Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"allo ik heb een vraagje ik heb mijn cactussen vandaag ontvangen nu mijn vraag moet ik hem meteen planten ik zie er nog geen worteltjes aan dus denk ik van niet maar dan anderzijds geeft het mij het idee als ik hem dan gewoon laat liggen zonder grond dat de cactus dood zal gaan zijn er soms mensen die bij azarius cactus stekjes gekocht hebben (6-8cm) met ervaring? edit: als ik de cactus plant is het beter dat ik hem gewoon aardegrond geef of is het beter als ik hem cactusgrond geef? want ik heb gelezen hoe meer je de cactus verwaarloosd hoe meer mescaline de cactus aanmaakt dus betekend dat gewoon aardegrond = meer mescaline?"
"IK VOEL ME DAN DE BESTE WANT IK BEN DE BESTE"
"JA IK KAN DAT WANT IK BEN DE BESTE"
"wie heeft er ook nog wiet en hoeveel want ik heb er VEEL veel te veel voor sommigen ochja vertel maar"
"IK HEB JE REPORT NIET GELEZEN MAAR TRIPREPORTS MOETEN HIER NIET NOOB REPORTED TO ADMIN"
"heb het gisteren dus gekauwd het smaakt erger dan uw moeders stront fuck nooit meer en heb er niets van gevoeld terwijl ik de bijna volle 3 gram in mijn mond had gestoken voor 20mins punten salvia divinorum van azarius : 1/10"
"hallo mensen ik heb het gevoel dat morgen mijn shit van azarius zal toekomen waaronder ook salvia divinorum http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... _divinorum nu mijn vraag is hoe het te gebruiken want op de site staat er "roken heeft weinig zin" terwijl bij de 5x, 10x, 20x allemaal best met de bong word gerookt ik zou zelf een eigen bong maken van een plastic fles dus eerst een puur salvia "joint" rollen en dan de "joint" installeren in de zelfgemaakte bong met wat kauwgom ofzo en dan zo oproken of zal ik het gewoon de bladeren kauwen? als ik beslis om te kauwen, hoelang om ik er dan op kauwen voor ik het mag doorslikken?"
"ik heb het proberen roken was teleurgesteld had beetje gevoel zoals een 3/4 van een joint ofzo kzal het proberen te kauwen heb ongeveer net geen 3 gram salvia meer heb gehoord dat je minstens 3 gram moet kauwen om iets te voelen?"
"ik ook stoppen ik ben de beste"
"IEDEREEN STFU. IK BEN DE BESTE EN KEB DE BESTE WIET VAN DE WERELD"