Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met Lyrica ?

Iemand ervaring met Lyrica ?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Vind pregabaline altijd wel leuk
Klik om te vergroten...
Welkom terug maatje.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Welkom terug maatje.
Klik om te vergroten...
Bedankt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu word ik nieuwsgierig
Wat is er leuk aan lyrica?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Word er een beetje dronken van je angsten smelten weg je bent heel sociaal met hogere doseringen zijn er wat vage visuele effecten.
En het werkt de hele dag!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik werd er stapelmesjogge van.
Ik kon geen letter meer lezen zowat, en ik voelde mij " not amused".
Hoeveel nam je ervan?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
450-1500mg afhankelijk van tolerantie
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is wel erg hoog....
Niets voor mij, dit spul.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog nooit van gehoord... :thinking:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het remt de overdracht van pijnprikkels.
Daar kreeg ik het voor.
Maarcde bijwerkingen waren niet plezant...
J
JambekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pregabaline is een uiterst gevaarlijk goedje, het stapelt.
O
Opium 1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben er 15 dagen mee bezig met die Lyrica 75mg ik stop er mee zalig gevoel neem er al 5 x 75mg per dag stop er mee verslaving ligt al op de loer.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beetje oud topic maar geeft niet.

Ikzelf heb sinds kort dit geprobeerd, niet structureel dus kan eigenlijk niet de full-experience vertellen. (75mg tot 150mg)

Voor mij, omdat ik nogal last heb van zenuwen die continu door traumatische gebeurtenissen op springen staan (de 3 F's) vind ik dit middel erg prettig. Het vermindert ook erg veel prikkels en dat vind ik wel fijn, voor mij is het meer functioneel dan recreatief te noemen. Echter heb ik maar totaal 6 pillen gehad en niet dagen achtereen genomen.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk middeltje als je het niet te vaak gebruikt want tolerantie kan idd uit het dak schieten. Kon er niet meer van stilzitten en werd heel sociaal dus wel fijn om eens door een lange dag te komen.
O
Opium 1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je er meer dan 300mg neemt zalig gevoel maar elke dag niet doen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb vorig jaar langdurig lyrica geslikt als medicijn. Prima pijnstiller.
Maar ik kon er niet van "genieten" als recreatieve drugs zijnde.
O
Opium 1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb 5 jaar wietolie genomen met zo n 28% thc,door die lyrica heb ik er gemakkelijker mee kunnen stoppen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Alan zei:
Ben er 15 dagen mee bezig met die Lyrica 75mg ik stop er mee zalig gevoel neem er al 5 x 75mg per dag stop er mee verslaving ligt al op de loer.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe en waarom je het voorgeschreven krijgt. Ik kreeg het tot 750 mg per dag via psychiater om van de Benzodiazepine verslaving af te komen. Veel jongelui in Ierland raken eraan verslaafd omdat ze het snuiven.
Maar ik vond het niet verslavend (vergeleken met benzo)
Uiteindelijk na een jaar of 5 gebruik wel heel langzaam afgebouwd en ik heb het altijd als een medicament geslikt, niet als een junkie gesnoven.
Lerica is een merknaam. Het spul is Pregabaline.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alan zei:
Heb 5 jaar wietolie genomen met zo n 28% thc,door die lyrica heb ik er gemakkelijker mee kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...
Interessant. Ik vond mijn afhankelijkheid voor de Lerica wel intenser dan die voor THC. Oftewel, ze wilden dat ik stopte met wiet, maar ik kon/ kan nu veel makkelijker zonder wiet nu ik gestopt ben met de Pregabaline (Lerica).
Maar THC in die hoge maten is ook erg stressvol. Beter een buiten wiet uit eigen tuin met liefst veel CBD.
O
Opium 1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kik op dat gevoel van stoned of high,kon er geen genoeg van hebben nog vape gedaan met 90 %thc i love it.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Alan zei:
Ik kik op dat gevoel van stoned of high,kon er geen genoeg van hebben nog vape gedaan met 90 %thc i love it.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb laatste 10 jaar meeste dagen vele grammen per dag geconsumeerd (+ Pregabaline+ SSRI) maar nu dit jaar 3 maanden zonder wiet en verlost van de Pregabaline. Toen weer 6 maanden wiet (ook met eigen thc olie en Mighty Vaper) maar nu weer 10 dagen zonder wiet en de SSRI is in gevorderd stadium van afbouw.
Ik voel me soms wel even leeg, maar kan me ook hyper happy voelen deze dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."