Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia divinorum geen extract

salvia divinorum geen extract

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb het gisteren dus gekauwd
het smaakt erger dan uw moeders stront
fuck nooit meer
en heb er niets van gevoeld terwijl ik de bijna volle 3 gram in mijn mond had gestoken voor 20mins
punten salvia divinorum van azarius : 1/10
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo mensen
ik heb het gevoel dat morgen mijn shit van azarius zal toekomen
waaronder ook salvia divinorum
http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... _divinorum

nu mijn vraag is hoe het te gebruiken want op de site staat er "roken heeft weinig zin" terwijl bij de 5x, 10x, 20x allemaal best met de bong word gerookt

ik zou zelf een eigen bong maken van een plastic fles
dus eerst een puur salvia "joint" rollen en dan de "joint" installeren in de zelfgemaakte bong met wat kauwgom ofzo en dan zo oproken
of zal ik het gewoon de bladeren kauwen?
als ik beslis om te kauwen, hoelang om ik er dan op kauwen voor ik het mag doorslikken?
:wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=30505

Of gebruik de zoekfunctie.

Succes!
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het proberen roken
was teleurgesteld
had beetje gevoel zoals een 3/4 van een joint ofzo
kzal het proberen te kauwen
heb ongeveer net geen 3 gram salvia meer
heb gehoord dat je minstens 3 gram moet kauwen om iets te voelen?
D
DeZwevendeNonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb drie weken geleden nog salviabladeren gerookt, tijdens de Champions League-finale. Nu zal ik gevoelig zijn voor salvia, maar ik heb de bladeren zeer goed verkruimeld en een kopje vol van mijn wietpijpje volgestopt. Vervolgens geïnhaleerd en vastgehouden.

Ik ging niet naar een andere wereld (maar dat wijt ik ook aan het feit dat het geen extract was), maar het was wel duidelijk een hele andere ervaring dan gewoon een jointje.

De volgende keer zou ik het toch proberen te roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."