Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik sluit me bij de rest aan. Je bent nog jong bruur. Don't fuck it up. Edit: Niet om roomser dan de paus te zijn of een discussie te starten. Maar is het niet een beter idee dat een mod dit topic gewoon verwijdert?"
"Lldj_ zei: mijn leeftijd Klik om te vergroten... Vind ik persoonlijk geen goede reden. Dom kom je niet over, maar ik spot toch wat tegenstrijdigheden in je bijdragen. Of het moet het begin van de herfst zijn, mijn bromhumeur vandaag, de lantaarnpalen of we worden getrold. Sterkte in ieder geval komende week. Hopelijk gaat de kater meevallen."
"Reddit en Vice lees ik steeds meer over de 'fentanylcrisis', mijn idee is dat het meer een soort waarschuwende reacties zijn want een betrouwbare bron er over heb ik nog niet gelezen."
"FredKroket zei: Fentanyl wordt door de heroïne gedaan as far as I know. Klik om te vergroten... Dat is ook wat ik bedoel, dat het imo niet door de mdma zit."
"Ghb, crack, hero (toen ik je zag)"
"tess69 zei: nieuw belied in ziekenhuizen bij slijmvlies problemen Klik om te vergroten... Kun je dit toelichten? Toezingen mag ook, indien het lied mooi is. Ontopic: Fijner crushen en beter mikken. (Bijna vergeten! Fijne oude-topicschopdag een ieder! <3)"
"In die tijd dat je nog wakker bent kun je op iets wat het internet heet dingen opzoeken. Daar is best wat over te vinden wat je vragen beantwoord."
""
"In het vorige topic wat ongeveer hier over ging gaf je, net als nu, bijna zelf het antwoord op je laatste vraag."
"Ik moest bij de ggz in een potje pissen een keer, 2 dagen er voor pyrazolam gehad. En dat zagen ze"