#1
Re: 4 jaar laast van ghb alles kwijt .
Inderdaad zwaar kut dat je zo met drugs in je knoei zit, ieder ander met GHB problematiek zouden we professionele hulp aanraden, maar in jouw geval kunnen we dit niet doen. Ik weet eigenlijk niet hoe het met de GHB hulpverlening zit, alleen dat het afkicken niet fijn is. Er zijn hier op het forum misschien nog wel ex-verslaafden aanwezig, misschien zouden die je kunnen helpen.
Inderdaad zwaar kut dat je zo met drugs in je knoei zit, ieder ander met GHB problematiek zouden we professionele hulp aanraden, maar in jouw geval kunnen we dit niet doen. Ik weet eigenlijk niet hoe het met de GHB hulpverlening zit, alleen dat het afkicken niet fijn is. Er zijn hier op het forum misschien nog wel ex-verslaafden aanwezig, misschien zouden die je kunnen helpen.