Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Klinkt niet eens heel verkeerd. Heb op 2C-B best leuke dingen gezien. Als het dan 20 uur duurt ga ik wel een leuke dag hebben. Maar het mag wel een tandje hoger in principe. Vond 300ug 1p-LSD eigenlijk te sterk en hoop toch dat het niet zo intens wordt. Waar ik vooral een beetje bang voor ben is het dissociatieve gedeelte. Hallucineren heb ik al vrij intens meegemaakt en denk niet dat dat gedeelte me uit het veld ga slaan. Maar vooral dus het dissociatieve gedeelte en het gevoel jezelf langzaam kwijt te raken daar zit ik niet zo op te wachten. Ego dood, tijd die stilstaat etc. Daar was ik dus een beetje bang voor, idd. Klik om te vergroten... Met aMT heb ik geen ervaring. Wel heb ik eens DOC genomen, in een thuis setting met een vriend. We hadden redelijk op tijd (eind ochtend, begin middag) een pellet van 2.5mg ingenomen. Voor mijn gevoel duurde het vrij lang voordat ik de eerste effecten voelde, ondanks dat we weinig hadden gegeten voor inname. Ik vond de come-up vrij zwaar en onprettig; veel stimulatie (wat een verrassing 🤪), een beetje anxiety en een vervelende misselijkheid. Nadat ik had overgegeven ging het een stuk beter en zat ik lekker in de trip. Leuke visuals, goed gevoel voor humor. Wij vonden de headspace best helder, een normaal gesprek voeren was geen probleem. Muziek klinkt ontzettend mooi. Ondanks de stimulatie, was het best een chille ervaring thuis, op de bank. Enigszins impulsief (en naïef) hebben we rond T+10 a T+12 geredosed door een pellet te delen. Theoretisch zouden we elk 1,25mg hebben bijgenomen, maar zoals hierboven al wordt genoemd is redosen met zulke hoeveelheden erg lastig. Door het bijnemen i.c.m. blowen bleven de visuals nog lang aan, tot zo'n T+24 na eerste inname. Gezien je ervaringen met andere psychedelica, verwacht ik dat een trip outdoor op 2.5mg DOC voor jou geen probleem moet zijn. Have fun!"
"Hoi allen, Na de afgelopen 1.5-2 jaar voornamelijk te hebben getript, lijkt het mij leuk om binnenkort weer eens te 'rollen' op een entactogeen. Nu kan ik via verschillende contacten aan MDMA of XTC-pillen komen, maar het lijkt mij leuk om eens wat nieuws te proberen. Reden hiertoe is dat ik vaak/vrijwel altijd na een avondje MDMA een paar dagen een flinke dip en koortslip heb, wat an sich ook logisch is. Daarnaast zullen de meesten van jullie weten, dat het echt lekkere effect van MDMA vaak iets te kort duurt waarna de vaagheid/wazigheid overheerst, zeker met bijpakken - wat niet verstandig is... Nu overweeg ik om binnenkort voor het eerst 5-MAPB te gaan proberen, aangezien 6-APB mij iets te lang lijkt duren voor een bescheiden huisfeestje - en omdat ik heb gelezen dat katers van 6-APB nogal hels kunnen zijn. Hetgeen dat ik juist hoop te voorkomen, haha! Maar voordat ik kan gaan experimenteren met 5-MAPB, zou ik graag wat advies willen over een geschikte dosis... Zelf weeg ik zo'n 70-75 kg, normale lichaamsbouw en heb redelijk wat ervaring met MDMA. Mijn gekste avonturen met MDMA zal ongeveer 1.5 pil zijn geweest, dat gepaard ging met wat hallucinaties en 'achteruit drinken'...🤮 De vendor waar ik de afgelopen tijden vaak heb besteld, biedt 5-MAPB in succinaat-vorm. Echter, las ik op PsychonautWiki dat de Hcl-zoutvorm zo'n 36% potenter is dan de succinaat-vorm, maar ik kan op PW niet afleiden of de dosering die aldaar wordt beschreven uitgaat van succinaat of hcl... Een beetje hardgaan vind ik niet erg, maar ik wil graag voorkomen dat ik heel de avond zit te tandenknarsen met een klotsende oksels! Graag krijg ik van jullie advies over een normale tot sterke dosis, uitgaande van succinaat-zout. Daarnaast ben ik benieuwd naar tips van jullie omtrent harm reduction (zoals antioxidanten, het slikken van magnesium tegen bruxisme) en hoe het zit met eten voorafgaand inname (veel/weinig eten, tijd tussen eten en inname)..."
