#1
Haii, ik ben afgelopen nacht gaan stappen met een aantal vrienden, rond een uur of 03:00 snachts was ik al mijn vrienden kwijt, toen heb ik 3 jongens leren kennen, allemaal niet onder invloed van drugs want dat kan ik heel duidelijk zien/merken (ik gebruik zelf ook van alles) alleen ik heb het gevoel dat er iets in mijn drankje is gedaan, ik heb zoveel rare dingeb gedaan vanacht dat ik ne afvraag of dat alleen door se alcohol komt, ik voelde me namelijk maar lichtjes aangeschoten maar ik gedroeg me alsof ik zwaar dronken was, op een gegeven moment liep ik op mn sokken door de club en heb ik met de dj gezoend in het vooraad hok, maar weer even terug, ik had die nacht daarvoor maar 4 uurtjes geslapen en vanacht was ik dood en dood moe, maar ik kon gewoon NIET slapen, ik heb het uren geprobeerd maar tot nu toe heb ik nogsteeds niet geslapen, ik voel mij ook nogsteeds helemaal niet moe, ik heb van 03:00 tot 05:30 achter de dj booth gestaan bij de dj en 2 andere jongens, ik heb mijn drankje daar ook een aantal keren laten staan omdat ik even naar de wc moest enzo en omdat buiten ik enxde dj en die 2 jongens niemand achter de dj booth mocht komen dacht ik dat die daar wel veilig stond, ook is de hele nacht een grote waas, ik kan me alles nog maar vaag herineren en gesprekken al helemaal niet meer, als ik fotos terug krijg dan herken ik de personen niet en kan ik me ook niet goed herineren hoe alles ging, is er een mogenlijkheid dat er drugs in mijn drankje is gedaan? Ik heb nu al meer dan 36 uur niet geslapen terwijl ik best een aantal glaasjes op had, en ik normaal altijd best wel snel moe word van drank,,
Ik hoop dat iemand kan helpen
Ik hoop dat iemand kan helpen