Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik geen coke, maar weet wel dat als je ziek bent en een pil neemt, dat je de volgende dag weer beter bent"
"Ja ik had het afgelopen weekend nog met O&N Overdag grieperig, anti-griep gehaald bij de drogist, maar nee.. S'avonds op stap geweest, gehad, en sindsdien niet meer grieperig :P"
"Meestal 2 per avond, en dan elke keer halfjes.. Werkt prima"
"Doe mij maar Chicane, Jo Manji, en lekkere club"
"In de zomer, met die festivals en al die leuke feestjes, dan moet ik soms echt ff gas terug nemen hoor, anders ga ik gewoon door Maar eigenlijk onzin, want je wordt er alleen maar verrot van, en je voelt de X niet eens meer. Nee liever eens in de zoveel tijd ff goed stappen"
"Requim for a dream.."