Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben hem nu aan t kijken xD zal straks terug rapporteren"
"Mja ik snap wel wat je bedoeld. Voelde gewoon als een lange aflevering. Niet slecht maar ook niet helemaal wat ik verwacht had. Maar goed heb me toch wel vermaakt..."
"Knap van je Syl! Klinkt eigenlijk net als het gevecht wat ik ben aangegaan de afgelopen jaren. Maar dan stonden drugs bij mij iets minder centraal. Trots op je. Hoe ga je het met kerst doen? Kan je een beetje een gezellig diner verzorgen in je huidige financiële situatie? Hoop dat ik dit mag vragen anders moet je het zeggen."
"Ok cool! Als je maar wat gezelligs hebt dat is het enige wat ik wilde weten hoor. Geniet ervan dan!"
"Jeetje Syl wat heb je ook overweldigend veel dingen tegelijk aan je hoofd. Hoop dat er gauw iets positiefs op je pad komt..."
"Syl zei: Jullie zullen mij een koppig persoon vinden waarsch maar ik heb geen behoeftes meer om naar ze toe te gaan. Ze hoeven van mij niet meer te kijken welke instantie mij wel zou kunnen verder helpen. Ik heb er simpelweg geen vertrouwen meer in. Ik voel me super verdrietig hoe stom het ook klinkt. Keek er gewoon naar uit. Klik om te vergroten... Aye Syl, eenzaamheid is echt killer inderdaad. En met dit soort instanties kan het muntje echt twee kanten opvallen. Wat jammer dat het bij jou steeds de verkeerde kant opvalt. Maar als je niet opgeeft valt het ooit wel de goede kant op, alhoewel ik mij voor kan stellen dat je dat niet meer ziet gebeuren. Ik hoop dat iemand je snel kan helpen.."
"go Syl!"
"Ayyee Eik, Ik ben ook wat jaloers op je! Ik merk dat ik ook iets nodig heb om in te geloven de laatste tijd, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas zit ik nog niet in de fase van mijn leven waarin ik veilig DMT kan doen. Ik ben nu al bijna een jaar van de paroxetine af aan het kicken, en hoop aan het eind van de zomervakantie klaar te zijn! Dan maar eens beginnen met truffels, en wie weet LSD als ik dat ergens op de kop kan tikken. Hopelijk kunnen deze mij helpen met het verwerken van wat trauma´s, ik denk niet dat DMT daar per se de beste keuze voor is. Maar ooit wil ik ook eens de sprong wagen! Tot dan, maar trip reports blijven lezen en blijven dromen... Vind het dapper van je hoor!"
"Geweldig verhaal, leuk geschreven. Ook leuk dat je sommige dingen als onzin kan herkennen, in plaats helemaal vaag zweverig te worden."
"Wat een krachtige verhalen hier zeg. Erg indrukwekkend vind ik jullie!"