Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NIKS, mijn broer heeft al me muziek van de pc af gegooit! Meppen die handel!"
"Yann Tiersen.. werkt rustgevend"
"Mindless Self Indulgence - Stupid Mother Fucker"
"Watspassiert, blijft leuk, k moet weer even het gevoel vasthouden nadat ik met mijn favoriete duitsers heb gemsn'd"
"Ik moet een vergelijkende beschrijving maken voor Nederlands, en nu wilde ik het gaan doen over de voor en na delen van zelf kweken en de coffeshop. K heb al een aantal dingen op een rijtje gezet. Hebben jullie nog dingen waar van je denkt dat je mij kan helpen?"
"Ik heb gewoon een beetje de standaard dingen op een rijtje gezet.. -Voordelen shop: Geen verzorging aan de plant. Voogedraaide (voor de luie mensen onder ons ) Veel verschillende soorten -Nadelen shop: Niet meer dan 5 gram (18 jr) 2 gram (16 jr) Legetimatie verplicht. Openingstijden. -Voordelen zelf kweken: 'Gratis' Verkopen (winst maken) Weet kwaliteit van de wiet. Blowen wanneer je maar wilt. -Nadelen zelf kweken: Water/stroom kosten, tijd, moeite. Meer dan 5 planten is illegaal."
"Lana zei: Volgens mij kun je bij de shop op je 16e jaar gewoon 0 gram halen hoor. Klik om te vergroten... ik bedoel dat je op je 16de maar 2 gram op zak mag hebben. Omdat je anders door gaat dealen. bij zo'n kleine hoeveelheid is de kans daarop minder."
"Goede deal van 25,00 / gram en nee tis geen rotzooi"
"doopie zei: Jonirsz zei: Goede deal van 25,00 / gram en nee tis geen rotzooi Klik om te vergroten... volgens wie? Klik om te vergroten... Volgens mij zelf,.. EN mijn kopertjes en natuurlijk degene van wie ik het heb, die mee aangepraat heeft dat het goed is"
"frotten met die handel,.. vol met wiet,.. heerlijk, puur,.........'natuur' maar dan wat anders"