Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC/MDMA gebruiken na 7,5 maanden pauze, daarna weer 1,5 maanden ertussen

XTC/MDMA gebruiken na 7,5 maanden pauze, daarna weer 1,5 maanden ertussen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Slecht idee
b
barrysbeachhouse

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Holaaaa, ik ben van plan om tijdens Wildenburg (weekend van 12-14 juli) weer eens een weekendje vol aan de drugs te gaan. Nu heb ik er net een aantal maanden Azië op zitten, waar ik geen drugs heb gebruikt (op een avondje speed na dan) en het begint best wel weer te kriebelen om een goed feestje mee te pakken. In Nederland heb ik voor het laatst drugs gebruikt tijdens ADE. Nu wil ik graag weer eens XTC gebruiken, aangezien dat mijn favoriete drug is en ik hier altijd veel plezier aan beleef. Mijn plan was om dit wellicht volgende week ergens te doen en daarna dus weer tijdens Wildenburg. Nu heb ik echter gelezen dat je écht 2-3 maanden moet wachten om het 'goeie' gevoel weer te voelen dat bij XTC hoort. Ik gebruik zelf niet heel vaak, omdat ik dit gevoel dus wil behouden, maar ik vroeg mij af of het voor een keertje wel kan, zonder dat ik mijn hele festivalzomer verkloot. Voor de rest ben ik van plan om op de eerste dag van Wildenburg wat keta te nemen met 2cb, de tweede dag wat paddodruppels, de derde dag dus XTC (met evt ket) en de vierde dag mezelf een energieboost geven dmv sos. Dus niet het hele weekend aan de noten! Zou iemand mij wellicht kunnen vertellen of ik, na 1,5 maanden nog steeds dat geluksgevoeltje krijg van XTC, met een pauze van 7,5 maanden? Als er overigens iets niet duidelijk is over mijn vraag, hoor ik 't graag!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
barrysbeachhouse zei:
Holaaaa, ik ben van plan om tijdens Wildenburg (weekend van 12-14 juli) weer eens een weekendje vol aan de drugs te gaan. Nu heb ik er net een aantal maanden Azië op zitten, waar ik geen drugs heb gebruikt (op een avondje speed na dan) en het begint best wel weer te kriebelen om een goed feestje mee te pakken. In Nederland heb ik voor het laatst drugs gebruikt tijdens ADE. Nu wil ik graag weer eens XTC gebruiken, aangezien dat mijn favoriete drug is en ik hier altijd veel plezier aan beleef. Mijn plan was om dit wellicht volgende week ergens te doen en daarna dus weer tijdens Wildenburg. Nu heb ik echter gelezen dat je écht 2-3 maanden moet wachten om het 'goeie' gevoel weer te voelen dat bij XTC hoort. Ik gebruik zelf niet heel vaak, omdat ik dit gevoel dus wil behouden, maar ik vroeg mij af of het voor een keertje wel kan, zonder dat ik mijn hele festivalzomer verkloot. Voor de rest ben ik van plan om op de eerste dag van Wildenburg wat keta te nemen met 2cb, de tweede dag wat paddodruppels, de derde dag dus XTC (met evt ket) en de vierde dag mezelf een energieboost geven dmv sos. Dus niet het hele weekend aan de noten! Zou iemand mij wellicht kunnen vertellen of ik, na 1,5 maanden nog steeds dat geluksgevoeltje krijg van XTC, met een pauze van 7,5 maanden? Als er overigens iets niet duidelijk is over mijn vraag, hoor ik 't graag!
Klik om te vergroten...
Ik vind persoonlijk als je 1x na 1,5 maanden gebruikt is geen drama als jij maar geen gewoonte van maakt
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook niet zo'n probleem als je dat eenmalig doet, ik doe het in dr zomermaanden ook zon beetje om de 6 weken, en in de herfst/winter een maand of 4/5 niet, het is misschien beter om er meer tijd tussen te laten, maar ik heb er geen last van op deze manier.
Ik ga ook naar wildeburg, wil ook niet het hele weekend aan de m maar weet nog niet hoe ik dit ga oplossen, misschien probeer ik 2cb te krijgen om dat eens te proberen, en een dagje gewoon bier denk ik
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het een keer doet, moet het geen probleem zijn lijkt me.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt mij ook niet zo'n probleem. Zo te lezen ga je er sowieso behoorlijk verantwoordelijk mee om. Als je dat blijft doen zoals je nu doet en er zit een keer iets minder tijd tussen, dan wordt écht je ervaring daar niet meteen door verkloot. Veel plezier alvast! ♥️
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."