Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBraakgevoel

Braakgevoel

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JannLid
01-01-2024, 00:00
#1
toen ik me eerste keer (& voorlopig ook mn laatste) ketamine gebruikt had
kreeg ik als ik slikte een rare smaak gevoel in mn mond && het gevoel dat ik moest overgeve,, maar als ik dan wou overgeve moest'k niet meeer...
vooor de rest was het beste ervaring ooit ^^

is dit normaal ofoofff?

EDIT:
oowjaa, daarna ben ik ziek geworden & 2 weken later '(nu dus) ben ik nog ziek;;
ik weet niet of het daarvan is.. maar zou het kunne? soort verkoudheid
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat was de dosering, was je helemaal nuchter toen je het gebruikte, en snoof je of heb je het oraal genomen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De meeste ongelukken met ketamine gebeuren door overgeven. Overgeven komt vaak voor bij mensen die ketamine gebruiken. Als je je niet meer kunt bewegen of bewusteloos bent en op je rug ligt, loop je het gevaar te stikken in je braaksel. Om overgeven te beperken, moet je zeker 3 uur voordat je ketamine gaat gebruiken niets eten.
J
JannLid
01-01-2024, 00:00
#4
okééj, dankjulliewel ^^
ik had veel gegete dat wel && ik had al 2 jointjes gerookt dusjaah...

nogmaals bedankt ^^
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Keta icm blowen equals kotsen bij mij :) dus dan ben je iig niet de enige!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jann zei:
okééj, dankjulliewel ^^
ik had veel gegete dat wel && ik had al 2 jointjes gerookt dusjaah...

nogmaals bedankt ^^
Klik om te vergroten...


Dat verklaart je braak gevoel :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soort verkoudheid is niet zo gek
je neus zal wel gewoon geirriteerd zijn :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."