Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Lezer, Ik zit al een tijdje er over na te denken, om wellicht een voorraadje 2-CB te nemen. Dan heb ik het over zo’n voorraad van 10 pilletjes. Dit komt omdat ik vaak in de weekende deze drug neem. Vaak zijn er dat maar 1 of 2, dit kan bijvoorbeeld voor een feestje zijn of voor als in een avond alleen ben en even rustig in mijn eentje wil mediteren en genieten(dan vaak 1). Zelf vind ik 2-CB een hele leuke PartyDrug, maar ook een drug dat ik graag op lage doseringen in neem om even tot me zelf te komen. Ik merk dat dat mijzelf wel helpt in het dagelijks leven zelfs nog een week erna. Alleen probeer ik het met de individueele gebruik maar 1 keer in de 2 weken te doen. En op feestjes alleen wanneer er feestjes zijn. Ik zit alleen wel dat ik nu altijd wanneer ik denk laat ik het weer eens doen, dat ik het weer opnieuw aan moet schaven. Stel 2 feestjes en 2 keer zelf. Zou zo’n 8 pilletjes zijn, plus minus per maand. Sommige maanden ook helemaal niet zelfs. Het is natuurlijk veel makkelijker en goedkoper om ietjes groter in te slaan. Alleen de ene kant zegt tegen mij, dat dat niet nodig is, en wellicht niet slim. En de andere kant denkt dat het wel handig kan zijn omdat je dan fysiek ziet hoeveel je gebruikt en koopt. Een vriend van mij heeft altijd wat xct liggen alleen dat doen wij echt een paar keertje per jaar. En dit vaker. heeft er iemand ervaring met het hebben van een voorraad, en zo ja wat waren jullie verwachtingen en hoe pakte het uit. Zijn jullie er door meer gaan gebruiken of juist meer bewust geworden van het gebruik. Alvast bedankt"
"Hey, Ik heb een vraagje, ik doe soms wel eens 2-cb. En dan doe ik er 1,2 a 3 nu doe ik er 1 alleen. Ik voel niet echt iets. Deze waren(stond er terminste) 28mg per stuk. Alleen ik denk altijd dat er minder in zit, kwa ervaring van deze pillen. Nu voel ik zeer zeker geen sterke effecten(wat ik ook niet verwacht en wil), maar ik hoor echt van alles in mijn hoofd heel zacht. Voornamelijk geluiden die ik al ken. Zoals een stofzuiger en auto’s die langs rijden. Onder het algemeen langdurige geluiden. Dat vind ik vervellend, maar probeer ik niet te veel op te letten. Nu ben ik altijd diep van binnen wel iemand die altijd op mijn hoede is. Dus al die geluiden maken me toch angstig(ondanks ik er niet te veel op wil letten). Kan iemand mij vertellen wat je met een zeer lage doseren, normaal is om wel en niet te doen, horen, zien of voelen. Want ik word er angstig van niet te weten wat te verwachte met een lage dosering. Dus kort samengevat, wat moet ik verwacht met zo’n lage dosering en hoelang. Ik wil niet meer angstig zijn. Alvast bedankt. groetjes,"
"Bedankt voor beide antwoorden, het was inderdaad een kwestie van laten vallen. Ik merk dat op lage dosering alle emotie die van je zelf komen, maar ook alle vibes uit de omgeving zeer veel meer worden. Dus zowel slechter als beter. Ik dacht ik doe gwn zoals ik normaal doe. En ik werd er zeer happy van. 2-cb op lage dosering voelt een beetje raar, maar ik heb gezien dat je het beste uit elke situatie moeten halen."
