dat mensen meteen een halve of hele nemen. Persoonlijk vind ik het heel relaxed om steeds een stukje te nemen. Dus echt een klein hapje. Een driehoekje neem ik dus in 3 a 4 keer. Ik vind het lekker omdat je dan heel langzaam steeds meer voelt en je geleidelijk aan mega lekker voelt.. Maar voor iedereen is t persoonlijk lijkt me"
"Ik krijg een beetje de indruk dat jij het allemaal bijster interessant vind allemaal. En ik begrijp je gevoel, ik ken het, ik had dat ook. Maar ik heb wel op safe gespeeld door eerst met mensen (face to face) te praten die veel ervaring hadden. Vervolgens heb ik het in een ontspannen sfeer genomen met vrienden die ik vertrouwde. Mijn moeder en haar vriend waren op de hoogte van mijn gebruiken die dag. Ik voelde me dus compleet ontspannen. Verschil was wel dat ik 20 was, al een tijd op mezelf woonde en misschien ietsje meer levenservaring had. Nou zeg ik niet dat jij geen levenservaring hebt, maar het is wel een verschil als je weet hoe het is om je eigen shit te regelen en al wat zelfstandiger bent. Wat je doet moet je zelf weten en volgens mij zit je stiekem niet eens op commentaar te wachten, maar wil je gewoon troubled youth achtig xtc gebruiken. Fine with me, maar zorg dat je weet wat je neemt en met mate. Mijn advies: wacht even tot je wat ouder bent en jij alleen verantwoordelijk bent voor jou, niet ook je ouders. Begrijp je? Veel plezier!"
"Het kan heel goed natuurlijk deze symptomen, je hoort het vaak en wordt er ook voor gewaarschuwd. Maar zoals iemand hierboven ookal noemde: als je er op gaat letten, dan lijkt het ook erger. Je hersenen zijn rare dingen, als jij jezelf iets aanpraat en er in gelooft dan kan het ook een soort van Echt worden voor jezelf. (denk aan schijnzwangerschappen, mensen die niet zwanger zijn maar daar zo in geloven dat ze zelf een dikke pens krijgen etc.) Dus als ik jou was zou ik een tijdje helemaal stoppen met drugs/alcohol, focusses op school/studie/werk en lekker positief blijven! Je voelt je waarschijnlijk steeds beter als je je leven op orde hebt. Daarna kun je altijd kijken of je af en toe nog eens wilt gebruiken.. PS. ik zou die LSD adviezen nu niet zo serieus nemen haha"
"Extisi zei: Och asjeblieft. Klik om te vergroten... Waarom begin je uberhaupt een topic als je alleen maar betweterige antwoorden geeft? No offence, maar vraag er dan ook niet om. Je geeft aan vrij jong te zijn en ik denk dat hier genoeg mensen posten en lezen die wat meer ervaring hebben en ook de downside kennen en je die kant van de medaille willen besparen vriend Maar whatever, je moet het natuurlijk allemaal zelf weten. Gewoon jammer van die kinderachtige reacties, dat geeft je leeftijd wel goed weer.."