Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxynorm en Oxazepam snuiven

Oxynorm en Oxazepam snuiven

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hier 10 mg Oxynorm en 10 mg Oxazepam liggen, kan ik die snuiven?

Ik heb ook nog Nexium 20 liggen, kan je dat snuiven? kan namelijk niets vinden op google
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer het en je weet het :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oxynorm = oxycodone, heb het zelf gesnoven. Werkte prima, was m'n eerste & laatste ervaring met opiaten :). Ik had perocet echter, maar dit zijn ook 10 mg Oxycodone pilletjes.
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oxynorm was wel chill ja, had zelf eerst Oxycontin en die was ook best fijn, alleen toen ik daar 50 mg van op had moest ik kotsen :openmouth: Oxynorm net 30 mg van gesnoven en voelde me euforisch. Van die Oxazepam waar ik net 20 mg van heb weggesnoven voel ik weinig. Nexium moet ik nog proberen :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging van 10 mg oxycodone al hard, maar ik heb ook geen tollerantie. Ik heb er een reportje over: viewtopic.php?f=21&t=23975
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxazepam is een benzo, een middel tegen angst/om te slapen/kalmeren/ontspannen. Alleen werkt het meer op je geest dan puur op je spieren zoals valium lijkt te doen.
Om te slapen wordt het in hogere doseringen gebruikt, 0 tot 50 mg, wat niet helemaal ongevaarlijk is, sommige mensen weten dan niet meer wat ze doen (zeker in combinatie met alcohol!).
Ik betwijfel of je er heel veel van merkt als je die 10 mg snuift. Maar áls je het persé wilt nemen zou ik het slikken en niet snuiven.
Blijf er maar gewoon vanaf zou ik zeggen.. maarja, dat is natuurlijk niet je bedoeling..
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had 4x10mg Oxazepam gesnoven en 3x10mg Oxynorm, ging heerlijk, alleen sliep vanmorgen door m'n wekker :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."