Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind een blunt sowiezo de lekkerste manier om je thc's binnen te krijgen, maar ze moeten wel puur vind ik, tabak in een blunt,..? beter niet xD"
"Schrijven, Tekenen, Gamen, Pokeren, Basketballeh, Dingen mollen, Domino, Slim doen 8-|, Overgooien, Muziek hard zetten, Freerunnen, Slaan, Roken, Meer snuiven, Cwalken, Dansen, Krumpen,.."
"Blauwe Dollars,, weet niet meer hoe ik me voelde,, zal wel lekker geweest zyn"
"Doe meestal allebei op een avond,, Snuiven is gewoon leuker om te doen,, en het bommetje werkt harder,, Dus waarom zou je kiezen !?"