"hallo iedereen, zelf gebruik ik best wat drugs, op dagelijkse basis gebruik ik wiet. verder op maandelijk of zelf jaarlijkse basis, xtc, 2-cb en ooit wel is keta gedaan. de laatste doe ik enkel op feestjes en dus 3 keer per jaar ofzo. Ik vind drugs echt fantastische en al helemaal met een feestje. Het ding waar ik moeite mee heb is wiet. Ik hou van wiet het heeft met goed gegrepen. het is een zitzak waar je niet meer uit kan opstaan. ik probeer vaak 2 gram wiet te doen per week, lukt niet altijd deed echt makkelijk 10 gram per 3 weken ik wil zelf meer controle over mijn wiet verslaving, want ja ik ben verslaafd, maar wiet is gwn te fantastisch om te laten staan. elke dag een paar uurtje wiet is gwn perfect. ik heb zelf geen problemen en mijn leven is best op orde. hoe krijg ik meer controle over mijn gebruik, want ik weet het word meer en meer en nog is meer. stel ik zou elke dag voor de rest van mijn leven een paar uurtjes per dag high willen zijn, denken jullie dat dat mogelijk is en hoe. zonder het risico dat het er opeens 8 of een dag worden. ik vind 2 echt wel de max ook financieel gezien bedankte voor iedereen zijn hulp"
"Purplext zei: Een timer zetten. Maar nee, even zonder gekkigheid, verslaving en controle gaan niet zo goed samen. Je zegt dat je geen problemen heb, maar je wilt wel elke dag een paar uur high zijn? Ik heb het zelf heel wat jaren volgehouden alleen een beetje wiet in de avond te roken (deed een maand met 2 gram) en dit werd nooit meer. Dus ja, als je je echt aan een hoeveelheid en een tijdsbestek kan houden, dan zou je een heel gedisciplineerde junkie kunnen zijn.... Klik om te vergroten... ik denk dat ik graag high word uit vervelling, motivatie is het enige wat mijn probleem is en slapen zonder wiet. ik weet dat dat opgelost is als ik stopt met wiet maar, hah laat me niet lachen. ik vind wel dat er en zeker als je facking veel blowed dat er veel nadelen zijn en despressie en shit, ik ben op moment gelukkig ik heb een jaar geleden een heftige en moeilijke periode gehad, maar zelf met smoken tussentijds, ben ik daar uit gekomen, ik weet dat als ik 1 a 2 joints doe op een dag dat dat wel goed komt, maar ben gwn bang dat het meer word. Dus ja, als je je echt aan een hoeveelheid en een tijdsbestek kan houden, dan zou je een heel gedisciplineerde junkie kunnen zijn.... dat zou wel echt heel mooi zijn ja"
"dupont zei: @Jepje Waarom wil je precies meer controle als het perfect is? Klik om te vergroten... omdat het zoveel nadelen heeft, en als je in mindere maten weet te lukken smoken dan blijft het ook perfect, ik wil niet dat het uit de hand loopt. en dat ik nog lang en gelukkig van het perfecte kan genieten en dat moet met controle ik hoop dat wilskracht genoeg is"
"hallo iedereen, zelf rook ik al wel aantallen jaren wel wat cannabis, het begon met een paar keer per jaar tot 1 keer per week in 3 jaar tijd. In deze 3 jaar is niet echt veel gebeurt met mijn drugs gebruik. maar in het afgelopen jaar(het 4de jaar). begon ik wel steeds meer te blowen. van 1 keer per week tot een paar keer per week. nu in de laatste maand heb ik bijna elke dag geblowd mede dankzij de vakantie. Ik zit op moment in mijn laatste studie jaar die ik ook ga halen maar ook wil halen. ik woon nu voor het laatste jaartje nog thuis en ik zou wel graag willen zien dat dit jaar eventjes soepel gaat verlopen. zelf heb ik ook moeilijke jaren mee gemaakt(niet drugs gerelateerd). maar nu in dit jaartje wil ik het wel goed afsluiten bij school en familie. ik merk dus dat ik steeds meer doe blowen, dat komt ook zeker omdat het ook steeds makkelijker word om het te doen. Zelf ben ik best wel verslavingsgevoelig en merk ik ook wel dat ik lichtjes deze wiet verslaving begin op te bouwen. de reden waarom ik dit bericht schrijft heeft te maken dat ik niet wil stoppen met blowen, omdat blowen mij ook wel eens helpt en het is simpel weg fantastisch. ik ben al wel gestopt met het drinken van alcohol. toch zou ik wel willen minderen met blowen. maar ik wil er wel enige regelmaat in kunnen houden. ik wil nog wel de wilskracht kunnen hebben om nee te kunnen zeggen. maar ook gwn hier en daar wel te kunnen blowen. zelf heb ik er over na gedacht om een planning te maken aangezien mijn weken er wel het zelfde uitzien. of om het de ochtend te bepalen. zodat ik niet op het moment zelf nog ga bepalen. ik kan het begrijpen als dit een warrige vraag is. maar ik hou van controle en ik merk dat als ik zo door ga dat ik de controle verlies. kan iemand mij helpen een manier te verzinnen of uit eigen ervaring hoe ik met enige regelmaat toch kan blowen. maar ook gwn nog mentaal en fisiek de weken goek doorkom. het zal mijn enorm helpen alvast bedankt"
"Van mij is echt met de volle 110 procent, xtc en wiet. zelf doe ik maar heel weinig xtc en wiet deed ik in het verleden veel, maar dat begin ik echt vies te vinden. maar xtc en wiet is echt zo fantastisch. ik kan het bijna niet beschrijven, maar je bent zo energiek en sloom te gelijken tijd. en uit mijn ervaring als je het goed doet kun je niet higher worden. eerst xtc en na een paar uur lang te hebben genoten, dan lekker gaan blowen en veel ook"