#1
omdat het zoveel nadelen heeft, en als je in mindere maten weet te lukken smoken dan blijft het ook perfect, ik wil niet dat het uit de hand loopt. en dat ik nog lang en gelukkig van het perfecte kan genieten en dat moet met controle@Jepje Waarom wil je precies meer controle als het perfect is?
ik hoop dat wilskracht genoeg is