Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cornet"
"HappyMind zei: Hebben jullie daarvoor dan een meetlatje naast je π gehouden? Klik om te vergroten... Ik ben ook wel benieuwd π"
"Ik wil graag eens experimenteren met truffels maar mijn vriend is bang voor een slecht effect.. Nja en nu... wil het toch echt eens ervaren.."
"Hi People! Na de derde keer speed te gebruiken voelde ik bij deze keer wel het fijne effect ervan. Waarschijnlijk ook omdat ik deze keer er geen alcohol bij genuttigd heb. Voorheen voelde ik vrij weinig van het effect van speed. Ik heb nu wel een dingetje waardoor ik deze topic start. Hier volgt the situation: Ik heb die nacht gewoon kunnen slapen maar toen ik wakker werd was het wel andere koek. Ik was heel duizelig en ik voelde mij nogal licht in mijn hoofd. Na een koffietje in de ochtend ging het ook mis,> ik viel flauw. Ik was een paar seconde echt even weg en had ik een soort van stuiptrekkingen. Het leek wel alsof ik geen lucht kreeg.. toen de koffie uit mijn maag kwam, kwam ik opeens bij. Mijn vriendin is uit voorzorg naar mij toegekomen om lelijk vallen te voorkomen. Ik heb 2 dagen alleen maar gelegen omdat ik zoveel druk in mijn hoofd voelde en ik durfde met het flauwvallen niet meer de deur uit. Bij die wegzakkingen krijg ik ook een vervelend gevoel in mijn oren. Het voelt soms alsof er een kraan langs mijn oor loopt of alsof ik van die doppen in mijn oor heb die er half dicht van zitten. Een hele vervelende piepachtig iets π Ik ben die dag nog 2 x flauwgevallen en nu een dag later heb ik soms nog last van die dizzy/zwart zien voor mijn ogen moments. Mijn hoofd doet ook best zeer vanaf mijn slaap trekt het naar boven. (Ik ben hierbij niet hard gevallen btw, dit komt denk ik door het katerkwaaltje, denk ik dan) Deze kwaaltijes zijn vandaag wel minder dan een dag hiervoor! Is dit vrij normaal bij deze kater? Die hoofdpijn is vgm best een normale zaak bij speed, maar dat flauwvallen de day after? Daar heb ik nog niks over gelezen, vandaar mijn zorgen π Bij coke heb ik dit dus nooit ervaren! Greetz!"
"XMR zei: Nee dit is niet normaal. Je hebt waarschijnlijk veelste veel gebruikt (speed is al sterk actief in tientallen milligrammen) en dat gecombineerd met het niet eten zal de boosdoener zijn. Klik om te vergroten... Dit veroorzaakt de lage bloeddruk vermoed ik.."
"Damius zei: Hoe zag je eetpatroon eruit gedurende en na het gebruik? Klik om te vergroten... Na de middag niks meer gegeten en toen gaan gebruiken. Naderhand ook niks meer binnen gekregen qua voeding, wel veel water gedronken. Damius zei: Hoeveel heb je gebruikt? En was je speed getest? Klik om te vergroten... Te veel in een korte tijd, ik geloof iets van 1,5 g. Ik ben er wel bewust van dat dit niet hoeft met speed. Nope, het was van iemand anders die hem altijd bij dezelfde dealer haalt."
"_shikantaza zei: Even mee langs de huisarts @JustMeAnd-I Klik om te vergroten... De huisarts heeft mij gebeld maar ik vertoon geen andere symptomen die hun zorgen wekken. Ik ga zometeen zelf maar voor een bloeddruk meter. Vandaag voel ik wel vaker in korte tijd deze duizelige momenten. Wel op veel kortere duur. Oorsuizen blijken ook langer aanwezig te zijn. Misschien is het ook gek makerij van mezelf π"
"Damius zei: 1,5e gram is echt een fikse dosis. Snap wel dat je geen eten naar binnen kreeg π. Voor nu: gezond eten en rust pakken. Komende dagen ook even niet sporten om je lichaam echt even rust en herstel te gunnen. Weer in je ritme komen en kook gevarieerd met maaltijden waarbij vet, proteΓ―ne en koolhydraat goed met elkaar in balans zijn. Drink genoeg water. Klik om te vergroten... Ja een wijze les met pep voor mij!"
"FredKroket zei: Blijven eten is key met veel speed gebruiken. En drinken. Klik om te vergroten... Ik krijg gewoon niks door mijn keel, hooguit een banaan en wat soep π«£ Hoelang blijft je eetlust weg eigenlijk? Met coke heb ik de dag daarna gwn weer honger en liever iets vettigs π"
"Het gaat alweer veel beter met me! Ik heb gisteren een bloeddruk meter gekocht die wat schommelende uitslagen geeft, maar lichamelijk voel ik mij ok π Ik heb gisteren ook 'iets' meer kunnen eten en durf ik de deur weer uit. Wel nog die vervelende oorpiep, maar dat is ook een voorkomend geval wat ik zo gelezen heb π€·ββοΈ Ik vraag mij nog steeds af of het door die koffie komt of door te veel pep op? But okay, eind goed al goed ππ"