Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het beste middel voor als je een kater hebt beter dan asprine, pijnstillers of een bruistablet het is fruit, fruit en de 2 beste zijn.... een sinaasappel of een mandarijn of vind je deze niet zo lekker je kan ook allerlij fruit mixen in de blender en die shit werkt goed ik gebruik t al vaker want het is bewezen, fruit is t beste tegen een kater."
"de plant is nog niet klaar maar begint al erg snel de bloei in te gaan maar voordat het topkniptijd is laat ik nog wat foto's plaatsen"
"vrij simpel ik heb did gedaan door al vanaf het begin van zijn groei al te bijknippen van zijn zijtakjes, en 1 tak laten zitten hij groeide toen vervolgens door in een y vorm, ik heb zoeits als dit nog nooit gezien en ben benieuwd of er iemand is die dit ook wel eens heeft gehad of een apart gevormde plant heeft. ik wil graag mensen horen dit wel eens meegemaakt heeft of zelf geprobeerd heeft."
"als je eenmaal een aantal keren wietplantjes hebt gekweekt is de verleiding groot dat je er steeds meer wilt maar jammer genoeg is de regel dat je er maar 4 mag, een oplossing ervoor zou kunnen dat je bijvoorbeeld 4 op een andere locatie zou zetten maar dat idee is al lang bekend. ik heb over mijn idee nog nooit eerder gehoord maar zal mischien wel bekend zijn, mijn poging was een plant te kweken die een zijtak heeft die nog niet eens op een centimeter hoogte van de grond al groeit en dus net zo lange groeitijd heeft als de plant zelf, ik heb dit op een aantal manieren geprobeerd en na 3 x succes. de plant had na 4 milimeter boven de grond al een zijtak ontwikkeld die bijna net zo groot was als de plant zelf, deze tak kreeg bijna net zoveel bladeren als de plant zelf en krijgt ook 2 moedertoppen (de grootste toppen van de plant) ik heb hier een paar foto's van het resultaat en zal binnenkort nog meer foto's laten zien."
"wie kent m nou niet ga naar youtube of een andere filmpjes site en zoek op: bakken met baard! .die kan je vele recepten met hasj of wiet uitleggen"
"het is te koop in de supermarkt, zoetstof. een doorzichtig vloeibaar spulletje dat je kan gebruike inplaats van suiker/zoetjes en nog voor andere dingen. ik weet dat bepaalde kwekers stoffen gebruiken voor in hun voeding/water te verwerken door een bepaalde smaak toe te voegen aan je plant zodra je het rookt, bijvoorbeeld een smaak extract. mijn vraag is zou het mogelijk zijn zoetstof te gebruiken voor je plant? zoetstof is een natuurlijk product en waarschijnlijk niet slecht voor de plant alleen wat het resultaat zal zijn weet ik niet, zal het een zoetere smaak geven aan je wiet?"
"echt letterlijk dat ik die zoetstof rook lijkt me sterk, maar ik durf de uitdaging wel aan voor iets nieuws maar of mijn plant dat spul aankan en of t ook effect heeft. ik heb nog 3 andere daar doe ik verder niks mee qua voeding of smaak en ben tog benieuwd naar het resultaat tusse deze 2. iemand nog ervaring met het geven van smaak/zoetstof"
"laat ik het maar niet doen, hij ruikt van zichzelf al erg zoet en in al bijna klaar. uiterlijk half september en is dan klaar zet dan nog wel wat foto's."
"gisternacht was door een lichte storm een plank boven op me plant gevallen en is al in de bloei er waren enkele bladeren gebroken,gescheurd en geknikt. ik vertelde dit aan een vriend en zei dat het juist heel erg goed was voor me plant......... dus ik vroeg hem waarom heel goed?? hij vertelde me dat de plant zich dan aangevallen voelt en dan meer thc gaat procuderen, tenminste als ie al in de bloei zit. of dit nou helemaal waar is weet ik niet, mischien iemand die hier meer over gehoord heeft of kan vertellen of dit waar is of niet??? Greetz Mr. Jakhals"
"Re: HELP! my weed has been attacked!! hehe logisch.... het gaat ook niet om die bladere"