Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga 4F-MPH gebruiken in combinatie met antipsychotica

Ik ga 4F-MPH gebruiken in combinatie met antipsychotica

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
Beste mensen

Ik ga 4f-mph morgen of overmorgen uitproberen. De reden waarom ik er een post over maak is omdat ik op het moment 15mg olanzapine slik i.v.b.m psychose. Op het moment gebruik ik 300 tot 450mg Armodafinil WAKLERT.

Uit nieuwsgierigheid en tolerantie van modafinil kan ik het niet laten om het te nemen. Op het moment kan je mij vergelijken met een labrat :)

Hier en daar zorgt modafinil voor wat onstabiliteit. Omdat sommige mensen zeggen dat 4f-MPH een beetje op modafinil lijkt ben ik benieuwd hoe ik erop reageer met mijn antipsychotica
en psychose.

Ik houd jullie op de hoogte!

(Als ik niet over 4 dagen post ga dan maar uit van complicaties)
M
MezelfLid
JanBert zei:
Beste mensen

Ik ga 4f-mph morgen of overmorgen uitproberen. De reden waarom ik er een post over maak is omdat ik op het moment 15mg olanzapine slik i.v.b.m psychose. Op het moment gebruik ik 300 tot 450mg Armodafinil WAKLERT.

Uit nieuwsgierigheid en tolerantie van modafinil kan ik het niet laten om het te nemen. Op het moment kan je mij vergelijken met een labrat :)

Hier en daar zorgt modafinil voor wat onstabiliteit. Omdat sommige mensen zeggen dat 4f-MPH een beetje op modafinil lijkt ben ik benieuwd hoe ik erop reageer met mijn antipsychotica
en psychose.

Ik houd jullie op de hoogte!

(Als ik niet over 4 dagen post ga dan maar uit van het ergste)
Klik om te vergroten...
Nou laten we ajb niet van het ergste uitgaan. Je kan toch laag beginnen?
Heb je je verder goed ingelezen over 4F-MPH want is potent goedje hé. Vanaf 15mg krijg ik al echt rushje.

Dus ons gewoon op de hoogte houden en doe rustig aan!
J
JanBertLid
Mezelf zei:
Nou laten we ajb niet van het ergste uitgaan. Je kan toch laag beginnen?
Heb je je verder goed ingelezen over 4F-MPH want is potent goedje hé. Vanaf 15mg krijg ik al echt rushje.

Dus ons gewoon op de hoogte houden en doe rustig aan!
Klik om te vergroten...
Ik ga ervan uit dat er niets ergs gebeurt maar niets is zeker met psychoses ... Maar goed ik zal jullie gewoon zo snel mogelijk op de hoogte houden dus 99,9% binnen 4 dagen :)

Ik zal 25mg pillen in 2e breken dus 12.5mg 1x . Prima toch of zal ik een stukje meer afbreken tot ong 10mg?
P
Paranoize.Lid
Weet niet precies wat dat middel doet maar is dat nou wel verstandig om te doen?🤣😱 Je heb het over anti psychotica en psychosen dan gaat er in mijn kop alleen een belletje rinkelen geen drugs gebruiken zelfs geen alcohol en al helemaal geen wiet.
Dat is toch een heel stom idee of zeg ik nou iets geks? No offence verder🤭
J
JanBertLid
Ja dit hele forum gelezen over 4f-mph :)
R
RivalrieLid
JanBert zei:
Ja dit hele forum gelezen over 4f-mph :)
Klik om te vergroten...
De enige drug waarna ik de dokter gebeld heb :)
J
JanBertLid
Rivalrie zei:
De enige drug waarna ik de dokter gebeld heb :)
Klik om te vergroten...
Hoezo precies?
J
JanBertLid
@Rivalrie ik zie dat je het combineerde met coke ja dat moet je ook niet doen :tongueout:
R
RivalrieLid
JanBert zei:
@Rivalrie ik zie dat je het combineerde met coke ja dat moet je ook niet doen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nee ik combineerde het met oogdruppels :)
J
JanBertLid
Dopemonster zei:
Weet niet precies wat dat middel doet maar is dat nou wel verstandig om te doen?🤣😱 Je heb het over anti psychotica en psychosen dan gaat er in mijn kop alleen een belletje rinkelen geen drugs gebruiken zelfs geen alcohol en al helemaal geen wiet.
Klik om te vergroten...
Dat zeg je inderdaad helemaal goed haha alles klopt niets op aan te merken.... Tsja toch doen is uitermate onverstandig maar ik verveel me de tiefus ook al is de ervaring negatief het zal wel een interessantere dag worden haha ik kan het gewoon niet laten😂

PS: ben onder invloed van 15mg olanzapine 300mg armodafinil en 1l wijn 😱😂🤗
J
JanBertLid
Beste mensen

Ik heb besloten om het maar niet te nemen(ik word bijna emotioneel ben gewoon volwassenen aan het worden🤣🤣). De negatieve wegen toch zwaarder dan de positieve in mijn geval dus ja gewoon modafinil blijven gebruiken dan maar.... waar ik hopelijk binnenkort mee stop 🧐
M
Mevrouw PløpLid
Dopemonster zei:
Klik om te vergroten...
Helemaal met je eens
M
Mevrouw PløpLid
JanBert zei:
Beste mensen

Ik heb besloten om het maar niet te nemen(ik word bijna emotioneel ben gewoon volwassenen aan het worden🤣🤣). De negatieve wegen toch zwaarder dan de positieve in mijn geval dus ja gewoon modafinil blijven gebruiken dan maar.... waar ik hopelijk binnenkort mee stop 🧐
Klik om te vergroten...
Verstandig besluit. Je psyche is belangrijker dan het kunnen gebruiken van drugs!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."