Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed topic. Al vind ik dat, wanneer je in een vriendenkring of iets drugs gebruikt, elkaar moet behoeden voor een overdosis. Gebeurt vaak dat mensen overmoedig worden doordat ze onder invloed zijn en daardoor te veel willen gaan nemen. Ik verstop de drugs dan of iets en vertel ze dat ze maar even moet gaan wachten tot alles 'aankomt', hehe.."
"Leuk rapport! Ben onwijs benieuwd naar truffels!"
"Onwijs leuk rapport! Ben onwijs nieuwsgierig naar truffels!"
"Sauvage13 zei: Dankje! Ja dat euforische gevoel is inderdaad onbeschrijfelijk de eerste keer, heb mij meerdere keren die avond af zitten vragen hoe mensen überhaupt zonder XTC kunnen leven haha. Ik vind bijnemen relaxed maar ook riskant omdat je misschien anders veels te veel van het spul in je lichaam hebt zitten, zeker met de huidige pillen, die zijn snel zo sterk. Ga ook snel hallucineren dus moet altijd een beetje oppassen en niet te snel bijnemen maarja. Fijn dat het bij jou ook zo goed bevallen is is een huiselijke setting pillen gebruiken kan inderdaad ook erg leuk zijn cheers! Klik om te vergroten... Haha, dat afvragen had ik bij mijn eerste keer pure MdMA in huiselijke sfeer ook heel erg. Ik voelde me zo gelukkig en vond alles prachtig en bleef me maar afvragen waarom niet iedereen zich zo kon voelen en vrede kon sluiten met elkaar. Meerdere malen mensen geknuffeld omdat ik vond dat zij een echte knuffel nodig hadden . Bijnemen is ook riskant, vooral omdat het vaak gebeurt onder invloed van.. Vaak worden mensen overmoedig, zoals ik op het feest. Het feest duurde van 23:00 tot 07:00 en zo lang zijn we ook gebleven. Ik heb ongeveer ieder 1,5 uur een pil van 170/180mg genomen. In totaal 5 pillen dus. Dat zeg ik niet om te patsen, meer om de situatie uit te leggen. Op het feest danste ik onwijs veel en dronk ik ongeveer 1 halve literfles per 45-60min. Ik voelde me top, had geen dipjes, geen hallucinaties, was niet echt heel erg lelijk (got photo's to prove it) en stond ook niet verschrikkelijk te knarsen ofzo. In de terugweg in de auto (vraag me niet waarom) namen we er allemaal 1 en vervolgens thuis (veels te snel) weer 1, dat was waarschijnlijk niet al te slim om te doen en daar sloegen ze heel erg anders in. Thuis deed ik vaak m'n ogen dicht, werd ik moe en ik heb voor 't eerst in m'n leven inderdaad gehallucineerd: een vleermuis in de WC. Ik werd niet misselijk of ziek en we gingen rond 14:00 allemaal slapen dus NA het uitwerken van de pillen pas naar m'n bedje gegaan. Op het feest was het geweldig. Thuis was het fijn, maar anders (liever alleen op een groot feest de volgende keer). Maar het is nu woensdag en ik voel me nog futloos en heb de 'dinsdag'dip best heftig. Ik denk omdat ik nog niet vaak XTC heb gebruikt en 7 pillen op 1 avond gewoonweg teveel is geweest.. Ik hoop dat de dip niet al te lang blijf hangen en volgende keer neem ik er gewoon maar max. 4 mee ofzo. Zit ook een beetje te zoeken of in 1 x zoveel mg op een avond al schade kan aanbrengen aan de hersenen maar ik kan nergens specifieke info erover vinden, al denk ik het niet.. Ik heb ergere verhalen gehoord, en nogmaals, die avond zelf ben ik niet raar gaan lopen doen ofzo. Eigenlijk best suf dat ik mijn verhaal op jouw verhaal schrijf, maar vind 't wel leuk om ervaringen te delen haha. Gz"
"Lieve mensen, Er zit mij iets dwars. En op het internet kan ik het antwoord op m'n vraag niet direct vinden.. Ik ben een verstandige jongen (althans, dat idee heb ik zelf :P), maar heb me misschien wat onverantwoordelijk gedragen. Vorige week zaterdag 2 november heb ik voor het eerst XTC gebruikt op een groot feest. Ik had enkele maanden daarvoor in een thuissfeer wel voor 't eerst MdMA geprobeerd. Op het feest nam ik ieder anderhalf/twee uur een pil (gele 1-up/Toad). Over de avond dus 5 pillen, daarna bij de 'afterparty' 2 pillen (vraag me niet waarom) binnen een half uur. Een totaal van 7 dus, op 1 avond. Afgelopen zaterdag 1, gister 4. Ik heb me, door een klote-periode in m'n prive-situatie, afgelopen weekend en dit weekend dus een 'beetje' laten gaan (erg onverstandig, I know, en het zal zeker niet gebeuren, de volgende keer dat ik xtc gebruik zal pas over 3 maanden zijn). Verder voorheen nog nooit drugs gebruikt. Beide weekenden voldoende gedronken en ik ben niet raar gaan doen of zo, volkomen helder gebleven en normaal na kunnen denken. Mijn vraag is eigenlijk.. Zou ik van die 7 pillen op 2nov eventuele hersenschade kunnen hebben? Of zou ik van die 2nov in combinatie met afgelopen weekend hersenschade kunnen hebben? Ik weet dat er niet een specifiek antwoord is op die vraag gezien het feit dat er een hoop onduidelijkheid is rondom het gebruik van XTC, maar toch, op basis van eigen ervaring enz, wat denken jullie? Maak me zorgen. Lees overigens net op een forum dat iemand stelt dat de gele paddestoeltjes/1up volgens Novadic uit 105mg bestaan. Een ander die zegt ze getest te hebben heeft het over 130mg. Grote kans op een niet al te hoge dosering dus."
