Ja ik vind het zelf ook wel aangenaam. Het was meer om te vragen of andere mensen dit ook ervaren. Thanx for the reaction anyhow
#2
Goedendag,
Ik heb nu 2 x in mijn leven een snackie gebruikt. Ik heb deze keren als verwarrend maar toch heel prettig ervaren. Ik ben deze keren niet naar een feest geweest maar gewoon in de avond op de hei/ in het bos gaan chillen met een groepje. Ik was allebei de keren in een trip dat ik niet energiek was maar het gewoon heel hard spacede op de muziek en niet heel sociaal.
Mijn vraag is:
Als ik wous ben. Voel ik altijd door de helft van mijn lichaam (onderkant als je van je schouder tot je heup snijd) een soort kou en rillingen.
Hebben hier andere mensen ook ervaring mee?
Mvg,
Johan de witt
#3
Ik voelde vroeger weleens een soort rillingen met dat spul maar was kort hele tijd zo'n rilling. Mischien iemand die er meer ervaring mee heeft? Ik maakte me er nooit zorgen over toen. Ervaarde het als prettig toentertijd zelf
Wees voorzichtig altijd als het erger word ofzo zou ik er even mee stoppen. Veel plezier vast voor de volgende reis!
#4
Ik heb er zelf nooit last van, maar het kan zijn dat je lichaam toch wat energie heeft die op die manier verbruikt word.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.