#1
Ik had al eerder een topic met mijn verhaal geplaatst.
Ik vond de reacties heel fijn. Echter zit ik met een vraag.
Eind Oktober heb ik een opname gepland staan. Nou is het echter zo, dat er moeilijk aan is te komen. Wat als ik zonder kom? Kan ik dan eerder terrecht?
Ik vond de reacties heel fijn. Echter zit ik met een vraag.
Eind Oktober heb ik een opname gepland staan. Nou is het echter zo, dat er moeilijk aan is te komen. Wat als ik zonder kom? Kan ik dan eerder terrecht?