Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"User7374692 zei: Hebben jullie liever bommentjes of snuiven en waarom? Klik om te vergroten... 100% bommetjes. 1 omdat snuiven pijnlijk is. 2 bij mij klapt het bij slikken stuk harder"
"Verschilt per keer. Maar ik merk dat ik vrij snel zin heb om weer een capsule in te nemen. Vaak wacht ik dan nog ff. Ik denk 2 uur ofzo? Water loopt mij al in de mond als ik erover typ. 😛"
"Pikasso zei: Hier precies zelfde Klik om te vergroten... Merk als ik 3m slik ik ook nauwelijks een kater heb en last van cravings. Dus ik ben zeker fan van slikken"
"thetrusted zei: Hoi allemaal, ik heb een vraagje. ik gebruik dus regelmatig wel eens 3CMC, en dan soms 2 keer per week met uitgaan of feestjes. buiten dat gebruik ik het nooit in mijn dagelijks leven en heb er ook nooit echt behoefte ofzo aan gehad. Ik doe het echt puur als ik op stap ga of een feestje heb waar meerdere mensen ook gebruiken. Maar dit is dus soms wel elke week. Als ik dan gebruik verbruik ik meestal in mijn eentje ongeveer 300mg op een hele avond/nacht verwacht ik. maar mijn vraag is ben ik nu verslaafd? want ik kan er gewoon vanaf blijven maar vind het wel zo leuk dat ik het dus best regelmatig gebruik. Klik om te vergroten... Ik zou zeggen probeer eens een keer niet te gebruiken. Dan kun je zien of je er dan erge drang naar hebt of niet"
"thetrusted zei: Hoi ik kom toch even terug hierop. Ik merk dat ik heel veel moeite heb om ervan af te blijven. Ik ben 21, lekker tussenjaartje, werk fulltime en heb dan soms gewoon lekker avondje vrij en dag erna dan ook. Maar doordat ik het de laatste vaak op stap doe kan ik eigenlijk niet echt stappen zonder te gebruiken. enigzins werkt het positief bij mij, want ik ben er veel socialer en gezelliger door, mindere kater en online gelezen dat het minder slecht is dan elke keer heel zat zijn. maar alsnog vind het toch lastig dat ik moeite heb om er af te blijven als ik op stap ga. is dit al een reden om even met mijn huisarts te praten of heeft iemand tips?? alles is welkom! Klik om te vergroten... Ja, door drugs ga je je beter voelen maar dat is ook het gevaar. Ik ben zelf verslaafd geweest aan sos maar dat verhaal van mij is terug te lezen bij "stel je voor topic" als je het niet kunt vinden moet je me ff een prive bericht sturen Heb je al eens geprobeerd het niet te doen tijdens uitgaan? Ik was zelf verslaafd aan sos en ben daarom express een hele tijd niet naar feesten en op stap gegaan totdat ik sterk genoeg was."
"Anoniempje1235 zei: Hallo, ik ben 16 jaar en gebruik zo'n 2 maanden elk weekend 3-mmc. Nou is dat sinds het laatste weekend dagelijks geworden (helaas) Als ik even niet gebruik krijg ik flinke cravings (vooral kou en trillen), dus ik wil ermee stoppen. Kan dit zomaar, of kan ik beter elke dag minder pakken. PS: Professionele hulp word m trouwens niet :{ Klik om te vergroten... Klinkt misschien heel raar maar gewoon stoppen. Ik weet het, het klinkt ongmogelijk maar je moet jezelf sterk houden en afleiding zoeken als je het zwaar krijgt. U got this!"
"underscores zei: Hallo allemaal, Ik word al jaren overmand door futloosheid, geen energie om m'n werk af te maken. Ik slik al antidepressiva en methylfenidaat, maar het is gewoon niet genoeg om deze 2m/130 kg beer productief te krijgen. Ik zou dan ook een RC die me een lekker euforisch gevoel geeft (voor de positieve kijk op de wereld) en me een flinke sloot concentratie en energie geeft om ook wat te doen. Ik wil het gebruiken tijdens m'n werkdagen, dus kan er niet dopie uit zien of zo. Misschien iets lichts aan de oppervlakte... geen idee. Ik ben een newbie in de wereld van RCs. Bedankt. Klik om te vergroten... Yoman. Hoe vervelend het ook is. Je kan beter geen drugs nemen om energie te krijgen. Dit gaat je baan en lichaam kosten."
"Hallo, Mijn lievelings drug is (voor zover ik mij kan herinneren) 3mmc. (slikken) Nou was ik benieuwd of er een soort gelijke drug is (misschien klein beetje heftiger of hetzelfde) 3cmc doe ik sowieso niet meer. Welke raden jullie mij aan + de dosering? En welke drug is net als mdma maar minder heftig? heb namelijk nog nooit mdma gehad en wil niet gelijk the full experience. Welke drug raden jullie mij hier voor aan en de dosering? Alvast bedankt en fijne avond."
"Acoustic zei: Ik had weer een kweeksetje Mckennaii besteld, de eerste flush viel enorm tegen, 3 paddos in totaal. Geoogst en opnieuw gesoaked. Vorige vrijdag in een kleine kweekkast gezet met weinig verwachtingen. Zaterdag naar de Ardennen vertrokken voor 4 dagen, ik kwam deze morgen terug en tot m´n verbazing stond die hele kweekbak vol enorm grote paddos die allemaal hun sporen al laten vallen hadden. De ´cake´ zelf ziet niet zwart of zo. Van niks naar ´te laat´ op 4 dagen tijd. Nu vraag ik me af of iemand me kan vertellen hoe ik deze best gebruik? Zijn veel te groot om 1 portie van te maken, er zijn er 2 bij van 32 en 35 gram. (321 gram verse totaal.) Ik las ergens dat in de hoedjes méér werkzame stof zit, dan in de stengels? Bekijk bijlage 48369 Bekijk bijlage 48370 Klik om te vergroten... Had ook zo'n kitje besteld bij de webshop wapwinkel. Kwam niks naar boven. Er kwam schimmel op en stonk."
"TRH zei: Misschien raar maar als ik 3MMC gebruik wordt ik geil en kijk ik vaak porno en trek me dan af. Afgelopen weekend gebruikte ik samen met een vriend van mij 3mmc en we werden beiden geil. We zijn toen porno gaan kijken en ik werd alleen maar geiler en haalde mijn lul uit mijn broek en begon er mee te spelen. Mijn vriend zag dat en haalde zijn eigen lul ook uit zijn broek. Zo zaten we naast elkaar ons af te trekken wat best geil was. Het rare was dat ik t machtig interessant vond om te kijken hoe hij zich aftrok. Ik werd er volgens mij alleen maar nog geiler van. Zijn er meer mensne die gebruiken en dan samen porno gaan kijken en zich aftrekken. Of ben ik de enige??? Klik om te vergroten... Persoonlijk vind ik dat echt raar man"