#1
Ik gok zoveel en zo snel mogelijk je keta weg snuiven..
Bij mij werkt dat juist wel zo met keta... En mijn neus kan ook makkelijk meer dan 50 a 60mg per keer opnemen hoor. Snuif maar eens meer, ik weet bijna zeker dat je het effect echt wel merkt.Nee zo werkt het niet bij keta.
Je neus kan maar een beperkte hoeveelheid keta per keer opnemen, dus je zal een paar keer zo'n 50/60mg naar binnen moeten werken met tussenpozen van een paar minuten.
Ik gok zoveel en zo snel mogelijk je keta weg snuiven..
Ik zou dan in ieder geval niet in 1 keer 300mg opsnuiven, want dikke kans dat je out gaat. Rond de 200mg ketamine zou voldoende voor een khole moeten zijn, mits je geen tolerantie hebt en je keta zuiver is.@Psychedelibee
Ok, ben ook nog niet zo heel bekend met de materie maar zo heb ik het vernomen van anderen, en dat 5 keer 60mg met tussenpozen van een minuut of 4 brengt in ieder geval mij redelijk gemakkelijk in de k hole.
Maar ik zal de volgende keer eens jouw methode aanhouden.
Zoals ik probeerde duidelijk te maken komt dat waarschijnlijk door je manier van inname, omdat je het gedoseerd doet ipv van in 1 keer de juiste dosis tot je nemen.Mijn k hole punt zit rond de 300mg zonder tolerantie.
Tja, fascinerend is het zeker maar het heeft niet de magie van psychedelica inderdaad. En aangezien er ook niks te leren valt daar in die rare, kille, abstracte wereld zie ik er ook niet de meerwaarde van in om het heel vaak te doen persoonlijk.Fantastisch hoor die k hole maar na 3 keer moet ik wel constateren dat t eigenlijk elke keer hetzelfde is dus geen echte variatie dus ik weet t nu wel.
LSD en
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."