Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, is het een slecht idee om lsd te nemen na dat je een avondje hebt gedronken? ik weet dat tijdens het echt niet slim is, maar ik denk zo aan de avond ervoor. niet ongelooflijk veel, maar toch genoeg om met lichte hoofdpijn op te staan. ben nl van plan om het volgende week donderdag in de namiddag te pakken, maar misschien drink ik woensdagavond wel iets.. thx"
"Nah, tijdens de trip zelf zal ik zeker geen hoofdpijn hebben, en veel drinken zal het ook niet zijn. pakt 6-7 biertjes ofzo max. , en toch zeker 12uur voor ik die zegel neem"
"Is hash tijdens trip aan te raden? Chris zei al dat het of relaxt aangenaam kon zijn, of vaag negatief/positief. geldt dit alleen als je tijdens je trip blowt? zijn er andere effecten als je voor de trip blowt ? ik heb nog maar ervaring met paddestoelen, ik had toen al geblowed en werd bang omdat het zo donker was. toen ik op goa feesje toekwam met al die lichten stelde mij dat gerust en was het leuk erna"
"Ok bedankt. Ik laat wel nog weten hoe het is gegaan"
"Hoe 'kauwen' jullie salvia? Ik had overlaatste, mss anderhalve gram gedroogde bladeren in water laten weken (wat dus NIETS is om deftig van te trippen) ma twas direct toch al enorm veel om in één keer te kauwen.. Dus hoe doen jullie het ( als ge 4-5-6-7gram kauwt? En hoe lang enzo"
"Tis een half uur, en ja idd een balletje van maken, maar anderhalve gram was toch al helft volume van een tennis bal.. Dermee. En kvraag mij af of t even sterk is als ge het in verschillende keren doet.. Of echt zo een huge brok in u mond steken. tis salvinorin a btw"
"* gebruik 1 tot 4 zaden per persoon * verhit zaden op een lage vlam totdat ze open barsten * haal het binnenste deel van het zaad er uit * gooi de schil weg * verhit het binnenste deel van het zaad op een lage vlam * stop met verhitten als de zaden hard en korrelig worden * maal de zaden met een koffiemolen of vijzel * meng 2 delen zaad, 1 deel calcium hydroxide en 1 deel bakpoeder * voeg een paar druppels water toe om een deeg te maken * meng goed en verwarm totdat het materiaal opdroogt * vermaal met een vijzel of koffiemolen het droge materiaal tot een fijn poeder"
"dat zijn dan weer extracten, is niet hetzelfde als bladeren.. wat ik mij vooral afvraag is hoe 'jullie' zoveel bladeren in één keer in jullie mond krijgen ed"
"depri in elk geval ni, mja wat versta je onder control-freak, onzeker ed..."
"Onzeker helemaal niet, ale meeste van de tijd toch ni. Iedereen is wel eens onzeker, zeker Da van control-freak heb ik geen idee eigenlijk.."