Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb finasteride voorgeschreven gekregen: 1mg iedere dag. Dit moet je de rest van je leven blijven slikken. Finasteride zorgt ervoor dat minder testosteron wordt omgezet naar DHT. Dit zorgt ervoor dat het proces van het kaal worden gestopt wordt. Maar nu komt het Sta bij de apotheek en ze zeiden: *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* voor 30x1mg tabletten. Betaald. Eenmaal thuis even googlen naar de prijzen. Vind een apotheek die exact hetzelfde heeft voor *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* Mijn apotheek gebeld of hun mijn recept naar hun willen sturen zodat ik daar finasteride kan krijgen. Toen zeiden ze maar wij hebben ook een ander merk voor *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan*.......(terwijl de andere apotheek dezelfde merken had voor beiden 24!!) Ze proberen gewoon je optelichten! Maar nu..... Finasteride 5mg tabletten kost maar *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* voor 30 tabletten!!!!!!! *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* Ik direct mijn dermatoloog gebeld met de vraag of 5mg voorgeschreven kan worden die ik met mijn medicijn snijder door 4e breek. Maar dat doen ze dus niet! Dus nu betaal ik *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan* *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan*.Jezus je word gewoon in je reet genomen hier mthrfckers OPLICHTERS PURE OPLICHTERS"
"Natozlato zei: Dat lijkt me idd de beste beslissing. Zijn je emoties niet afgevlakt door de antipsychotica? Klik om te vergroten... Normaal gesproken stop je wel met antipsychotica na 2 jaar maar ik heb het er voor over om mijn hele leven 1x per dag een pilletje te slikken vs dat ermee stoppen een kans bestaat dat het terug komt. Nee ik ervaar niet een afgevlakt gevoel. Iemand heb ik ontmoet die 20mg slikten maar was maar wat blij dat hij ermee stopten om die reden. Ik ben gewoon mezelf maar met veel minder psychotische klachten: actief, spontaan en sociaal. Als je met mij zou praten zal je niets merken. Als olanzapine wel een merkbare effect zou hebben, anders dan mijn psychose onderdrukken, dan zou ik wel de overweging maken om te stoppen en kijken hoe dat verloopt. Ik slik nu 15mg olanzapine dagelijks. De hoogste dosering die wordt voorgeschreven is 20mg maar 15mg is voor mij voldoende!"
"whitesugar zei: Ik kan niet kiezen 😬 Klik om te vergroten... Ik help je wel 'richt een pistool op je kop' "JE MOET KIEZEN""
"whitesugar zei: (Ja, dit ben ik) Klik om te vergroten... "ALS JE NU NIET ANTWOORD SCHIET IK! WELKE DRUG KIES JIJ?!? OPPASSEN, IK BEN HELEMAAL GEK!" 🤣"
"Lekkah Rivalrie zei: MDMA Klik om te vergroten..."
"PsychedelicMagic zei: seks met mooie pornovrouwen muwhahhaa en anders rete veel valium en antipsychotica, want mensen vinden mij Te... terwijl ik een soort engel ben uit de hemel, maar mensen zien steeds maar de duivel in mij ik begin het bijna te geloven dat ik de duivel ben eerlijk gezegd, maar ik ben meer van God want ik goed En slecht Klik om te vergroten... 1 ding weet ik zeker ....... Gij bent helemaal gek 🤣"
"Dopemonster zei: Welkom in de grotemannen wereld pik! Fijn dat je volwassen bent geworden👍🏻 Klik om te vergroten... 😎"
"@Rivalrie ik zie dat je het combineerde met coke ja dat moet je ook niet doen"
"Dopemonster zei: Weet niet precies wat dat middel doet maar is dat nou wel verstandig om te doen?🤣😱 Je heb het over anti psychotica en psychosen dan gaat er in mijn kop alleen een belletje rinkelen geen drugs gebruiken zelfs geen alcohol en al helemaal geen wiet. Dat is toch een heel stom idee of zeg ik nou iets geks? No offence verder🤭 Klik om te vergroten... Dat zeg je inderdaad helemaal goed haha alles klopt niets op aan te merken.... Tsja toch doen is uitermate onverstandig maar ik verveel me de tiefus ook al is de ervaring negatief het zal wel een interessantere dag worden haha ik kan het gewoon niet laten😂 PS: ben onder invloed van 15mg olanzapine 300mg armodafinil en 1l wijn 😱😂🤗"
"Beste mensen Ik heb besloten om het maar niet te nemen(ik word bijna emotioneel ben gewoon volwassenen aan het worden🤣🤣). De negatieve wegen toch zwaarder dan de positieve in mijn geval dus ja gewoon modafinil blijven gebruiken dan maar.... waar ik hopelijk binnenkort mee stop 🧐"