#1
Ik heb zo'n 15 min. geleden 150mg mdma en 150mg ketamine gecrusht, twee mooie lijnen van gelegd, eentje links en eentje rechts. Begin hem nu wel aardig te voelen.
Voor mensen die deze combinatie wel eens willen proberen, echt een aanrader!
Het brand niet zo vreselijk erg als iedereen zegt, maar lekker is het ook niet.
Ik ben nieuw op dit forum trouwens, lees al wel tijden mee maar nooit het initiatief genomen om wat te posten tot vandaag.
Iemand anders ook nog lekker bezig vanavond
Voor mensen die deze combinatie wel eens willen proberen, echt een aanrader!
Het brand niet zo vreselijk erg als iedereen zegt, maar lekker is het ook niet.
Ik ben nieuw op dit forum trouwens, lees al wel tijden mee maar nooit het initiatief genomen om wat te posten tot vandaag.
Iemand anders ook nog lekker bezig vanavond
