#1
3 weken geleden was ik op een festival wat de hele dag duurde. In ongeveer 9 uur tijd heb ik zo'n 400mg MDMA genomen met een heel klein beetje 3MMC tussendoor.
Sindsdien gaat het niet goed. Ik heb last van angstklachten een groot deel van m'n leven en ik ben gewend dat deze na drugs een weekje iets erger worden (ik doe zo'n 2/3 in het jaar harddrugs). Nu sta ik echter steeds stijf van de spanning, slaap slecht en ik begin me echt zorgen te maken.
MDMA doe ik normaal nooit. Heb ik te veel gehad, ligt dit aan mezelf, is het de combinatie. Dit is echt de druppel om nooit meer drugs te gebruiken maar ik ben heel bang dat ik hierin vast zit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Heb morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Sindsdien gaat het niet goed. Ik heb last van angstklachten een groot deel van m'n leven en ik ben gewend dat deze na drugs een weekje iets erger worden (ik doe zo'n 2/3 in het jaar harddrugs). Nu sta ik echter steeds stijf van de spanning, slaap slecht en ik begin me echt zorgen te maken.
MDMA doe ik normaal nooit. Heb ik te veel gehad, ligt dit aan mezelf, is het de combinatie. Dit is echt de druppel om nooit meer drugs te gebruiken maar ik ben heel bang dat ik hierin vast zit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Heb morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt.