Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWous kou

Wous kou

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik vind het zelf ook wel aangenaam. Het was meer om te vragen of andere mensen dit ook ervaren. Thanx for the reaction anyhow :wink:
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedendag,

Ik heb nu 2 x in mijn leven een snackie gebruikt. Ik heb deze keren als verwarrend maar toch heel prettig ervaren. Ik ben deze keren niet naar een feest geweest maar gewoon in de avond op de hei/ in het bos gaan chillen met een groepje. Ik was allebei de keren in een trip dat ik niet energiek was maar het gewoon heel hard spacede op de muziek en niet heel sociaal.

Mijn vraag is:

Als ik wous ben. Voel ik altijd door de helft van mijn lichaam (onderkant als je van je schouder tot je heup snijd) een soort kou en rillingen.

Hebben hier andere mensen ook ervaring mee?

Mvg,

Johan de witt
:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voelde vroeger weleens een soort rillingen met dat spul maar was kort hele tijd zo'n rilling. Mischien iemand die er meer ervaring mee heeft? Ik maakte me er nooit zorgen over toen. Ervaarde het als prettig toentertijd zelf :wink:
Wees voorzichtig altijd als het erger word ofzo zou ik er even mee stoppen. Veel plezier vast voor de volgende reis!
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er zelf nooit last van, maar het kan zijn dat je lichaam toch wat energie heeft die op die manier verbruikt word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."