Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
961B66BB-C6CF-4A35-B96D-058729344AAC.jpeg
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
b
broze6262Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaaaaa,voor alle millenials en veel meer.


Hopelijk kunnen jullie dit film zien?
zien


Wat is jullie echte 90's ding, herinnering of nummer

Voor mij idols sowieso, oh wat fout was dat zeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aussies, cavello's, harde beats en nike air max bw natuurlijk!
Ha, da's het eigenlijk nu nog..
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen OG’s weten wat een cassettebandje en potlood met elkaar te maken hebben…

B63952D8-63F5-4313-9C09-3851484CF54D.jpeg
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
3E1EA397-6005-4135-AA9C-42E8D8A302C5.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Klik om te vergroten...
Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druktemaker zei:
Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwen
Klik om te vergroten...
Laat ze allemaal de graftyfus krijgen. BACK TO THE 90'S please!
b
broze6262Lid
01-01-2024, 00:00
#10


Zoveel nummers van the 90's
b
broze6262Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 37106
Klik om te vergroten...
haha o zeker, wat was ik trots op dat ding zeg. en die shuffle vond ik maar niks!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Screenshot_20220206-145910_Gallery.jpg
Kennen we deze ook nog?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Bekijk bijlage 37109
Kennen we deze ook nog?
Klik om te vergroten...
de 90s is het tijdperk. Heeft ouderwetse shit en moderne shit meegemaakt. De overgangsperiode
b
broze6262Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Klik om te vergroten...
nee maar serieus..
2 unlimited, vooral ray en anita, wat ook hun ondergang werd.
Was een wereldwijd succes en heeft enorme impact gehad


2 Unlimited is, gemeten naar verkoopcijfers, de succesvolste Nederlands-Belgische popband in de geschiedenis. Gedurende de eerste helft van de jaren 90 behaalden de Belgische producers Jean-Paul De Coster en Phil Wilde met de Nederlandse Anita Doth en Ray Slijngaard diverse wereldhits. In totaal verkochten zij wereldwijd meer dan 20 miljoen platen. Later zou de band een doorstart maken met andere zangers.

2 Unlimited was de eerste groep die housemuziek op echte grote schaal tot een internationaal commercieel succes wist te maken. De formule van een mannelijke rapper en een zangeres, met gemakkelijk in het oor liggende melodieën en stevige dance-ritmes (ook wel eurodance genoemd), heeft de popmuziek in de jaren 90 gedomineerd.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 37106
Klik om te vergroten...
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Klik om te vergroten...
Ik als Zanza praat:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#18
832_1.jpg
Come take my hand🤚✋
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Ik als Zanza praat:
Klik om te vergroten...
Huilebalk. Boohoooh.

Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Heel hartelijk bedankt, mijn allerliefste ljuv. Echt heel erg bedankt. Heb je toevallig nog een linkje naar het vermogen van bezos?
Klik om te vergroten...
Toevallig wel ja!
mkorostoff.github.io

Wealth, shown to scale

Wealth inequality in the United States is out of control. Here we visualize the issue in a unique way.
mkorostoff.github.io

MaddMonkey zei:
Het feit dat je het afschuift op frustratie, zegt meer over jezelf dan over de ander. Imo, een reactie als dit is juist onderdeel van de haatzaaiende cultuur die er nu heerst rondom dat woke gebeuren.

Je bent het ermee eens en anders word je bestempeld als 'gefrustreerd boos mannetje'.

Krijg lekker het heen en weer.
Klik om te vergroten...
Hahaha kom op man, er is duidelijk veel frustratie over het onderwerp te lezen in de reacties, hence de "gefrustreerde mannetjes". Vooral ook voor in een toppic over "wat weet je nog van de 90s", wat nu gedraaid is naar een woke-discussie... Wierd, vandaar dat ik dacht: lees anders ff lekker het topic wat er wel over gaat. Mensen moeten ook overal en altijd komen janken hierom en ik snap dat net zo min als dat jullie niet snappen dat mensen aanstoot geven aan een negerzoen.
Je hoeft het er helemaal niet mee eens te zijn van mij, wat een kutonzin. Lig ik sowieso niet van wakker want ik ben nauwelijks onderdeel van 1 van al deze gemarginaliseerde groepen. Maar er zo hard, en vooral disrespectvol tegenover mensen die deze onderwerpen wel belangrijk vinden, ertegen roepen vind ik net zo niet-nuttig als elk klein minidingetje aanpassen naar iedereens wens.

En ja sorry, maar het zijn niet geheel ontoevallig vooral venten van jullie leeftijd die hierom huilen. Daarmee bedoel ik niet dat die daarom geen mening mogen hebben, want dat mag IEDEREEN. Van mij dan, zelf weten verder.

Rotjoch zei:
Jij slikt wel vaker iets in he?
Klik om te vergroten...
Ik bevestig noch ontken!

Rotjoch zei:
maar niet iedereen verdient een podium
Klik om te vergroten...
Kee prima, mag je vinden! Ik vind wel dat iedereen een podium verdient.
Rotjoch zei:
negerzoen
Klik om te vergroten...
maaaaaar zwarte mensen verdienen absoluut WEL een podium en zijn geen superkleine minderheid. De reden waarom het woord neger aanstootgevend is vind ik echt nog heel wat anders dan bijvoorbeeld een discussie over genderneutrale toiletten.
Naja ik heb het hier gewoon eigenlijk al vet veel over gehad in het juiste topic 😂

MaddMonkey zei:
Maar van mij mag echt de helft van de mensen dood. There, I said IT.
Klik om te vergroten...
Ja hoor, de andere helft ook wel van mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."