Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Super geschreven ik verheug me al op de volgende."
"Erg leuk report ook veel herkenbare dingen! vooral het nadenken over dingen etc."
"Klinkt als een hele mooie eerste ervaring!"
"Echt super om te lezen. Super report Lijkt me een mooie ervaring als je erzo veel van leert hoop er ook veel van te leren!"
"Trippers: Ik zelf, K, R, en S 4 porties palenque 2 snowwhite 13.00 tjillen op de bank xbox 360 en call of duty 4 13.45 De 4 porties palenque in een pannetje gedaan 14.30 ingenomen met moeite kregen we het weg. 14.45 nu dus ik hoop er bij te blijven Naja het erbij blijven is niet gelukt ik kon niet meer eens typen. 14.45 ik wou net beginnen met typen maar alles begon al wazig te worden de kleurtjes op het beeldscherm veranderden steeds en ik kon ook helemaal niks inschatten van mijn scherm. K die langs mij zat had ook erg veel moeite om het te volgen dus zijn we maar iets anders gaan doen. Eerst ging ik even op de bank liggen maar werd gek van alles planten die leken te groeien, kleuren die wat donkerder werden en muziek wat al snel te hard bleek te staan. Toen ik eindelijk weer een beetje tot rust was gekomen lagen R en S ook helemaal trippend op de bank. Mijn gedachtes veranderden steeds en alles leek te ''ademen'' vooral de lamelle deden raar ze leken de hele tijd mee te draaien. 15.00 Xboxxe was echt geen succes het was super leuk om te zien maar iets raken met cod 4 was egt een ramp. Toen maar wat rondgelopen in het level en wat rondgekeken. Hoe mooi/belachelijk een spel er wel niet uitziet met paddo's op. Een half uur game leek echt de hele middag te duren. 15.30 De drop. Ik liep naar de kast om wat eten te pakken en opeens zag ik dropjes te liggen. Ik stopte er paar in mij mond en ze waren heerlijk. Dus ik stiekem op de bank zonder wat tegen de rest te zeggen dropjes eten. Toen r en k erachter kwamen was ik opeens alles kwijt. Hun waren ook helemaal weg van de drop. Het voelde zo fijn aan in je mond al die dropjes. Opeens kreeg ik het gevoel dat ik haren in me mond had, dat heb ik al vaker gehad met paddotrips. Ook had K het gevoel dat zijn links verder was dan zijn rechts vraag me niet hoe maar oke. 16.00 een heerlijk biertje gepakt met een jointje erbij het was heerlijk op dat moment. De muziek was perfect. Het bier proefde perfect het rook zelfs lekker en het gevoel in je keel was daarna gingen we naar buiten om een snackbar te zoeken. 16.45 buiten aangekomen. Naar 25 min treuzelen van liggen, zitten en staan zijn we uiteindelijk toch maar naar buiten gegaan. Dit was niet echt een succes ik was de straat nog niet eens uit en ik zat al te twijfele als k de deur wel dicht had gegooit. Toen kwamen we ook nog eens mensen tegen die voor me gevoel de hele tijd zaten te kijken. We konden geen houding aannemen en begonnen alleen maar te lache. 17.30 gegeten en nog lekker even na gespaced Het was Super vandaag echt weer een trip om niet te vergeten. Ik hoop dat jullie het iets vinden, want het is pas mijn eerste report hier."
"ik zit nu weer achter de pc naar een lange tocht"
"Marten! zei: Jannes zei: Hoe mooi/belachelijk een spel er wel niet uitziet met paddo's op. . Klik om te vergroten... Palenque = paddo's? Klik om te vergroten... Jah Palenque is een paddo soort"
"Dumpy zei: Pallenque, leg eens uit? hoe kwam je erbij enzo.. klinkt wel intressant Klik om te vergroten... Heb al verschillende paddo soorten gehad en deze leken me wel een keer leuk ze zijn niet al te sterk maar wel heel leuk om een keer te doen. Ik zat wel eerst te twijfelen tussen paar soorten maar dit is wel een goede keuze geweest om te pakken."
"Meteen als je hem op hebt rustig eentje. En dan tijdens is ook zeker een aanrader en als je aan het uitspace bent is het ook heel lekker. Vooral hash vind ik een aanrader!"
"Ik heb het ooit geprobeerd! Maar het wou niet werken/geen effect alleen een klein beetje misselijk/buikpijn."