"Hi allen, Na de afgelopen 2 jaar met regelmaat te hebben getript en al een tijdje een interesse in LSD te hebben, is de bedoeling dat ik volgende week voor het eerst AL-LAD ga proberen. De zegels (4 x 150µg) heb ik al een tijdje binnen, in het donker bewaard. Aangezien mijn mede tripper en ik inmiddels de nodige ervaring hebben opgedaan, overwegen we elk 1 hele zegel te gaan nemen. We hebben inmiddels beiden (voldoende) ervaring met: DOC, 4-HO-MET, 4-HO-MIPT, 2C-B, ketamine (niet op hole-dosissen) en de nodige stimulanten en entactogenen. Zou een dosis van 150µg een mooie trip zijn? Wat ik heb gelezen is AL-LAD een vriendelijkere, lichtere alternatief op LSD, ik lees dat men het vaak als recreatiever en minder introspectief ervaart. Klopt dat? Voor degenen die AL-LAD/LSD en/of andere analogen hebben geprobeerd, wat doen jullie graag tijdens jullie trip? Hebben jullie heuse aan- en afraders om te doen tijdens de trip? Vermoedelijk zullen we tegen het eind van de piek wel gaan blowen óf als de gehele trip niet zo heftig is, al eerder. Dan heb ik nog een vraag over de inname van de zegels... Over LSD heb ik gelezen (en in films gezien) dat men het op/onder de tong legt of op het tandvlees in de wangzak plakt. Moet dat bij AL-LAD ook worden gedaan of kan de zegel ook worden ingeslikt? En hoe zit het met wel/niet eten voor de trip? Ik ben erg benieuwd naar jullie tips en tops en ik zal over 2-3 weken eens weer een report schrijven van deze (hopelijk) mooie en leuke reis!"
"Hierbij een kleine update... Vorige week vrijdag heb ik samen met vriend (laat ik hem S. noemen) AL-LAD geprobeerd. Kort gezegd; wat een tegenvaller! Op vrijdagavond hebben we elk 1 zegel van 150mcg (niet getest, dus niet zeker of dit de echte dosering en/of daadwerkelijk AL-LAD was). De zegel hebben we beiden eerst een kwartiertje in onze mond gehouden, onder/op de tong en ook op het tandvlees. Na een die tijd hebben we beiden de zegel doorgeslikt. Na een uurtje a anderhalf uur begonnen we beiden iets te voelen, stimulatie, beetje onrustig en de muren en omgeving begon heel voorzichtig wat te ademen... Aangezien er niet zoveel gebeurde, hebben we er de nodige jointjes bij gerookt, helaas zonder effect... Behalve bodyload (warm/koud, druk op de borst) hebben we niks gevoeld.., geen vette visuals, geen trippy mindset, niets, noppes, nada... De zegels had ik al 1-1,5e maand in huis, in het donker bewaard in het sealtje waarin ze werden geleverd. Het waren witte zegels met zwarte opdruk 'AL-LAD'.. Ik vermoed persoonlijk dat de zegels potentie hebben verloren, ondanks dat ze in het donker en redelijk koel zijn bewaard (wel buiten koelkast/vriezer). Zou dat een mogelijke oorzaak kunnen zijn? Tolerantie lijkt me niet het geval, behalve dat ik woensdag en donderdag een beetje 3mmc heb gebruikt, maar vriend S. niet.. Onze laatste trip was 2 weken daarvoor (20-25mg 4-HO-MiPT), dus dat kan volgens mij ook niet het probleem zijn geweest... Nu zitten we in dubio, gaan we AL-LAD nog eens proberen (mogelijk hogere dosis en/of kopen bij andere vendor) of gaan we ons binnenkort gewoon aan 1(C)P-LSD wagen... Zelf neig ik naar het laatste, hebben jullie daarin een advies? Overal op internet lees ik dat AL-LAD wel echt 'anders' is dan LSD en gezien mijn interesse om nog veel psychedelica te proberen, lijkt het me in de toekomst toch nog wel eens de moeite waard... Wie weet... Nu eerst even anderhalve maand niet trippen en kijken wat augustus mij brengt 🚀"
"VJ_LSD72 zei: Misschien dit wel: 1-valeroyl-lyserginezuur diethylamide hemi-L-tartraat ofwel 1V-LSD, een nieuwe! Klik om te vergroten... Ik zag deze gisteren al voorbijkomen op Reddit en ook hier al. Misschien moet ik me daar eens aan wagen.. Inmiddels best wat tripervaring (verschillende 4-sub tryptamines, 2c-b, DOC, truffels), dus ik denk dat een LSD-variant wel te handelen is! 🤪"
