Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag forumbezoekers, Heb even rondgezocht tussen alle subforums maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Ik ga regelmatig naar feestjes en heb in het verleden altijd drugs gebruikt hier (coke, speed, xtc) maar ik zit nu in een fase dat ik eigenlijk helemaal klaar ben met (chemische) troep tot me nemen. Van bijvoorbeeld 2cb weet ik dat het niet neurotoxisch is en daarom beschouw ik het niet als de bovengenoemde 'chemische' "troep". Anyways, psychedelica op feesten pakt voor mij niet prettig uit. Weet iemand toevallig een goede vervanger die niet neurotoxisch is? Plantaardig misschien? Iets van de smartshop? maakt in principe niet veel uit, zo lang het maar geen slopend harddrug is Bij voorbaat dank, groet Joe"
"Hoi, Ik heb een vraagje, elke keer wanneer ik een stimulerend middel gebruik (XTC/Speed/Coke) gaan mijn kaken op en neer als een gek. Als ik met mijn vriendengroep XTC gebruik dan is het grappig en kijkt iedereen naar elkaar en hebben we met z'n allen lol. Maar als ik bijvoorbeeld speed of Coke heb gebuikt dan heeft de rest nauwelijks last van kaakschaatsen. Dus dan kijkt niet iedereen naar elkaar maar naar mij. Bij mijn eigen vrienden heb ik dr ook geen last van en kunnen we er alsnog allemaal mee lachen. Maar hier mijn probleem, als ik ook maar 1 lijntje gehad heb wanneer ik van plan ben uit te gaan dan is 't enige wat ik hoor van (vaag) bekende(n) die ik tegen kom: 'OH HEB JE PILLEN GEHAD?!?'. Iemand die iets soortgelijks ervaart? Een oplossing? Tips? Iets anders? Gr."
"Een paar weken geleden was ik ook op de schijven met een paar vrienden van mij. Een vriend had n zakje met witte poeder erin gekregen van n jongen bij hem op school het was 2ce of 2ci weet het nietmeer zeker maar heb toen ook een paar kleine puntjes ervan gesnoven en begon 10minuten later ook lichte visuals te krijgen, niet extreem of overwelmend maar juist heel soft en met een lichte euforiie. 2ce is in een paar milligram al actief, misschien zat er wel een of andere stof bijgevoed in je pil in combinatie met mdma. Gr"
"Toevallig gister nog gegamed op psychedlica. Alleen geen microdose, net iets te trippend, zag de map bewegen en bepaalde kleurenpatronen, ergerde me er kapot aan. Niks voor mij, psychedlica en gamen"
"Dit weekend ben ik erg sterk geweest en ik ben er trots op! Er werd om me heen overal speed en coke gesnoven, maar ik heb niet toegegeven en alleen toegekeken. Ik heb wel gewoon alcohol gedronken. Die meid waar ik het over had heeft me gisteravond geditcht, des te meer reden had ik om te snuiven, maar heb het alsnog weerstaan ! Ik ben trots op mezelf"
"Week 1 zonder drugs of alcohol !!!"
"Hey Spirit Wolf, Zo als je in dit topic kunt lezen is stoppen met dat spul ook wat ik aan het doen ben. Wat je precies met 'dat spul' bedoeld weet ik niet. Er van uitgaande dat je er coke mee bedoeld, dan ja ik ben me er van bewust dat ik niet goed bezig was, vandaar ook het stoppen ermee. De post 1 week zonder drugs of alcohol, was om mede te delen dat ik dit weekend geen coke heb gebruikt of geprobeerd te regelen. Stoppen met drinken doe ik omdat drinken het me een stuk lastiger maakt te stoppen met coke, vandaar. Gr"
"Bedankt voor alle reacties! Jullie reacties lezen op m'n verhaal geeft me echt een goed gevoel. Ik heb me wat meer op m'n stage gericht (ik loop stage met dementerende ouderen) en ik vind deze sector erg goed bij me passen, dus ik ben erg leergierig naar de leerstof die ik krijg. in m'n vrije tijd houd ik me bezig met sporten en gamen. Een paar jaar geleden gamede ik erg veel, dit is een tijdje een beetje naar de achtergrond verdwenen (raakte meer geïnteresseerd in andere dingen (drugs). Nu merk ik dat gamen de perfecte afleiding is voor me. Ik ga niet echt uit, ben altijd met m'n vrienden groep ergens chillen, nu rook ik me fijn een jointje i.p.v. die pilsjes die mijn drang na coke alleen maar versterken. Tevens heb ik ook nog een onwijs leuke meid leren kennen die mij ook op totaal andere gedachten brengt. Tot zover kan ik dus zeggen, het gaat goed met me! ik kom er wel. Gr Joe"
". Ik denk dat het wel tijd is voor een update, mochten er nog geïnteresseerde mensen zijn. Vanaf mijn laatste post heb ik het cocaïnegebruik onder controle weten te houden voor zeker 2maanden. Alcohol heb ik wel gewoon weer geconsumeerd. Tot ik een keer weer een feestje had staan en toen dacht, "het is eigenlijk best lang geleden dat ik coke heb gebruikt". Ik dus die dealer maar weer eens gebeld, en om een kort verhaal lang te maken, ik dacht toen het sealtje leeg was: "Was dit nou weer nodig joe? Heb je hier nu iets mee bereikt?". "Vanaf nu ga je echr stoppen!". Maarja, het weekend erop had een vriend ineens bij zich en daardoor werd ik toch wel erg zuuchtig. Ik toch maar weer een paar keer gepunt uit zijn sealtje. Het weekend erop, toch maar weer de dealer gebeld. Het leek net alsof alle motieven om te stoppen die zo lang in m'n hoofd rondgezweeft hadden plots weer verdwenen waren.. Nu ben ik weer twee weken clean, want ik zag mezelf al weer de verkeerde kant opgaan. Al met al, ik probeer er nuchter tegen aan te blijven kijken. Een pluspuntje (haha) aan het hele verhaal vind ik persoonlijk toch wel dat ik niet meer zo'n enorme crave krijg elke keer nadat ik een paar biertjes gedronken heb. Mochten er mensen lezen die nog nooit coke hebben gebruikt, ik raad het je ten sterkste af! Coke is een rat, zonder er bewust van te worden kruipt het in je, en bijt het zich vast"
"Hey Tijdloos, Was je soms zelf aan het spacen toen je m'n post las? Volgens mij staat er nergens iets over een kliniek? Haha maar goed."