Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb verslaving

Ghb verslaving

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had al eerder een topic met mijn verhaal geplaatst.

Ik vond de reacties heel fijn. Echter zit ik met een vraag.
Eind Oktober heb ik een opname gepland staan. Nou is het echter zo, dat er moeilijk aan is te komen. Wat als ik zonder kom? Kan ik dan eerder terrecht?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Issue zei:
Ik had al eerder een topic met mijn verhaal geplaatst.

Ik vond de reacties heel fijn. Echter zit ik met een vraag.
Eind Oktober heb ik een opname gepland staan. Nou is het echter zo, dat er moeilijk aan is te komen. Wat als ik zonder kom? Kan ik dan eerder terrecht?
Klik om te vergroten...
Dan moet je de crisisdienst bellen, situatie uitleggen en dan wordt je binnen 24 uur opgenomen voor maximaal 1 week. (Kan tijdens opname verlengt worden als je geluk hebt) Knoop die crisisdienst goed in je oren en zoek uit hoe dat bij jou (verslavingszorg) werkt voordat je in een gevaarlijke situatie terrecht komt. Als je aan het ontwennen bent kan je niet helder meer denken, is maar een tip 😜 Veel succes!
I
IssueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Update. Crisis is op de hoogte. Als ik niet meer krijgen kan, wordt mijn opname vervroegd. Nu zit ik na te denken, deze kans wil ik eigenlijk niet voorbij laten schieten. Dus ik wacht nog even en meld me dan morgen voor de opname ipv eind oktober🙏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."