Je moet het volgensmij tot een balletje maken. Dat balletje stop je ergens in je wang en beetje kauwen en onder je tong laten enzo.. Pruimen ofzo noem je dat. De salvinor(ofzo) wordt dan opgenomen door je speeksel enshit in je mond.. Hoelang je het moet pruimen weet ik zelf niet, als niemand dat weet te vertellen voordat jij het wilt proberen, zou ik het gewoon zo in je mond houden tot je begint te trippen..
#4
Tis een half uur, en ja idd een balletje van maken, maar anderhalve gram was toch al helft volume van een tennis bal.. Dermee.
En kvraag mij af of t even sterk is als ge het in verschillende keren doet.. Of echt zo een huge brok in u mond steken.
tis salvinorin a btw
#5
op de varpakking van salvia 10X staat bij mij:
gebruik: leg o,1 gram onder je tong en laat het daar 5 minuten zitten en niet doorslikken. de opname van de werkzame stoffen gaat via de mond. doorslikken is niet schadelijk voor de gezondheid.
ingredienten/netto hoeveelheid:
0,5 gram salvia extract 10X
Net als pruimtabak, een balletje in je wang, en dan steeds het sap eruit zuigen.
Als je na je ontbijt begint, en dan ook afrikaanse muziek gaat draaien, kaarsjes in de tuin aansteken, wierook erbij. Vuurtje stoken in de houtkorf, of bbq.
De sfeer heeft dan al 45% van de geestveruimende toestand.
Als je een extract rookt, heb je binnen 10 minuten een flink effect. dat tot een half uur kan aanhouden, voordat je weer besef krijgt van het beseffen.
#8
Je kan ook in 2x verdelen.
dan ben je 2 x een uur aan het "kauwen" zeg maar.
als je een lichte verandering merkt, is het tijd voor het tweede balletje.
En zo kan je steeds doorgaan, tot je het gewenste effect hebt bereikt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.