"Martinus zei: Zoals ik al eerder zij had ik bij 225ug wel redelijk effect. Als ik een schatting zou doen was het gelijk aan 100ug 1p-lsd kwa visuals. En kwa lichaam misschien nog wel milder. Maar de visuals waren wel maf en ik zag ook echt rare dingen. Dansende cartoons im mijn gezichtsvelt enzo. Ik denk dat al-lad vooral leuk is voor zijn visuele karakter. Voor een goed gevoel in je lijf zou ik voor lsd kiezen. Klik om te vergroten... Klopt, je zei al dat het mild was... Maar zo mild, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen... Maar misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen. Wie weet dat ik AL-LAD in de toekomst nog een kans geef. Ik denk dat het binnenkort eerst 1(C)P-LSD aan de beurt komt! 🤪"
"Nog een kleine vraag aan hen die ervaring met 1(C)P-LSD hebben; mijn vaste vendor biedt beide stofjes ook in pelletvorm aan (150mcg p/pellet). Aangezien ik het vermoeden heb dat mijn AL-LAD zegels potentie hadden verloren en daardoor weinig effect hadden, hoe zit het met de stabiliteit van pellets? Blijven de stofjes in pelletvorm langer potent of zal je deze alsnog donker en koel moeten bewaren? Of mag ik er vanuit gaan dat de werkzame stof net zo vergankelijk is in pellet als zegelvorm?"
"Een vriendin van mij wil binnenkort voor het eerst psychedelica (4-HO-MET) proberen, na het horen van mijn ervaringen met dit stofje. Echter, nu is het geval dat ze af en toe last heeft van middel tot ernstige paniekaanvallen... Mijn inziens is 4-HO-MET een redelijk vriendelijk, makkelijk en vergevingsgezind psychedelica, wat betreft effecten en headspace. Maar het blijft natuurlijk psychedelica... Nu is mijn vraag, in hoeverre zouden jullie haar aan- of afraden om 4-HO-MET - of pyschedelica in het algemeen - te proberen? Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb in hoeverre het verstandig is voor haar, om dit soort stofjes te proberen. Ik ben mij ervan bewust dat psychedelica paniekaanvallen of negatieve effecten kunnen veroorzaken wanneer een gebruiker niet goed in zijn/haar vel zit en/of last heeft van mentale problemen. En stel nou dat ze het toch heel graag wil proberen, wat voor dosis zouden jullie dan aanraden? Zelf zat ik te denken om niet hoger dan 10-15mg te doseren. Ook heb ik op Reddit wel eens gelezen dat mensen voor het innemen van psychedelica een benzo (zoals etizolam) nemen, om angsten te remmen. In hoeverre is dat effectief of werkt dat de werking van 4-HO-MET dusdanig tegen dat het eigenlijk geen nut heeft? Ik ben erg benieuwd naar jullie adviezen!"
"Ik zal binnenkort een soort reportje schrijven. Ik moet na een wild weekend altijd even weer landen in de realiteit van het normale leven! 🤪 Het was iig een uiterst chaotisch ervaring.., wordt vervolgd!"
"Spyro zei: Hier ook iemand met geregeld paniekaanvallen. Nu is het natuurlijk voor iedereen anders en altijd een gokje of het wel of niet kan maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat psychedelische middelen bij mij geen trigger zijn voor een paniekaanval. Zelf vind ik het wel altijd een fijne gedachte om Etizolam te hebben liggen voor noodgevallen, dus dat is zeker een aanrader. Een nieuwe drug uitproberen is altijd spannend natuurlijk. Klik om te vergroten... Dank voor de snelle reactie. De bedoeling is dat we in een groepje gaan trippen (iedereen kent elkaar al best lang), waarvan een vriend en ik verreweg de meeste ervaring hebben. Ik zit dan ook te denken om op de dag zelf de 'groentjes' nog even voor te bereiden op wat komen gaat... Ik zal dus, ondanks dat ik mee doe, een lichte rol van tripsitter verzorgen. Sowieso zorg ik ervoor dat er tenminste 1 pellet etizolam p.p. is, mocht iemand een vervelende tijd krijgen... Weet je ook of 'preloaden' met etiz zinvol is of zal dat de trip op voorhand al erg 'dempen'?"