Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 jaar last van ghb alles kwijt

4 jaar last van ghb alles kwijt

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

Inderdaad zwaar kut dat je zo met drugs in je knoei zit, ieder ander met GHB problematiek zouden we professionele hulp aanraden, maar in jouw geval kunnen we dit niet doen. Ik weet eigenlijk niet hoe het met de GHB hulpverlening zit, alleen dat het afkicken niet fijn is. Er zijn hier op het forum misschien nog wel ex-verslaafden aanwezig, misschien zouden die je kunnen helpen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

Ik denk dat professionele hulp in zijn/haar geval de enige weg is om ervan af te komen.
Het is niet gemakkelijk, verre van, en zal zeker ook een paar keer mislukken. Verslaving is bijna altijd een probleem dat de rest van je leven bij je blijft. En helaas redden enkel de echte doorzetters het om ervan af te komen.

Zou dus (toch) nog weer eens bellen naar een behandel programma en je probleem voorleggen,
heel veel succes Elende.

(vrees dat de topic starter een vertaal programma heeft gebruikt, wat me te raden geeft over hoe hij/zij dan onze antwoorden zal lezen wanneer deze door dat zelfde programma weer vertaald worden)
:)
K
KeazerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

Ben je aan de G terwijl je dit verhaal typte?
Niet iedereen die een x G doet gaat er zo hard in door als jou maar idd als je het zo extreem oppakt kan het nare gevolgen hebben. mee eens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

zeeshan030 zei:
(vrees dat de topic starter een vertaal programma heeft gebruikt, wat me te raden geeft over hoe hij/zij dan onze antwoorden zal lezen wanneer deze door dat zelfde programma weer vertaald worden)
Klik om te vergroten...

Lijkt er erg op ja. Hopelijk gaat het met de TS starter goed nu.
Er is niet meer ingelogd na deze vraag door TS.

Hopelijk omdat het stukken beter gaat :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

zeeshan030 zei:
(vrees dat de topic starter een vertaal programma heeft gebruikt

Dan is het wel en heul slecht vertaal programma met rare fouten..

Ik denk dat professionele hulp in een kliniek de enige oplossing is dan. Als de rest niet werkt. Dus op laten nemen voor langere tijd.
In ieder geval veel succes!
Klik om te vergroten...
E
ElendeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou me verhaal wel willen vertelen . Echt alles gaat stuk je werk vrienden je denkt dat je het wel red . Maar echt niet bedrijf naar de klote alles weg . Alleen maar door dat gspook. Heb met idereen gebroken . En nog komen er dingen Noor boeven . Het klinkt raar maar dat ik er net mee begon hoorde ik een stem . En ik was al wakker die zie ik maak je kapot . Ik kreeg het er koud van
En het kopte ook nog. Heb ect heel wat rehad ze gehad . Niks werkte ben zelf bij de scientology kerk geweest . Ben echt over al geweest vond het allemaal niks . Ze weten er nog tewijnig van.
Ik zeg neem mensen die ervaring deskundige zijn . Ik kom hier snel over terug mvg alain
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .

Ik vind je profielnaam dan wel weer goed gevonden voor iemand die niet zo goed kan schrijven (no offence). Geeft niks, ik begrijp wat je geschreven hebt.

Ik vind het ook heel vervelend voor je dat je zo veel problemen hebt met drugs. Ik geloof ook wel dat er niet genoeg goede hulp is voor GHBverslaafden. Dat je zelfs de Scientology (wat je dan weer wel goed geschreven hebt) kerk hebt geprobeerd zegt genoeg denk ik.

Ik hoop dat het snel weer goed met je zal gaan!

Veel sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."