Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uhmmm... ff een soort van semi bimbo vraag, maar wat is de definitie hier van vulgair? Of moet ik eerst wat topics lezen eer ik die vraag mag stellen? π forum noob hier π€£πβοΈ"
"Tartarus zei: Misschien bedoelen ze poep en plasseks. Of anaal. Geen idee Klik om te vergroten... Ben blij dat jij het ook niet weet πππ. Voel ik me iets minder kneus. PotjeBier zei: wat vind je zelf vulgair ? Klik om te vergroten... Dat is dus het hele eieren eten π€£π€£π€£, ik heb geen idee. Ik ga ff een bakkie fiksen en dan kom ik erop terug πππ"
"ZeeuwseDJ zei: Ik gebruik het niet dagelijks hoor. Na die 2 x 2 gram heb ik niks meer gepakt. En die drie gram doe ik voorlopig nog niet. En wrm 3 gram? Omdat ik de effecten wat sterker wil ervaren. Ik kom misschien impulsief over maar ik heb zeeΓ«n aan ervaring met drugs. Heel mijn leven speelt dat al een rol. En als ik zie waar ik vandaan kom ben ik best trots op mezelf. Ooit was ik een werkeloze heroΓ―ne junk en ik pakte alles wat er op mn pad kwam. Dat is nu wel anders. Ik drink niet, rook wel mn jointje maar ook nie meer zo heftig veel als vroeger en af en toe wel een nakkie pep wat ik weleens afwissel met een pilletje of research chems. Verder heb ik nu gewoon een vaste baan al 5 jaar, geen schulden en de leukste hobby die er is (DJ). Ben er dus alleen maar op vooruit gegaan. Klik om te vergroten... Wauw, dat is nog eens keihard karakter hebben en sterk in je schoenen staan. Een heroΓ―ne verslaving is niet makkelijk om te overwinnen en degene die zich wel weten te redden, doen dit vaak nog op de methadon. En dan nu ook nog gebruiken, zonder jezelf opnieuw compleet te verliezen.... amen to that π Over het andere spul kan ik geen ervaringen delen, maar weet uit ervaring weer wel dat xtc gecombineerd met in elk geval alcohol (coke en speed werkte voor mij juist 'verhelderend') voor serieuze blackouts kan zorgen. Dat het ontstoken haarzakje zeker wel een optie is, want die kunnen echt heel veel "bloed lekkage" opleveren. En misschien echt een hele vreemde hoek van benaderen, maar kan het een insectensteek zijn geweest, welke je als een malle aan het openkrabben bent geweest? Zat het bloed alleen aan je handen of ook nog onder je nagels?"
"Als je echt serieus depressief bent, verdiep je eens in de behandeling hiervan met Ketamine. Het wordt heel langzaam bij verschillende GGZ locaties voorzichtig ingezet π"
"superlucy zei: lastig hoor, hoe deed jij dit dan met het verhullen van bijvoorbeeld grote pupillen? Klik om te vergroten... Pep gebruik levert niet altijd bij iedereen grote pupillen op. Bij mij niet in elk geval. Ook ik kan mezelf niet 'schoonpraten' vwb gebruik op de werkvloer en ook vroeger op school ging mijn "feestje" door tijdens lessen. Het zal mij overigens verbazen, als er mensen zijn die wel feestjes hielden (houden) en dan niet iets gebruikte doordeweeks. De lijst met middelen is best lang, als je bijvoorbeeld op de website van trimbos kijkt. Ritalin en dat soort medicatie is in feite net zo goed "gebruik", als je niet met een ADHD diagnose rond hobbelt, denk ik. En Trimbos heeft zelfs roken op de lijst. π€ En cafeΓ―ne? Geen opiumwet dingetje, maar wel een up substantie π€ͺππππ"
"DjYella zei: Ben je bonen uit Colombia aan het halen voor je bakkie? Klik om te vergroten... Zoiets ππ€ͺπ€£π€£π€£moest het plantje nog laten groeien.waar de bonen aan vast zitten. Maar serieus ... ik moest verder met werken en had nog wat berichten die bantwoord moesten worden. De invulling voor wat je vulgair vindt geef je er zelf aan. Is dat dan abstract? π€ π€ͺπ€ͺπ€ͺπ€ͺπ€ͺ"
"StraffeNeel zei: Vulgair kan best vies zijn, waardoor het toch wel lekker goor is. Zolang vies niet te goor wordt en vulgair niet te smerig vind ik het lekker vuil en niet te ranzig.... Ja, ... ik hou daar wel van ja. Klik om te vergroten... Strakke omschrijving πͺ. Daar kunnen we wat mee πβοΈ"