Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"+ 1p-lsd - mdphp"
"Denk als combi je heel dicht bij lsd komt maar 1p was veel mooier"
"Ik heb een top ervaring op dat spul heerlijk"
"4-ho-met en p1-lsd heb ik algehad daarom"
"De Apotheker zei: ik vond de ps4-slim-lsd net beter Klik om te vergroten... Hahaha"
"Casrus zei: Heb ik bij de lysergamiden geen last van gehad. Waarschijnlijk komt AL-LAD het dichtste bij wat je zoekt. Klik om te vergroten... Wat is AL-LAD"
"TheGozd zei: ja 2C-E wil ik heel graag doen. Ik hoor daar echt lijpe verhalen over. De LSD van de phenetylamines. Schijnt echt een sterke psych te zijn Klik om te vergroten... Wat heeft 2C-E Te maken met LSD"
"De trip van 1p is veeel mooier"
"Beste mede forumers, ik wil graag wat RC proberen allen zie ik door de bomen het bos niet meer, vind trippen geweldig heb al eens wat 1P&1cP-lsd gehad eergisteren 4-ho-met dit vond ik super heb al een reactie gegeven op een ander topic graag zou ik willen weten wat er meer is in het verlengde van hier boven ^ raad me alleen legale dingen aan dus geen ghb/xtc dikke trip is voor mij een pré alvast bedankt"
"3mmc / 3cmc is geen trip middel"