Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene klavertjes

Groene klavertjes

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
www.drugs-test.nl
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedendag,

Ik heb hier groene klavertjes 4. ze zijn heel licht groen. En ik heb een keer ooit op het forum gelezen dat wit met groene snoepies not done waren. Mijn vraag was of hier iemand ervaring met deze pillen heeft. En of iemand weet waarom wit-groen not done was.

Ik zag een resencie op pillreport. maar die was 2 jaar oud. Vandaar ? (komen uit regio het gooi)

Mvg,

Johan de witt
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja toch maar doen idd.

Mvg,
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog even tussendoor.

op pillreport staan ze met breakline en dat heb ik niet. Betekent dat die twee pillen dan gewoon niet dezelfde zijn ?

(misschien domme vraag maar zekerheid doet me goed tijdens gebruik)

Mvg,
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan zijn dat het van een andere lading is, ik heb weleens triforce met 4 breeklijnen gehad, en de keer daarna zat er geen enkele op, maar ze zijn gewoon hetzelfde. Alsnog laten testen :wink:
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gegroet,

Ik heb gisteren de pillen genomen. Bij ontvangst bleken het groene ijzere kruisjes te zijn. Ging er aardig hard op. Wel het gevoel dat er veel mcpp in zat. Ik en vriend van me moesten beide kotsen. Voor de rest aardig goed op getript. Wel sterke want ik moest al kotsen na een halfje. Wat voor mij niet heel gewoon is. (komt natuurlijk door de mcpp)

Mvg,

Johan de witt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."