#1
Re: BUPENORFINE=goed spul. MAAR hoe afkicken/afkickervaringe
Bedankt voor je reactie eend.
Ja ik snap em ook niet helemaal, maar ik ga mn wekker zetten om morgenochtend daar op tijd te zijn, en dan praat ik em wel ff onder tafel hehe.
nja blijkbaar schrikt ie van de hoeveelheid tabletten en wil hij me eerst 50 stuks geven om te proberen en daarna zal ik ze wel per maand krijgen denk ik. maar hij moet gewoon begrijpen dat ik met 50 stuks maar een dag of 5 kan doen, en dat ik dan om de haverklap heen en weer kan om te bestellen/ophalen.
Maar jah altijd nog beter dan methadon he, want dan moet je zowieso elke dag.
Ik breng morgen nog wel verslag uit hoe het loopt.
Hopelijk krijg ik toch mn zin nadat ik em onder tafel lul.
vraagje> ze hebben het erover `dat het ook een heeeeel ander preparaat is` dat is toch onzin (behalve dan zonder de naloxone).
Ja ik weet al dat je ze om de dag kan nemen,en dat ga ik ook wel doen. Maar kan je me vertellen hoe lang de klachten aanhouden als je zeg maar uiteindelijk met het laatste compleet stopt? want op dat engelse drugsforum of geloof ik suboxone forum staan echt verhalen de zogenaamde PAWS (vertraagde lange termijn klachten) dus echt soms maanden kunnen aanhouden (daarom neem ik ook zo erg de tijd met afbouwen).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms in het weekend wel eens een pakje erbij haal, meestal met weinig effect. Maar dat is altijd omdat ik bv coke of iets gebruikt heb (maar ik doe dat nauwelijks meer). ALs ik stabiel op dit medicijn zit, heb ik eigenlijk niks nodig en verloopt mn dag vrij goed, gemotiveerd. ik merk ook wel het anti-depressieve effect van dit spul. Maar soms heb ik wel de neiging om te blowen of drinken, en blowen kan ik niet goed tegen want daar ga ik alles door voelen. en dan moet ik weleens een snipper er bij nemen.
Maar ik ben zeer spiritueel ingesteld, en wil uiteindelijk met mezelf leven zonder drugs. Maar in de dagelijkse realiteit lukt het soms niet.
Ben dus nu van plan om met de bupe iets naar beneden te gaan, maar waar ik me nog wel goed bij voel, en intussen werken aan structuur, betere vrienden(valt niet mee hmm), werk/dagbesteding regelen, alles beter indelen.
Ik ben bijna 33 nu, en dat ronddraaien in cirkels ben ik wel zat. Weet nog niet wat ik precies wil met mn normale leven, maar ben wel gemotiveerd nu.
Dit in acht nemende wil ik ook `langzaam`gaan, omdat ik de andere drugs dus ook onder de duim (is stoppen) wil houden.
Ik voel me er wel best wel alleen voor staan, maar moet het ook alleen doen. Maar ken helemaal geen `normale` mensen, dus dat beweegt me om te willen werken. Dus I go slow en ik kom dr wel.
Gr, KOMTGOED ( sambalBIJ bzz bzz)
Bedankt voor je reactie eend.
Ja ik snap em ook niet helemaal, maar ik ga mn wekker zetten om morgenochtend daar op tijd te zijn, en dan praat ik em wel ff onder tafel hehe.
nja blijkbaar schrikt ie van de hoeveelheid tabletten en wil hij me eerst 50 stuks geven om te proberen en daarna zal ik ze wel per maand krijgen denk ik. maar hij moet gewoon begrijpen dat ik met 50 stuks maar een dag of 5 kan doen, en dat ik dan om de haverklap heen en weer kan om te bestellen/ophalen.
Maar jah altijd nog beter dan methadon he, want dan moet je zowieso elke dag.
Ik breng morgen nog wel verslag uit hoe het loopt.
Hopelijk krijg ik toch mn zin nadat ik em onder tafel lul.
vraagje> ze hebben het erover `dat het ook een heeeeel ander preparaat is` dat is toch onzin (behalve dan zonder de naloxone).
Ja ik weet al dat je ze om de dag kan nemen,en dat ga ik ook wel doen. Maar kan je me vertellen hoe lang de klachten aanhouden als je zeg maar uiteindelijk met het laatste compleet stopt? want op dat engelse drugsforum of geloof ik suboxone forum staan echt verhalen de zogenaamde PAWS (vertraagde lange termijn klachten) dus echt soms maanden kunnen aanhouden (daarom neem ik ook zo erg de tijd met afbouwen).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms in het weekend wel eens een pakje erbij haal, meestal met weinig effect. Maar dat is altijd omdat ik bv coke of iets gebruikt heb (maar ik doe dat nauwelijks meer). ALs ik stabiel op dit medicijn zit, heb ik eigenlijk niks nodig en verloopt mn dag vrij goed, gemotiveerd. ik merk ook wel het anti-depressieve effect van dit spul. Maar soms heb ik wel de neiging om te blowen of drinken, en blowen kan ik niet goed tegen want daar ga ik alles door voelen. en dan moet ik weleens een snipper er bij nemen.
Maar ik ben zeer spiritueel ingesteld, en wil uiteindelijk met mezelf leven zonder drugs. Maar in de dagelijkse realiteit lukt het soms niet.
Ben dus nu van plan om met de bupe iets naar beneden te gaan, maar waar ik me nog wel goed bij voel, en intussen werken aan structuur, betere vrienden(valt niet mee hmm), werk/dagbesteding regelen, alles beter indelen.
Ik ben bijna 33 nu, en dat ronddraaien in cirkels ben ik wel zat. Weet nog niet wat ik precies wil met mn normale leven, maar ben wel gemotiveerd nu.
Dit in acht nemende wil ik ook `langzaam`gaan, omdat ik de andere drugs dus ook onder de duim (is stoppen) wil houden.
Ik voel me er wel best wel alleen voor staan, maar moet het ook alleen doen. Maar ken helemaal geen `normale` mensen, dus dat beweegt me om te willen werken. Dus I go slow en ik kom dr wel.
Gr, KOMTGOED ( sambalBIJ bzz bzz)