Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed topic. Al vind ik dat, wanneer je in een vriendenkring of iets drugs gebruikt, elkaar moet behoeden voor een overdosis. Gebeurt vaak dat mensen overmoedig worden doordat ze onder invloed zijn en daardoor te veel willen gaan nemen. Ik verstop de drugs dan of iets en vertel ze dat ze maar even moet gaan wachten tot alles 'aankomt', hehe.."
"Lieve mensen, Er zit mij iets dwars. En op het internet kan ik het antwoord op m'n vraag niet direct vinden.. Ik ben een verstandige jongen (althans, dat idee heb ik zelf :P), maar heb me misschien wat onverantwoordelijk gedragen. Vorige week zaterdag 2 november heb ik voor het eerst XTC gebruikt op een groot feest. Ik had enkele maanden daarvoor in een thuissfeer wel voor 't eerst MdMA geprobeerd. Op het feest nam ik ieder anderhalf/twee uur een pil (gele 1-up/Toad). Over de avond dus 5 pillen, daarna bij de 'afterparty' 2 pillen (vraag me niet waarom) binnen een half uur. Een totaal van 7 dus, op 1 avond. Afgelopen zaterdag 1, gister 4. Ik heb me, door een klote-periode in m'n prive-situatie, afgelopen weekend en dit weekend dus een 'beetje' laten gaan (erg onverstandig, I know, en het zal zeker niet gebeuren, de volgende keer dat ik xtc gebruik zal pas over 3 maanden zijn). Verder voorheen nog nooit drugs gebruikt. Beide weekenden voldoende gedronken en ik ben niet raar gaan doen of zo, volkomen helder gebleven en normaal na kunnen denken. Mijn vraag is eigenlijk.. Zou ik van die 7 pillen op 2nov eventuele hersenschade kunnen hebben? Of zou ik van die 2nov in combinatie met afgelopen weekend hersenschade kunnen hebben? Ik weet dat er niet een specifiek antwoord is op die vraag gezien het feit dat er een hoop onduidelijkheid is rondom het gebruik van XTC, maar toch, op basis van eigen ervaring enz, wat denken jullie? Maak me zorgen. Lees overigens net op een forum dat iemand stelt dat de gele paddestoeltjes/1up volgens Novadic uit 105mg bestaan. Een ander die zegt ze getest te hebben heeft het over 130mg. Grote kans op een niet al te hoge dosering dus."
"Ten eerste: bedankt voor je reactie! Maar als de kans groot is dat er cellen beschadigd zijn, hoe kan ik dat dan niet merken? Nou, dat is het vreemde, ik voelde me geweldig? Iedere 1,5-2u een pil. Iedereen zei het ook, ik was vol energie, heb non-stop staan dansen, dronk echt genoeg water, ben niet misselijk geweest niks, heb niet 'gespaced' en stond ook niet met dichte ogen of extreem met m'n kaken heen en weer te gaan.. Het is me zelfs gelukt om een dame te versieren, haha. En na 1,5uur leek het effect van de XTC weg te gaan, ik voelde gauw dat hele 'happy' gevoel weer zakken. Pas in de auto richting huis waar het warm was begon ik 'in mezelf' te gaan, en had ik m'n ogen liever dicht dan open. Ik had me eerlijk gezegd ook goed ingelezen hoor, die avond had ik alleen een 'fuck it' gevoel, erg onverstandig en dit gebeurt me zeker nooit meer. De volgende keer dus max. 1 pil, gezien mijn gewicht, en alleen bij grote feesten/festivals eens in de 2-3 maanden. Als ik behoefte heb aan drugs in de tussenperiode omdat het 'leuk' is en niet omdat ik me slecht voel, dan zal het GHB zijn, uiteraard ook met mate."
"Onwijs leuk rapport! Ben onwijs nieuwsgierig naar truffels!"
"Leuk om te lezen!"
"Dat las lekker weg, en kwam allemaal ontzettend bekend voor. Zelf had ik al een paar keer eerder MdMa geprobeerd, maar dat was telkens tijdens een huisfeest of gewoon bij iemand thuis. Dan voelde ik me vrolijk, ging ik lekker praten, maar had ik vooral een hoop energie waar ik weinig mee kon. Zelf heb ik gister voor het eerst XTC geslikt (gele toads) tijdens een feest in R'dam. WOW Dat was even anders. Ik had de hele dag al een topdag, dus had een onwijs goeie 'mood' en toen de eerste insloeg ging ik helemaal los, haha, net als jij. De muziek hoor je niet alleen, je voelt 't zoals jij zegt. Aanrakingen voel je niet alleen, het komt helemaal bij je binnen en je wilt meer.. Die tintelingen in je benen zorgen ervoor dat je MOET dansen, en dat voor urennnn lang. Het dansen zelf voelde bij mij ook veel lekkerder dan zonder iets. Ge-wel-dige ervaring. Leuk om te lezen dat het bij jou ook zo goed is gegaan. Op dat feest waar ik was leek het ook wel alsof ruim 3/4e van de mensen (ook dames) aan het snoepen waren, iedereen deed net zo gek mee en voelde zich vrij om te doen wat ze zelf wilde. Dat euforische gevoel kan je, denk ik, ook wel behouden door tijdig een nieuwe in te nemen (of halfjes/kwartjes). Ik nam ieder anderhalf uur 1 en voelde me non-stop supergoed. Dansde met iedereen, praatte met iedereen, flirtte ontzettend veel met meisjes, echt een gekke avond haha. Mooiste van alles: je blijft bewust bezig en onthoud bijna alles. Groetjes"
"Re: Eerste keer ketamine, vaagheid/wakker worden in de matri Leuk om te lezen! Ben benieuwd naar Ketamine"
"Onwijs leuk rapportje om te lezen Vooral die 'verbintenis' tussen mede-koekerts haha. Al is het soms niet te zien, het lijkt wel alsof je het van elkaar voelt. Zonder reden een hand geven of lachen of iets, geweldig."
"Zelf heb ik zo'n 2maanden geleden GHB voor het eerst genomen samen met een vriend die al een aantal jaren drugs gebruikt (waaronder GHB) en dus genoeg wist over de juiste dosering enz. Mijn ervaring? Lachen. Ik kreeg een echte 'oldschool' lachkick, alles was grappig en ik kreeg onwijs veel zin om te dansen. Ook GHB kan je net als MdMa volgens mij 'sturen' met je mood. Want de 2e avond dat ik het gebruikt heb was ik rustig en bleef ik liever zitten maar voelde ik me wel prima. Op beide avonden was er iemand (2x een ander) bij die zelf GHB bij zich had maar die niet luisterde.Op beide avonden zag je het ene uiterste: ik, met een juiste dosering en een top-avond, en het andere uiterste: kei-hard gaan gevolgd door een K.O. half-zwemmend persoon. Dat was wel even schrikken. Ook wel weer leerzaam om mee te maken. Weet nu precies wat ik moet doen als iemand OD'd op GHB en ik weet wat er met de persoon gebeurt en hoe hij/zij wakker word. Bovendien ken ik m'n grenzen en durf ik eigenlijk wel met 100% zekerheid te zeggen dat, wanneer je helder blijft nadenken over je dosering, je nooit een overdosis zal nemen. Groetjes"
"Gele 'Toads', weet niet of ze zo heten maar het hoofd van Toad van Mario stond er op gedrukt. Was overigens mijn eerste XTC ervaring op een feest. 170/180mg. Damn', wat was dat een ge-wel-dig-e avond! Kent iemand ze?"