Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia kauwen

salvia kauwen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus je steekt ook daadwerkelijk 5g in één keer in je mond? Want op alle internet sites lees ik dus 'balletje' maar..
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe 'kauwen' jullie salvia? Ik had overlaatste, mss anderhalve gram gedroogde bladeren in water laten weken (wat dus NIETS is om deftig van te trippen)
ma twas direct toch al enorm veel om in één keer te kauwen.. Dus hoe doen jullie het ( als ge 4-5-6-7gram kauwt?
En hoe lang enzo
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet het volgensmij tot een balletje maken. Dat balletje stop je ergens in je wang en beetje kauwen en onder je tong laten enzo.. Pruimen ofzo noem je dat. De salvinor(ofzo) wordt dan opgenomen door je speeksel enshit in je mond.. Hoelang je het moet pruimen weet ik zelf niet, als niemand dat weet te vertellen voordat jij het wilt proberen, zou ik het gewoon zo in je mond houden tot je begint te trippen..
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tis een half uur, en ja idd een balletje van maken, maar anderhalve gram was toch al helft volume van een tennis bal.. Dermee.
En kvraag mij af of t even sterk is als ge het in verschillende keren doet.. Of echt zo een huge brok in u mond steken.
tis salvinorin a btw :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
op de varpakking van salvia 10X staat bij mij:

gebruik: leg o,1 gram onder je tong en laat het daar 5 minuten zitten en niet doorslikken. de opname van de werkzame stoffen gaat via de mond. doorslikken is niet schadelijk voor de gezondheid.

ingredienten/netto hoeveelheid:
0,5 gram salvia extract 10X
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat zijn dan weer extracten, is niet hetzelfde als bladeren..
wat ik mij vooral afvraag is hoe 'jullie' zoveel bladeren in één keer in jullie mond krijgen ed :tongueout:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net als pruimtabak, een balletje in je wang, en dan steeds het sap eruit zuigen.

Als je na je ontbijt begint, en dan ook afrikaanse muziek gaat draaien, kaarsjes in de tuin aansteken, wierook erbij. Vuurtje stoken in de houtkorf, of bbq.

De sfeer heeft dan al 45% van de geestveruimende toestand.


Als je een extract rookt, heb je binnen 10 minuten een flink effect. dat tot een half uur kan aanhouden, voordat je weer besef krijgt van het beseffen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan ook in 2x verdelen.
dan ben je 2 x een uur aan het "kauwen" zeg maar.

als je een lichte verandering merkt, is het tijd voor het tweede balletje.

En zo kan je steeds doorgaan, tot je het gewenste effect hebt bereikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."