"Ten eerste: bedankt voor je reactie! Maar als de kans groot is dat er cellen beschadigd zijn, hoe kan ik dat dan niet merken? Nou, dat is het vreemde, ik voelde me geweldig? Iedere 1,5-2u een pil. Iedereen zei het ook, ik was vol energie, heb non-stop staan dansen, dronk echt genoeg water, ben niet misselijk geweest niks, heb niet 'gespaced' en stond ook niet met dichte ogen of extreem met m'n kaken heen en weer te gaan.. Het is me zelfs gelukt om een dame te versieren, haha. En na 1,5uur leek het effect van de XTC weg te gaan, ik voelde gauw dat hele 'happy' gevoel weer zakken. Pas in de auto richting huis waar het warm was begon ik 'in mezelf' te gaan, en had ik m'n ogen liever dicht dan open. Ik had me eerlijk gezegd ook goed ingelezen hoor, die avond had ik alleen een 'fuck it' gevoel, erg onverstandig en dit gebeurt me zeker nooit meer. De volgende keer dus max. 1 pil, gezien mijn gewicht, en alleen bij grote feesten/festivals eens in de 2-3 maanden. Als ik behoefte heb aan drugs in de tussenperiode omdat het 'leuk' is en niet omdat ik me slecht voel, dan zal het GHB zijn, uiteraard ook met mate."
"Volgens mij zijn de oldschool RPG's dan ineens weer leuk.. Het boeit vrij weinig meer of het goede of slechte graphics zijn onder invloed, haha."
"Gele 'Toads', weet niet of ze zo heten maar het hoofd van Toad van Mario stond er op gedrukt. Was overigens mijn eerste XTC ervaring op een feest. 170/180mg. Damn', wat was dat een ge-wel-dig-e avond! Kent iemand ze?"
"Leuk om te lezen!"
"Dat las lekker weg, en kwam allemaal ontzettend bekend voor. Zelf had ik al een paar keer eerder MdMa geprobeerd, maar dat was telkens tijdens een huisfeest of gewoon bij iemand thuis. Dan voelde ik me vrolijk, ging ik lekker praten, maar had ik vooral een hoop energie waar ik weinig mee kon. Zelf heb ik gister voor het eerst XTC geslikt (gele toads) tijdens een feest in R'dam. WOW Dat was even anders. Ik had de hele dag al een topdag, dus had een onwijs goeie 'mood' en toen de eerste insloeg ging ik helemaal los, haha, net als jij. De muziek hoor je niet alleen, je voelt 't zoals jij zegt. Aanrakingen voel je niet alleen, het komt helemaal bij je binnen en je wilt meer.. Die tintelingen in je benen zorgen ervoor dat je MOET dansen, en dat voor urennnn lang. Het dansen zelf voelde bij mij ook veel lekkerder dan zonder iets. Ge-wel-dige ervaring. Leuk om te lezen dat het bij jou ook zo goed is gegaan. Op dat feest waar ik was leek het ook wel alsof ruim 3/4e van de mensen (ook dames) aan het snoepen waren, iedereen deed net zo gek mee en voelde zich vrij om te doen wat ze zelf wilde. Dat euforische gevoel kan je, denk ik, ook wel behouden door tijdig een nieuwe in te nemen (of halfjes/kwartjes). Ik nam ieder anderhalf uur 1 en voelde me non-stop supergoed. Dansde met iedereen, praatte met iedereen, flirtte ontzettend veel met meisjes, echt een gekke avond haha. Mooiste van alles: je blijft bewust bezig en onthoud bijna alles. Groetjes"