Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsK Hole snuivend

K Hole snuivend

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gok zoveel en zo snel mogelijk je keta weg snuiven..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Nee zo werkt het niet bij keta.

Je neus kan maar een beperkte hoeveelheid keta per keer opnemen, dus je zal een paar keer zo'n 50/60mg naar binnen moeten werken met tussenpozen van een paar minuten.
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt dat juist wel zo met keta... En mijn neus kan ook makkelijk meer dan 50 a 60mg per keer opnemen hoor. Snuif maar eens meer, ik weet bijna zeker dat je het effect echt wel merkt.

Als ik in een khole terecht wil komen moet ik eigenlijk in 1 keer zo goed als mijn hele dosering binnen krijgen, 1 keer bijnemen na zo'n 10 a 15 minuten mocht het net niet genoeg blijken kan dan vaak nog wel.

Mijn eerste keer khole poging had ik 250mg klaargelegd en dat in 1 keer opgesnoven, die keta bleek echter zo potent dat ik voorbij de khole ging en gewoon letterlijk out was voor ruim 45 minuten. Sindsdien leg ik vaak een eerste lijn neer van 180 a 200mg en dan nog zo'n 25 a 50mg voor de tweede lijn. Die tweede lijn is altijd extreem lastig omdat mijn motoriek totaal naar de klote is dat moment en mijn zicht extreem wazig, maar tot mijn verbazing lukt het me toch altijd weer om ook dat laatste beetje nog op te snuiven.

Wellicht verschilt het per persoon, maar ik moet juist in 1 keer een flinke dosis binnen krijgen en eventueel nog een laatste bump om de drempel over te gaan. Ik heb ook wel eens om de 5 a 10 minuten 50mg keta gesnoven, maar na 400mg zat ik nog steeds niet in een khole. Ik was toen wel zo wazig dat ik er van overtuigd was dat ik al dagen bezig was en te laat zou komen op mijn werk, terwijl het in werkelijkheid nog steeds zaterdagavond was en ik pas maandag op mijn werk moest zijn...
S
Sniffer290Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste allemaal,
Ik heb net een gram keta gekocht omdat ik graag in een k hole wil komen. Voorgaande keren is dit niet gelukt en wil er nu echt voor gaan. Alles ligt al klaar; snuifbuis, keta en wat te drinken. Hoe komt ik het snelst ik een K hole dmv snuiven, en hoe moeilijk is dit?

Mvg
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zal vooral liggen aan hoe sterk je Ketamine is, is het getest?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Psychedelibee

Ok, ben ook nog niet zo heel bekend met de materie maar zo heb ik het vernomen van anderen, en dat 5 keer 60mg met tussenpozen van een minuut of 4 brengt in ieder geval mij redelijk gemakkelijk in de k hole.

Maar ik zal de volgende keer eens jouw methode aanhouden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik gok zoveel en zo snel mogelijk je keta weg snuiven..
Klik om te vergroten...

Nee zo werkt het niet bij keta.

Je neus kan maar een beperkte hoeveelheid keta per keer opnemen, dus je zal een paar keer zo'n 50/60mg naar binnen moeten werken met tussenpozen van een paar minuten.

Waar het enorm lastig wordt is de laatste 50/60mg nemen om in de k-hole te komen omdat in niveau 3 (het niveau voor niveua 4 ofwel de k-hole) je motoriek enorm slecht is als je je dan uberhaupt nog kan bewegen. En dat is de reden waarom het lastig is om al snuivend tot een k-hole te komen.

Toch vond ik het wel meevallen, alle drie mijn pogingen waren geslaagd tot nu toe.

Mocht het net niet lukken, vlak onder de k-hole is het ook reuze interessant.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@Psychedelibee

Ok, ben ook nog niet zo heel bekend met de materie maar zo heb ik het vernomen van anderen, en dat 5 keer 60mg met tussenpozen van een minuut of 4 brengt in ieder geval mij redelijk gemakkelijk in de k hole.

Maar ik zal de volgende keer eens jouw methode aanhouden.
Klik om te vergroten...
Ik zou dan in ieder geval niet in 1 keer 300mg opsnuiven, want dikke kans dat je out gaat. Rond de 200mg ketamine zou voldoende voor een khole moeten zijn, mits je geen tolerantie hebt en je keta zuiver is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn k hole punt zit rond de 300mg zonder tolerantie. Dat is wel met ongetest Keta maar denk dat die niet versneden is want ik zie alleen maar staafjes.

Fantastisch hoor die k hole maar na 3 keer moet ik wel constateren dat t eigenlijk elke keer hetzelfde is dus geen echte variatie dus ik weet t nu wel.

Heb nu nog 2 gram en die gaan lang op de plank liggen. Een lagere dosis Keta waar vele drugsforumers zo dol op zijn vind ik maar weinig aan dan neem ik liever een biertje
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Mijn k hole punt zit rond de 300mg zonder tolerantie.
Klik om te vergroten...
Zoals ik probeerde duidelijk te maken komt dat waarschijnlijk door je manier van inname, omdat je het gedoseerd doet ipv van in 1 keer de juiste dosis tot je nemen.

acht.zes zei:
Fantastisch hoor die k hole maar na 3 keer moet ik wel constateren dat t eigenlijk elke keer hetzelfde is dus geen echte variatie dus ik weet t nu wel.
Klik om te vergroten...
Tja, fascinerend is het zeker maar het heeft niet de magie van psychedelica inderdaad. En aangezien er ook niks te leren valt daar in die rare, kille, abstracte wereld zie ik er ook niet de meerwaarde van in om het heel vaak te doen persoonlijk.

De voornaamste reden waarom ik nog wel eens keta gebruik is eigenlijk vooral voor wat extra vaagheid op festivals of feestjes als ik aan de speed zit.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatst toen ik een keer aan de LSD zat heb ik wat micropuntjes keta genomen, was erg vet en heftig maar de nawerking was niet zo fijn, zit je al in die lange LSD comedown heb je ook nog zon hoofd vol mist er bij. Maar een vette wisselwerking heeft het wel, LSD en Keta.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
LSD en
Klik om te vergroten...

Dat is me wat! Ben daar ver in gegaan. Niet voor iedereen weg gelegd maar wel 'the ultimate' trip. Heb er veel van geleerd. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."