#1
Beste mensen
Ik ga 4f-mph morgen of overmorgen uitproberen. De reden waarom ik er een post over maak is omdat ik op het moment 15mg olanzapine slik i.v.b.m psychose. Op het moment gebruik ik 300 tot 450mg Armodafinil WAKLERT.
Uit nieuwsgierigheid en tolerantie van modafinil kan ik het niet laten om het te nemen. Op het moment kan je mij vergelijken met een labrat![:)]()
Hier en daar zorgt modafinil voor wat onstabiliteit. Omdat sommige mensen zeggen dat 4f-MPH een beetje op modafinil lijkt ben ik benieuwd hoe ik erop reageer met mijn antipsychotica
en psychose.
Ik houd jullie op de hoogte!
(Als ik niet over 4 dagen post ga dan maar uit van complicaties)
Ik ga 4f-mph morgen of overmorgen uitproberen. De reden waarom ik er een post over maak is omdat ik op het moment 15mg olanzapine slik i.v.b.m psychose. Op het moment gebruik ik 300 tot 450mg Armodafinil WAKLERT.
Uit nieuwsgierigheid en tolerantie van modafinil kan ik het niet laten om het te nemen. Op het moment kan je mij vergelijken met een labrat
Hier en daar zorgt modafinil voor wat onstabiliteit. Omdat sommige mensen zeggen dat 4f-MPH een beetje op modafinil lijkt ben ik benieuwd hoe ik erop reageer met mijn antipsychotica
en psychose.
Ik houd jullie op de hoogte!
(Als ik niet over 4 dagen post ga dan maar uit van complicaties)