Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miss een domme vraag maar even voor de zekerheid. wil mijn speed voor het eerst wassen. Om zeker te zijn dat er geen cafeïne in zit. (Geen tijd meer om het te laten testen voor het weekend) nu is het gekocht bij een bekend persoon. Het ziet er wit uit en heb altijd wel goed spul van die gene. Voor de zekerheid vroeg ik me af. Of je de speed gedroogd moet wassen of nat. Dit nergens kunnen vinden En houd ik nog wel wat over van 2 gram. Voor degenen die dit weet bedankt"
"Beste allen! Zelfde vraag>iets andere setting. Mijn vriendin en ik gaan naar All we Want. Dit is ook een meerdaagsfestival. Nu gaan wij van Vrijdag tot maandag. Vrijdag is de planning de hele dag en een groot gedeelte van de nacht te pakken. 24 uur's festival)De volgende dag is het weer feest. De hele dag en ik geloof tot een uur of 1 snachts. Nu willen wij het hele festival perfect kunnen meemaken. Kortom het meeste er uit halen. Wij niet van plan heel veel te gebruiken! Wel optioneel twee dagen een beetje! Planning zaterdag 4f en miss een klein beetje xtc. Zondag klein beetje speed en alchol of 3mmc. Of precies anders om dag een speed of 3mmc En dag twee de seratonine kanonnen xtc en of 4f. We zijn er van bewust dat twee dagen gebruiken niet super gezond is.. Dit is trouwens de eerste en laatste weekender voor ons dit jaar. We hebben er veel zin in. Normaal gesproken laten we voldoende tijd er tussen zitten. Maar voor nu zijn wij erg benieuwd naar jullie mening en ideeën over de beste aanpak! Dit is mijn eerste post. Weet niet of ik allemaal goed doe. Maar dezel topic vonden wij wel aansluiten. Bedankt voor de moeite jooman."
"Bedankt voor jullie reacties! Het was misschien een beetje onduidelijk. Maar de vrijdag kunnen wij niet. Voor ons begint het festival op zaterdag! Zaterdag is voor ons de beste dag waar we een groot gedeelte van de nacht willen doorhalen. Zondag vroeg in de ochtend het bed in. (Hopelijk wat slapen) En zondag middag tot 1 uur snachts Dus of zaterdag 3mmc OF speed. Zondag xtc of 4fa. Of precies andersom wat is in dit geval het beste? Gezien de zaterdag dag en nacht en daarbij op zondag ook nog goed voelen."
"Thanks voor alle info, blij mee. Weet nu hoe we het aan gaan pakken"
"Top. Denk dat we het laatste doen zaterdag later op de avond de xtc. Of een capsule 4f in de avond daarna niet meer bijnemen en proberen wat uurtjes te slapen. En de volgende dag speed of 3mmc Is slapen (korte dutjes) trouwens ook geen optie op speed als je niet te vaak bij neemt. En optijd stopt? En de 3mmc als je daar later op begint. Slaap je ook niet zo goed op als xtc geloof ik? Mocht dit wel kunnen. Dan kunnen we ook op zondag xtc nemen. En dan even een goede nacht rust pakken. Heel erg bedankt voor de info."
"Psychedelibee duidelijk! Haha dat is waar het is ook bijna gratis. Ik ga het eerst drogen en dan wassen! Bedankt"
"Afgelopen Zaterdag: Op het festival 4fa en een klein beetje Xtc. Op de afterparty pep Op de after after voor het eerst een goed dosis keta. Man man man wat een bijzonder spul is dat haha. Verstandig: Nee Volgens planning: nee Leuk: jaa! We hebben ons goed en lang vermaakt!"