Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Capsules

Wiet in Capsules

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan het beter spuiten voor een nog harder effect.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Winehouse zei:
THC snuiven schijnt ook een goed effect te hebben
Klik om te vergroten...
Zeggen Ze dat, ja?

Don't believe half of what you see and none of what you hear.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
THC snuiven schijnt ook een goed effect te hebben
Klik om te vergroten...
Zeggen Ze dat, ja?

Don't believe half of what you see and none of what you hear.
Klik om te vergroten...
Maybe she was being sarcastic. Maybe.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
door pawelonius op 27 okt 2009 15:45

't werkt wel. Ik heb 't weleens gedaan en een vriend van mij ook. sommige mensen nemen ook hasj zonder 't op te lossen ofzo.
Dat van 't verwarmen is niet waar, de stof verandert er namelijk niet door.. dat 't eerst los zou moeten komen geldt alleen bij het roken of verdampen. Dan moet het 170 graden zijn ofzo, weet niet uit mijn hoofd. Dan verdampt de thc (en andere cannabinoiden).
het is iig foutief om te zeggen dat 'thc verbrandt' omdat je dan geen thc meer hebt ;P de stof zou dan namelijk een reactie aangaan met zuurstof.
Klik om te vergroten...
volgens pawelonius hoef je thc ook helemaal niet te verwarmen om het actief te maken, en ik denk dat ie gelijk heeft..
maar ik ga het wel proberen voor jullie..ik offer mezelf wel weer op.. :grin:
morgenvroeg als ik nog nuchter ben dan neem ik de hoeveelheid wiet die ik normaal in een blowtje doe en die drop ik dan...zien wat er gebeurt.
ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd, maar ik denk dat ik gewoon een paar uur knetter ben....
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jongens,

Het doet me gewoon zeer dat ik dit uit me vingers moet wringen maar Winehouse heeft gelijk.

Wiet hoef je niet perse te verwarmen, wel moet de THC ( en andere werkzame stoffen) aan vetten worden gehecht wil het oraal werkzaam worden.
Het verwarmen maakt het mogelijk dat het vet meer THC kan bevatten. ( net als warm water meer suiker).

Wanneer je wiet of hasj dus zo opeet ( in capsule of niet) moet het eerst nog hechten aan je lichaamseigen vetcellen, voordat er THC kan worden opgenomen.

Echt een gerecht maken zal stukken beter ( en sneller) werken, maar het is mogelijk.

In mijn ogen beginnen met 0,2/0,3 gram en pas na 2 uur beginnen met opschroeven van de dosis.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een keer wiet gegeten. Volgens mij werkte het gewoon, maar kan naturlijk ook het bekende placeboeffect geweest zijn.....
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben benieuwd dr gonzo! laat het svp even hier weten wat het resultaat was.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Het doet me gewoon zeer dat ik dit uit me vingers moet wringen maar Winehouse heeft gelijk.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Zie nou wel!
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dacht ik ook....
Zelfs het rommelen in mijn buik, had ik ook.
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tsja, nu weten we nog steeds niet of het effect heeft of niet :P
let me knowww!!
want toevallig vroegen ik en een paar vrienden van me dat laatst ook af tijdens de makin of wat capsulletjes
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sowieso dat het echt een belachelijk inefficiënte manier is om wiet te nuttigen. Kan je nog altijd beter die pindakaas-cracker dingen maken.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
S0s_90 zei:
ik dacht dat thc alleen vrijkomt door verbranding/verwarmen?
Klik om te vergroten...
Dacht het niet
Klik om te vergroten...
En toch is het zo. Waarom denk je dat je een spacecake moet bakken?
Klik om te vergroten...

Men verkrijgt enkel cake door te bakken. Doe je dat niet dan heb je slecht spacedeeg. Is op zich best lekker, maar erg vergiftigingsgevoelig (salmonella :kots: ). Dat is de reden dat je je cake moet bakken.

Eten van hasj en/of wiet zal zeker effect hebben, maar door THC eerst te scheiden van het oorspronkelijke product en het te binden aan vet zal het effect wel beter worden. Daarbij is verwarmen dan weer wel nodig.
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet in capsule wtf is da vo fucking zever maat wtf
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neen, gij zevert!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaste klant zei:
Ben benieuwd dr gonzo! laat het svp even hier weten wat het resultaat was.
Klik om te vergroten...

Bij mijn vrijwilligers baantje waren ze geloof ik niet zo blij met mijn experimentje,maar het werkt gewoon hoor,gewoon een klein topje van 0.3 gram tussen twee happen cornflakes door genomen..
Wiet of hasj eten werkt gewoon, ik denk wel dat wat Peptalk zegt over het hechten aan vetten klopt,en volgens mij moet het dierlijk vet zijn(roomboter,slagroom enz),want ik heb wel eens ergens gelezen dat THC zich alleen aan dierlijk vet hecht(dus bv niet aan slaolie)..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat lees je inderdaad overal,
Maar ik heb toch al aardig wat ''spaceproducten'' gemaakt met plantaardige boter.( Is tegenwoordig allemaal plantaardig, behalve roomboter).

Dus of het echt zo is? idk.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
thc hecht zich aan alle soorten vetten. en aangezien deze vetten ook op de zelfde manier in je lichaam worden opgenomen maakt de soort vet niet zo veel uit. mischien hecht dierlijk vet net iets beter ofzo.
daar naast hoor ik hier in leiden van verschillende mensen dat je wel degelijk thc kan snuiven. en ik weet zeker dat je m spaced als je hasj puur eet.(doet de vader van een vriend vaak :) )
d
daniel3927Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
S0s_90 zei:
ik dacht dat thc alleen vrijkomt door verbranding/verwarmen?
Klik om te vergroten...
Dacht het niet
Klik om te vergroten...
En toch is het zo. Waarom denk je dat je een spacecake moet bakken?
Klik om te vergroten...
omdat je niet het beslag hoort te eten.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
S0s_90 zei:
Dacht het niet
Klik om te vergroten...
En toch is het zo. Waarom denk je dat je een spacecake moet bakken?
Klik om te vergroten...
omdat je niet het beslag hoort te eten.
Klik om te vergroten...

Nice :mrgreen:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heeft iemand hier al aan gedacht? Als je nu wiet in een capsule doet (ca 500mg), zou je dat voelen? Ik veronderstel van wel aangezien ook spacecake gegeten wordt en ook maar wiet is. Zo'n 3 capsules , dan heb je lekker 1.5gr binnen. Moet lekker gaan? :P

Enja dit klinkt een beetje dom wrs..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."