Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: Allemaal meh, neem ik liever speed gewassen en al.de harry space cake Klik om te vergroten..."
"De Dunne zei: Haai! Ik ben bekend met 2-FMA en 3-FMA. Nu heb ik ook 4-FMA in huis (pillen) maar die nog nooit geprobeerd. Kan iemand mij uit eigen ervaring vertellen wat het verschil in effect is tussen 3-FMA en 4-FMA? Meer fysieke (dwingende?) energie? Meer euforie? Of juist minder van beiden? Tussen de 2 en de 3 merk ik dat de 2 echt vooral functioneel is en geen serotonine “verbruikt”. De 3 voelt al iets recreatiever en je merkt lichte serotonine activiteit. Qua fysieke energie merk ik weinig verschil tussen de 2 en de 3-FMA. Wat kan ik “extra” verwachten bij 4-FMA vergeleken de 2 en de 3? En je libido? Klik om te vergroten... Je kan extra maar het effect van 2 dingen merken vooral ook van speed als 4 soort wil zou je 4 fa nemen"
"PsykoJester zei: Heej, goeieavond 😌 Eerst wat Fysix, ben een 42jarige man, 1m83, en 95kg ongeveer. Neem nu al 8 jaar 20mg+30mg Rilatine MR/dag. Ik ontdekte recent de world of RC's. Deed wat research, en leek wel wat te vinden in 4-FMA. Bestelde dus een stuk of 8 100mg 4-FMA pellets. Wou het vandaag eens een tryout geven. Geen Rilatine genomen, maar rond 14u de eerste 100mg 4-FMA. Maar nauwelijks effect buiten een easy feeling. Na uur nog een 100mg. Voldoende gewicht maar het gewenste effect kwam maar niet. Is nu 23u+ en heb er ondertussen al wel 5 binnen, maar niks euforie en enkel wat milde stimulatie. Jammer, ik zoek gewoon af en toe eens een Euphoric rush. Iemand raad waarom 500mg 4-FMA amper voelbare effecten heeft? En of er iets is onder de RC's die die Euphoric rush zeker well loslaat op je ? Thanks Klik om te vergroten... Eerste keer is altijd anders"
"Elisa01 zei: Hoi allemaal, Eerst even wat achtergrond info.. ik ben een vrouw van 32 jaar en weeg 60 kg, Heb sinds ik naar hardstyle festivals ga (vanaf 2007) vaak Xtc/mdma en 4-FMA gebruikt, Sinds 2019 geen Xtc/mdma meer gebruikt maar de laatste tijd wel regelmatig 3MMC.. lees: 1 keer in de maand, meestal 4 capsules op een avond/nacht van 150-170mg per stuk met tussenpauzes van 2,5 uur. Echter nu de festivals weer gaan beginnen wil ik de xtc/mdma achterwege laten (omdat ik me daarna echt slecht voel). Ik begon voorheen een festival altijd met een 4-FMA (130mg) en pakte dan een uurtje of 4 later een halve pil xtc of een beetje Mdma. Afgelopen oud en nieuw ben ik ook begonnen met een 4-FMA en na een paar uurtjes heb ik een capsule 3MMC (160mg) bijgepakt, en een paar uur daarna weer zo'n capsule 3MMC.. Dit is voor mij ook perfect qua gevoel en deze combi zou ik dus op de komende festivals ook willen gebruiken. De 4-FMA is vooral lekker om een festival mee te beginnen vind ik, en het is ook een fijne 'basis' om daarna dan nog iets bij te pakken.. Wat nu dan ook mijn vraag aan jullie is, of er meer mensen zijn die de combi 4-FMA en 3MMC nemen? Of wat jullie adviezen of ervaringen zijn... Want ik kan er niet zoveel over vinden, alleen de standaard info zoals 'dat je niet moet combineren' maar naar mijn idee combineert bijna iedereen wel? Of alha php combi 3fea al ooit eens geprobeerd Klik om te vergroten..."
"Ja 3mmc valt goed met 4fma te combineren zeker nasaal"
"Blauwe olifant zei: Hey, Ik ben opzoek naar een goede combi. Ik heb al ervaring met 3mmc, 6-apb, 3cmc 4fma enz. Alleen vergeet ik steeds welke nou zo geweldig waren. Ik heb dus het volgende besteld. 5-mabp 4-fma 2-fma 6-apb 2f ketamine. Wat is een goede combi, en waar moet ik op letten?? . Alvast bedankt Klik om te vergroten... Blauwe olifant zei: Hey, Ik ben opzoek naar een goede combi. Ik heb al ervaring met 3mmc, 6-apb, 3cmc 4fma enz. Alleen vergeet ik steeds welke nou zo geweldig waren. Ik heb dus het volgende besteld. 5-mabp 4-fma 2-fma 6-apb 2f ketamine. Wat is een goede combi, en waar moet ik op letten?? . Alvast bedankt Klik om te vergroten... 2f ketamine trekt op niks 2 fma ook niet 2 cb ipv 2f kete"
"Onlangs 3cmc gekocht zag er hier mensen discussie over voeren dat het niks deed heb dat eens anders geprobeert 1 dikke lijn met 0.25mg 4 fma is een dikke aanrader"