Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag, Ik zit hier met me besten vrienden maximaal lekker te gaan! ik houd van ze en van de wereld. Dit is echt me beste avond ooit Gegroet alle lieve gebruikers! Mvg, Johan de witt"
"Goedendag/avond, Ik ben een beginnend gebruiker. (en dat wil ik ook graag zo houden) Maar altijd voordat ik pak. lees ik de avonden dr voor heeel veeeel informatie op dit forum. Daar heb ik dan gewoon de drang toe. Mijn vraag dus. Of andere mensen dit ook doen? Mvg, Johan de witt"
"alles van above and beyond. maar vooral deze zo in combinatie met de clip. heerlijk ! Mvg, Johan de Witt"
"Gegroet, Ik vroeg mij af of iedereen hier zijn favoriete drinken bij gebruik wilde typpen. Ik vind zelf AA erg lekker. Mvg, Johan de Witt"
"Goedendag, Ik heb hier groene klavertjes 4. ze zijn heel licht groen. En ik heb een keer ooit op het forum gelezen dat wit met groene snoepies not done waren. Mijn vraag was of hier iemand ervaring met deze pillen heeft. En of iemand weet waarom wit-groen not done was. Ik zag een resencie op pillreport. maar die was 2 jaar oud. Vandaar ? (komen uit regio het gooi) Mvg, Johan de witt"
"Ja ik vind het zelf ook wel aangenaam. Het was meer om te vragen of andere mensen dit ook ervaren. Thanx for the reaction anyhow"
"Ja toch maar doen idd. Mvg,"
"Goedendag, Ik heb nu 2 x in mijn leven een snackie gebruikt. Ik heb deze keren als verwarrend maar toch heel prettig ervaren. Ik ben deze keren niet naar een feest geweest maar gewoon in de avond op de hei/ in het bos gaan chillen met een groepje. Ik was allebei de keren in een trip dat ik niet energiek was maar het gewoon heel hard spacede op de muziek en niet heel sociaal. Mijn vraag is: Als ik wous ben. Voel ik altijd door de helft van mijn lichaam (onderkant als je van je schouder tot je heup snijd) een soort kou en rillingen. Hebben hier andere mensen ook ervaring mee? Mvg, Johan de witt"
"Nog even tussendoor. op pillreport staan ze met breakline en dat heb ik niet. Betekent dat die twee pillen dan gewoon niet dezelfde zijn ? (misschien domme vraag maar zekerheid doet me goed tijdens gebruik) Mvg,"
"Gegroet, Ik heb gisteren de pillen genomen. Bij ontvangst bleken het groene ijzere kruisjes te zijn. Ging er aardig hard op. Wel het gevoel dat er veel mcpp in zat. Ik en vriend van me moesten beide kotsen. Voor de rest aardig goed op getript. Wel sterke want ik moest al kotsen na een halfje. Wat voor mij niet heel gewoon is. (komt natuurlijk door de mcpp) Mvg, Johan de witt."