Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwenEn natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Laat ze allemaal de graftyfus krijgen. BACK TO THE 90'S please!Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwen
haha o zeker, wat was ik trots op dat ding zeg. en die shuffle vond ik maar niks!
de 90s is het tijdperk. Heeft ouderwetse shit en moderne shit meegemaakt. De overgangsperiodeBekijk bijlage 37109
Kennen we deze ook nog?
nee maar serieus..
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
Ik als Zanza praat:En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Huilebalk. Boohoooh.Ik als Zanza praat:
Toevallig wel ja!Heel hartelijk bedankt, mijn allerliefste ljuv. Echt heel erg bedankt. Heb je toevallig nog een linkje naar het vermogen van bezos?
Hahaha kom op man, er is duidelijk veel frustratie over het onderwerp te lezen in de reacties, hence de "gefrustreerde mannetjes". Vooral ook voor in een toppic over "wat weet je nog van de 90s", wat nu gedraaid is naar een woke-discussie... Wierd, vandaar dat ik dacht: lees anders ff lekker het topic wat er wel over gaat. Mensen moeten ook overal en altijd komen janken hierom en ik snap dat net zo min als dat jullie niet snappen dat mensen aanstoot geven aan een negerzoen.Het feit dat je het afschuift op frustratie, zegt meer over jezelf dan over de ander. Imo, een reactie als dit is juist onderdeel van de haatzaaiende cultuur die er nu heerst rondom dat woke gebeuren.
Je bent het ermee eens en anders word je bestempeld als 'gefrustreerd boos mannetje'.
Krijg lekker het heen en weer.
Ik bevestig noch ontken!Jij slikt wel vaker iets in he?
Kee prima, mag je vinden! Ik vind wel dat iedereen een podium verdient.maar niet iedereen verdient een podium
maaaaaar zwarte mensen verdienen absoluut WEL een podium en zijn geen superkleine minderheid. De reden waarom het woord neger aanstootgevend is vind ik echt nog heel wat anders dan bijvoorbeeld een discussie over genderneutrale toiletten.negerzoen
Ja hoor, de andere helft ook wel van mij.Maar van mij mag echt de helft van de mensen dood. There, I said IT.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."